Mrzí nás to, prepis služieb nie je pre Vás aktuálne dostupný. Dôvodom môžu byť neuhradené faktúry, ktoré si môžete skontrolovať a uhradiť v Telekom aplikácii. Následne môžete pokračovať v prepise na tejto stránke. Ak problém pretrváva, môže ísť o technické príčiny. Kontaktujte nás cez:
Chcete prepísať službu, ktorá nie je v zozname? Navštívte: Telekom Centrum
Späť
Krok
1/3
Služby na prepis
Mrzí nás to, prepis služieb nie je pre Vás aktuálne dostupný. Dôvodom môžu byť neuhradené faktúry, ktoré si môžete skontrolovať a uhradiť v Telekom aplikácii. Následne môžete pokračovať v prepise na tejto stránke. Ak problém pretrváva, môže ísť o technické príčiny. Kontaktujte nás cez:
V zozname sa nachádzajú služby, ktorých proces prepisu začala druhá strana:
Súhlasíte s prepisom služby?
Označením súhlasu sa služba pridala do zoznamu služieb, ktoré budú prepísané. Na úspešné odoslanie prepisu bude potrebný Váš záverečný súhlas v ďalšej časti.
Označením nesúhlasu bude prebiehajúci proces prepisu zrušený. Zákazník, ktorý o prepis požiadal, bude informovaný o Vašom nesúhlase formou SMS.
Pokiaľ nebudete pokračovať, Váš súhlas sa neuloží.
Naozaj nesúhlasíte s prepisom?
Označením nesúhlasu bude prebiehajúci proces prepisu zrušený. Zákazník, ktorý o prepis požiadal, bude informovaný o Vašom nesúhlase formou SMS.
Požiadavku o prepis je možné znovu obnoviť v prehľade služieb v časti: Služby vhodné na prepis
Problém pri prepise služieb
|
Označením služby môžete prepis služby spustiť znova:
Chcete prepísať službu, ktorá nie je v zozname? Navštívte: Telekom Centrum
Prebiehajúce prepisy služieb
|
V zozname si môžete skontrolovať stav svojich prepisov. Ak ešte nebola požiadavka na prepis odsúhlasená druhou stranou, môžete požiadavku na prepis zrušiť.
Naozaj chcete zrušiť prepis?
Ak požiadavku na prepis zrušíte, nespustíme elektronické podpisovanie zmluvných dokumentov a prepis služby sa neuskutoční.
Ukončené prepisy služieb
|
V zozname sa nachádzajú ukončené prepisy:
Chcete prepísať službu, ktorá nie je v zozname? Navštívte: Telekom Centrum
Práva a povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy o poskytovaní služieb
Nový vlastník služby preberá od pôvodného vlastníka služby všetky práva a povinnosti vyplývajúce z uzavretej zmluvy (napr. viazanosť, splácanie zariadenia, poplatky za doplnkové služby, ak sú tieto predmetom zmluvy). Po prepise služby bude ďalšie požiadavky súvisiace so službou riešiť výlučne nový vlastník služieb - napr. požiadavky na vystavenie výpisu volaní, reklamácia koncového zariadenia, úhradu vystavených faktúr.
Prepisom služby na zákazníka, ktorý má vytvorenú Magenta 1, môže nový vlastník služby využívať výhody vyplývajúce z členstva v Magenta 1.
Boli ste odhlásený
Z dôvodu dlhšej nečinnosti ste boli z bezpečnostných dôvodov automaticky odhlásený.
Prihláste sa, prosím, znovu.
Došlo k neočakávanej chybe
Prepáčte, nepodarilo sa zobraziť obsah stránky. Skúste, prosím, stránku načítať znovu.