Zákaznícke linky
Rezidenční zákazníci
0800 123 456Bezplatná linka pre volania zo Slovenska
24 hodín denne je vám k dispozícii virtuálna asistentka Olívia, ktorá vie vyriešiť množstvo vecí a v prípade potreby vás prepojí na našich operátorov:
Ohľadom informácií a nákupu produktov a služieb
počas pracovných dní od 08.00 do 21.00 h.
Ohľadom porúch služieb (televízia, internet a pod.)
denne od 07.00 do 22.00 h.
S operátorom sa najrýchlejšie spojíte
od 11.00 do 16.00 h.
Zo zahraničia volajte na linku +421 903 903 903 spoplatnenú podľa cenníka príslušného roamingového operátora.
Ostatné zákaznícke linky
-
Nonstop linka pre zákazníkov s dobíjacími kartami
Bezplatná nonstop samoobslužná linka pre dobitie kreditu a pod. Zo zahraničia volajte na linku +421 2 4955 5555* spoplatnenú podľa cenníka roamingového operátora.
-
Nonstop linka pre sluchovo postihnutých
Bezplatná linka** je pre sluchovo postihnutých zákazníkov, ktorí s pomocou operátora môžu komunikovať s volanou stranou bez sluchového postihnutia.
-
Nonstop podpora operátora pre sluchovo postihnutých
Spoplatnená telefónna linka***, ktorá umožňuje počujúcemu zákazníkovi komunikovať so zákazníkom so sluchovým postihnutím prostredníctvom operátora.
-
Nonstop informačná linka
Spoplatnená telefónna linka****, na ktorej vám operátor poskytne informácie o telefónnych číslach, cestovných poriadkoch, otváracích hodinách pôšt či bánk a ďalšie.
Nejde to? Ak máte problémy s Wi-Fi routerom, mobilom či iným
zariadením, obráťte sa od 8.00 do 20.00 na náš servis Pôjdeto
Často kladené otázky
- Akú výhodu má pre mňa komunikácia s virtuálnou asistentkou?Bežne by ste čakali na spojenie s operátorom dlhšie – medzitým vás však virtuálna asistentka Olívia overí a identifikuje problém, ktorý chcete riešiť. Agent tieto informácie dostane a už môže na ne nadviazať. Podľa identifikovaného problému vás tiež vieme prepojiť na agenta, ktorý je na danú tému odborník a poradí vám najlepšie. S niektorými informáciami vám vie pomôcť aj Olívia samotná, nemusíte čakať na prepojenie vôbec.
- Čo dokáže vyriešiť virtuálna asistentka Olívia bez čakania na operátorov?Olívia dokáže riešiť jednoduché problémy, používa rovnaké systémy ako agenti. Zistí napr. výšku vašej faktúry, poradí s aktiváciou inkasa, poskytne informácie o vašich službách a viazanosti, spraví diagnostiku technických problémov služieb a mnoho ďalšieho. Zistite, ako správne komunikovať s virtuálnou asistentkou.
- Môžem vykonať diagnostiku technických problémov na diaľku?Ak vám nefunguje služba, odporúčame postupovať podľa návodu Prvá pomoc pri nefunkčnosti televízie, internetu alebo pevnej linky. Diagnostiku technických problémov s virtuálnou asistentkou Olíviou môžete vyskúšať aj prostredníctvom chatu na www.telekom.sk (ikonka chatu sa nachádza v pravom dolnom rohu) alebo v Telekom aplikácii (časť Pomoc na spodnej lište). Manuály a najčastejšie kladené otázky našich zákazníkov nájdete v sekcii Wiki.
- Aké informácie poskytuje informačná linka 1181?Informačná linka 1181 poskytuje:
- informácie o telefónnych číslach zákazníkov všetkých telekomunikačných operátorov na Slovensku
- cestovné poriadky – vlaky, autobusy, MHD, lietadlá
- otváracie hodiny úradov, pôšt, bánk, poisťovní
- ordinačné hodiny lekárov
- možnosti ubytovania na celom Slovensku,
- programy televízie, kín a divadiel, rôzne kultúrne a spoločenské podujatia
- predaj, kúpa a prenájom nehnuteľností
- rekreácia, horské strediská, lanové dráhy, turistické trasy, snehové správy z lyžiarskych stredísk, hrady, zámky, prírodné zaujímavosti
- výherné čísla pre tipujúcich
- pracovné príležitosti, ponuka voľných pracovných miest, informácie o zjazdnosti ciest, navigácia cez telefón
- a množstvo ďalších informácií z internetu
Na vyhľadané telefónne číslo je možné priame prepojenie, pričom vyhľadané informácie je možné bezplatne zaslať aj ako SMS alebo e-mail. Maximálny počet poskytnutých informácií počas jedného hovoru je 5.
Služba je dostupná len z územia SR.
Volania na linku 1181 sú spoplatnené zvýšenou tarifou. Aktuálnu výšku poplatku nájdete v cenníku svojho poskytovateľa telekomunikačných služieb. - Dá sa dobiť kredit na infolinke?Samoobslužná linka 123 50 pre dobíjacie karty funguje nonstop a ponúka vám možnosť:
- dobiť si kredit na svojej alebo inej dobíjacej karte (Predplatenka, Easy)
- aktivovať / deaktivovať / nastaviť si služby
- zistiť si výšku aktuálneho kreditu a dobu platnosti karty, z ktorej telefonujete
Linka je bezplatná pre volania zo SR. Dostupnosť zo zahraničia:
Číslo +421 2 49 55 55 55 je spoplatnené podľa aktuálne platného cenníka príslušného roamingového operátora. - Čo vybavím na linke PôjdeTo?Linka 0800 800 700 poskytuje platené poradenstvo a realizáciu opráv v oblasti servisných činností zariadení. Využijete ju, ak vám nefunguje internet, mobil, TV alebo tablet, ak potrebujete poradiť s nastaveniami e-mailového klienta či routera, zálohovaním dát a kontaktov alebo ak potrebujete vykonať diagnostiku PC atď.
Služby PôjdeTo sú poskytované prostredníctvom kiosku, online zásahu alebo návštevou technika u vás doma. Kompletný cenník a opis služieb PôjdeTo nájdete na www.pojdeto.sk.
Dostupnosť zo zahraničia: Číslo +421 2 44 85 11 02 je spoplatnené podľa aktuálne platného cenníka príslušného roamingového operátora.
* Volania na linku +421 2 4955 5555 sú spoplatnené podľa aktuálneho cenníka príslušného roamingového operátora.
** Volania na linku 12 999 pre sluchovo postihnutých sú bezplatné. Spoplatnené je volanie k počujúcemu podľa platnej tarify VTS ako priame volanie medzi volajúcim a volanou stranou.
*** Volania na linku 12 777 nie sú zahrnuté do predplatených minút. Aktuálne ceny hovorov mimo predplatených minút nájdete v Cenníku poskytovanie služieb prostredníctvom mobilnej siete časť B.
Ak nie ste zákazník Telekomu, obráťte sa ohľadom cien na svojho operátora.
**** Volania na linku 1181 sú spoplatnené zvýšenou tarifou. Aktuálne ceny nájdete v Cenníku pre poskytovanie služieb prostredníctvom mobilnej siete časť B.