Podmienkou pre vytvorenie a čerpanie výhod novej Magenta 1 po 1. 3. 2024 je mať najmenej dve rôzne hlavné služby (zo zoznamu nižšie) evidované pod jedným rodným číslom alebo IČO. Ak zároveň vlastníte aj Predplatenku či program Bez záväzkov, do Magenta 1 budú automaticky pridané k Vašim 2 hlavným službám.
Prihlásenie do prepisu služieb
Výhody novej Magenta 1 budete môcť po 1. 3. 2024 využívať len v prípade, ak sú služby evidované pod jedným rodným číslom alebo IČO. Pre uplatnenie výhod odporúčame prepis služieb na zákazníka, ktorý spĺňa podmienky pre vytvorenie novej Magenta 1.
Ak ste existujúci zákazník s paušálom, internetom, TV, Predplatenkou alebo programom Bez Záväzkov, overte sa menom, priezviskom a rodným číslom alebo číslom adresáta.
Ak máte služby registrované na IČO, overte sa číslom adresáta a svojím IČO.
Prihlásenie do prepisu služieb
Výhody novej Magenta 1 budete môcť po 1. 3. 2024 využívať len v prípade, ak sú služby evidované pod jedným rodným číslom alebo IČO. Pre uplatnenie výhod odporúčame prepis služieb na zákazníka, ktorý spĺňa podmienky pre vytvorenie novej Magenta 1.
Overenie
Aby sme Vám mohli poskytnúť ďalšie informácie o službách, overte sa, prosím, zadaním overovacieho kódu. Overovací kód sme zaslali na telefónne číslo, ktoré ste pri uzatváraní zmluvy alebo neskoršej aktualizácii zmluvy uviedli ako primárny kontakt.
Je uvedené číslo nesprávne?
Aktualizujte si svoje kontaktné údajePrihlásenie do prepisu služieb
Ďakujeme za Váš záujem, aktuálne však nie sú splnené podmienky pre online prepis služieb.
Spoznajte zmeny a výhody, ktoré prináša nová Magenta 1 od 1. 3. 2024. Overte sa a zistite, ako konkrétne Vás tieto zmeny ovplyvnia.
Prihlásenie do prepisu služieb
Výhody novej Magenta 1 budete môcť po 1. 3. 2024 využívať len v prípade, ak sú služby evidované pod jedným rodným číslom alebo IČO. Pre uplatnenie výhod odporúčame prepis služieb na zákazníka, ktorý spĺňa podmienky pre vytvorenie novej Magenta 1.
Kontrola kontaktných údajov
Správne kontaktné údaje sú nevyhnutné pre efektívne vyriešenie akýchkoľvek požiadaviek. Email je určený pre doručovanie informácií, ako napr. zmluvných dokumentov, aby ste zmeny v Zmluve mohli potvrdiť z pohodlia domova.
Kontrola kontaktných údajov
Správne kontaktné údaje sú nevyhnutné pre efektívne vyriešenie akýchkoľvek požiadaviek. Email je určený pre doručovanie informácií, ako napr. zmluvných dokumentov, aby ste zmeny v Zmluve mohli potvrdiť z pohodlia domova.
Kontaktný email
Aktuálne nemáte vyplnený žiadny email
Aktualizujte svoje kontaktné údaje pomocou formulára a vráťte sa na túto stránku pre pokračovanie v online prepise služieb.
Prihlásenie do prepisu služieb
Výhody novej Magenta 1 budete môcť po 1. 3. 2024 využívať len v prípade, ak sú služby evidované pod jedným rodným číslom alebo IČO. Pre uplatnenie výhod odporúčame prepis služieb na zákazníka, ktorý spĺňa podmienky pre vytvorenie novej Magenta 1.
Overenie
Aktuálne nemáte vyplnené potrebné kontaktné údaje
Pre aktualizáciu kontaktných údajov využite Linku pre podnikateľov a firmy alebo navštívte naše Telekom Centrum.
Ako prebieha prepis telefónneho čísla?
1
Výber služieb vhodných na prepis
Na nasledujúcej obrazovke sú služby, ktoré sú vo Vašej aktuálnej Magenta 1 skupine a je pre ne dostupný online prepis. Označením môžete vybrať služby, ktoré chcete prepísať.
2
Súhlas druhej strany
Notifikáciu o službách, ktoré sa rozhodnete prepísať, pošleme druhému zákazníkovi, ktorého súhlas s prepisom budeme potrebovať. Na vyjadrenie druhého zákazníka čakáme 5 kalendárnych dní, po tejto lehote požiadavka prvej strany na prepis stratí platnosť.
3
Digitálny podpis zmluvných dokumentov
Po udelení súhlasu so spracovaním osobných údajov obidvoma stranami doručíme emailom zmluvné dokumenty, ktoré je potrebné do 5 kalendárnych dní elektronicky podpísať. Po podpise dokumentov obidvomi stranami, nadobúda prepis služieb platnosť, o čom budeme informovať obidvoch zákazníkov formou SMS.
Často kladené otázky
- Čo je to prepis služieb?Prepis je zmena vlastníka služby. Nový vlastník pri prepise preberá od pôvodného vlastníka všetky práva a povinnosti vyplývajúce z uzavretej Zmluvy (napr. viazanosť, splácanie zariadenia). Po úspešnom prepise služby bude ďalšie požiadavky súvisiace s touto službou riešiť výlučne nový vlastník - napr. požiadavky na vystavenie výpisu volaní, reklamácia koncového zariadenia, úhradu vystavených faktúr.
Prepisom služby na zákazníka, ktorý má vytvorenú Magenta 1, môže nový vlastník služby využívať výhody vyplývajúce z členstva v Magenta 1.
Prepis služieb je bezplatný. - Prečo a kedy by som mal služby prepísať?Slovak Telekom mení od 1. 3. 2024 zmluvné podmienky týkajúce sa vytvárania Magenta 1 skupín a poskytovania Magenta 1 výhod. Podmienkou poskytnutia výhod, v novej Magenta 1, je evidencia dvoch a viac rôznych služieb pod jedným rodným číslom alebo IČO. V prípade, ak po zmene podmienok vytvárania Magenta 1 zostane niektorá z Vašich služieb bez Magenta 1, tak pre využívanie výhod novej Magenta 1 od 1. 3. 2024 odporúčame prepísať Vaše telefónne číslo na vlastníka (druhú osobu), s ktorého službami je možné Magenta 1 vytvoriť. Informácie o podmienkach pre vytvorenie novej Magenta 1
- Prečo môžem požiadať len o prepis niektorých mojich služieb?Zamerali sme sa na služby, pri ktorých by ste mohli po zmene podmienok po 1. 3. 2023 stratiť niektoré výhody pôvodnej Magenta 1, to znamená, že online prepisom je možné prepisovať služby medzi členmi Vašej súčasnej Magenta 1 skupiny. Ak máte záujem o prepis inej služby neuvedenej v zozname na nasledujúcej obrazovke, môžete o prepis požiadať osobne v ktorejkoľvek predajni Telekomu alebo elektronicky vyplnením kontaktného formulára a zaslaním požadovaných dokumentov.
- Od akého termínu budú služby prepísané na nového vlastníka?Prepis sa uskutoční po digitálnom podpise zmluvných dokumentov oboch strán - pôvodného a nového vlastníka služby. Prepis sa uskutoční k termínu, kedy zaevidujeme obidva podpisy. O uskutočnenom prepise a dátume účinnosti budeme obidve strany informovať formou SMS.
- Je potrebné dodržať nejaké lehoty pri prepise?Na súhlas obidvoch účastníkov s poskytnutím osobných údajov počkáme 5 kalendárnych dní. V prípade, ak sa druhá strana v tomto termíne nestihne vyjadriť, súhlas vyprší. O prepis je následne možné znovu požiadať priamo po prihlásení na www.telekom.sk/online-prepis
- Je prepis služieb bezplatný a čo k prepisu potrebujem?Áno, prepis služby je bezplatný. Na úspešné dokončenie prepisu potrebujete buď smartfón, tablet alebo počítač a pripojenie na internet. Prepis tak môžete vykonať online z pohodlia domova alebo kdekoľvek sa nachádzate. Žiadne iné dokumenty ani občiansky preukaz na prepis nebudete potrebovať.
Pri prepise v ďalších krokoch Vám odporúčame spojiť sa s druhým zákazníkom a dohodnúť sa či je prepis služieb akceptovateľný pre obidve strany (je možné prepisovať služby medzi členmi Vašej súčasnej Magenta 1 skupiny). - Čo prináša nová Magenta 1 od 1. 3. 2024?Neustále sa snažíme pracovať na zvyšovaní kvality našich služieb. Preto 1. 3. 2024 prichádzame s novou Magenta 1, ktorá bude tvorená spojením služieb, ktoré využívate a prinesie Vám množstvo atraktívnych výhod a slobodu v ich výbere. V novej Magenta 1 môžete získať viac zábavy, rýchlejšie optické pripojenie, špeciálne Magenta 1 Mixi balíčky pre Predplatenku a množstvo ďalších výhod.
Je na Vás či si vyberiete benefity z Magenta 1 kreditu, vypočítaného z mesačného poplatku za Vaše služby v Magenta 1, alebo sa rozhodnete uplatňovať si Magenta 1 zľavu vo výške 10 %. Vaše rozhodnutie môžete navyše meniť podľa svojich potrieb.
Viac Informácií o podmienkach pre vytvorenie novej Magenta 1
Prihlásenie do prepisu služieb
Ďakujeme za Váš záujem, aktuálne však nespĺňate podmienky pre online prepis služieb.
Spoznajte zmeny a výhody, ktoré prináša nová Magenta 1 od 1. 3. 2024. Overte sa a zistite, ako konkrétne Vás tieto zmeny ovplyvnia.
Prihlásenie do prepisu služieb
Vyplnené údaje nie sú správne. Zadajte ich, prosím, znova alebo pri overení použite číslo adresáta.
Prihlásenie do prepisu služieb
Mrzí nás to, dosiahli ste maximálny počet pokusov na prihlásenie. Skúste to neskôr, prosím.
Prihlásenie do prepisu služieb
Mrzí nás to, overenie údajov sa nepodarilo. Skúste to neskôr, prosím.