Často kladené otázky
- Prečo neposkytujete priame telefónne číslo do predajne?Na našej stránke odkazujeme na Zákaznícku linku 0800 123 456, nakoľko sa naši predajcovia venujú zákazníkom, ktorí sú fyzicky na predajnom mieste.
- Môžem si u vás zakúpiť lístky na koncert / divadlo / podujatie cez partnera Predpredaj? Viem si u vás aj vyzdvihnúť a vytlačiť lístok?Áno, v každej našej predajni sú kolegovia k dispozícii v čase otvorenia prevádzok. V prípade stornovania lístkov odporúčame skôr poobedňajšie časy kvôli hotovostnej platbe.
- Ako vás môžem kontaktovať mimo otváracích hodín?Okrem štandardných otváracích hodín predajní, ktoré získate priamo v mape po kliknutí na konkrétnu predajňu a Zákazníckej linky 0800 123 456 v pracovnej dobe po-pi 08:00-20:00 vám odporúčame využiť našu virtuálnu asistentku. Viac o komunikácii s virtuálnou asistentkou
- Môžem priniesť svoje staré zariadenie do predajne, aby ste ho ekologicky zlikvidovali?Áno, v každej našej predajni sú k dispozícii pracovníci, ktorí od vás prevezmú zariadenie (mobilný telefón, tablet, notebook, atď.). Navyše ušetríte pri kúpe akéhokoľvek nového mobilu. Viac o recyklácii zariadení
- Menil som svoju službu internetu alebo televízie a mám odozvdať svoje staré zariadenia. Čo všetko mám doniesť?V informačnej sms od nás ste dostali pokyny, čo všetko by malo odovzdanie zahŕňať (v prípade routeru – samotné zariadenie, napájací kábel, prepájací kábel, v prípade boxu k Magio TV na pevnej sieti / Magio TV cez internet samotný box, napájací kábel, sieťový kábel, HDMI kábel).
Podkladové dáta, mapy: @ OpenStreetMap contributors, CC-BY-SA
Spracovanie: @ Position s.r.o.
NaviGate Web Server: @ Position s.r.o. 2024