Spravujte firemnú sieť s bezplatnou službou Wi-Fi Manager

Skúsiť službu Wi-Fi Manager v apke Objaviť výhody služby Wi-Fi Manager

Nastavenia vašej Wi-Fi vždy poruke v Telekom aplikácii

So službou Wi-Fi Manager je správa vašej firemnej Wi-Fi siete hračka.

ico

Rýchla správa Wi-Fi

Efektívne spravovanie firemného internetu na jednom mieste, s ktorým máte kontrolu nad Wi-Fi sieťou svojej spoločnosti.

ico

Bezplatne k internetu

Služba je dostupná zdarma a bez viazanosti pre programy BiznisNET, Magio Internet a Magio Internet vzduchom FWA (len outdoor).

ico

Hladký chod pripojenia

Aktívna služba Wi-Fi Manager umožňuje spracovanie technických údajov a monitorovanie stavu siete pre bezproblémové používanie vášho internetu.

ico

Pre mobilné zariadenia

Službu podporujú zariadenia s OS Android od verzie 5 alebo iPhone/iPad s OS od verzie 12.

ico

Ovládanie cez aplikáciu

Celú Wi-Fi sieť môžete spravovať cez Telekom aplikáciu. Stačí pridať službu pevného internetu medzi produkty. 

Objavte výhody služby Wi-Fi Manager

Zoznámte sa s jedinečnými výhodami, ktoré vám služba Wi-Fi Manager ponúka k Biznis NETu a Magio Internetu. Rýchlo a jednoducho v Telekom aplikácii.

tv cez internet

Časové pravidlá

Časové pravidlá vám umožňujú definovať, kedy nemajú vybrané zariadenia prístup na internet. Nastavte ich raz a pravidlá sa automaticky uplatňujú každý deň.

archiv

Pozastavenie pripojenia

Potrebujete dočasne pozastaviť pripojenie svojich zariadení vo firme? Služba Wi-Fi Manager umožňuje jednoduché pozastavenie na vami požadovaný čas. Pripojenie môžete kedykoľvek obnoviť ťuknutím.

tv-box

Pripojenie pomocou QR kódu

Svojim zákazníkom a firemným návštevám už nemusíte dlho a zložito diktovať heslo k internetu. Stačí nazdieľať prístup k vašej Wi-Fi sieti jednoducho pomocou QR kódu.

tv-box

Zoznam zariadení v sieti

Na jednom mieste máte prehľad o všetkých zariadeniach pripojených k svojej firemnej sieti. Môžete ich jednoducho premenovať a prispôsobiť ikony podľa typu zariadenia, čo uľahčuje správu siete a zvyšuje prehľadnosť. 

tv-box

Zmena názvu Wi-Fi a hesla

Názov Wi-Fi a heslo môžete jednoducho upraviť kedykoľvek podľa potrieb svojej firmy. Tým zabezpečíte jednoduchšie pripojenie pre všetkých, s ktorými chcete zdieľať svoju Wi-Fi sieť.

tv-box

Vypnutie a zapnutie Wi-Fi

Vypínate Wi-Fi, keď nie ste vo firme? S Telekom aplikáciou môžete jednoducho vypnúť a zapnúť Wi-Fi jedným ťuknutím, čím získate kontrolu nad pripojením aj v čase svojej neprítomnosti v kancelárii.

Objavte všetky výhody služby Wi-Fi Manager v Telekom aplikácii.
Ak Telekom aplikáciu ešte nemáte, stiahnite si ju teraz.

Zaujala vás služba Wi-Fi Manager, ale nemáte BiznisNET?
Prejdite si našu výhodnú ponuku.

Pozrite si, ako jednoducho ovládate svoju firemnú Wi-Fi cez Telekom aplikáciu

Zdieľanie Wi-Fi cez QR kód

V Telekom aplikácii v časti Prehľad ťuknite na službu internetu a vyberte možnosť Pripojiť zariadenia, v ktorej nájdete QR kód pre jednoduché zdieľanie svojej Wi-Fi.

Zmena hesla a názvu Wi-Fi

V Telekom aplikácii v časti Prehľad ťuknite na službu internetu a vyberte možnosť Nastavenia, v ktorých viete upraviť názov a heslo k svojej Wi-Fi.

Pozastavenie pripojenia vybraného zariadenia

V Telekom aplikácii v časti Prehľad ťuknite na službu internetu, vyberte možnosť Pripojené zariadenia a vyhľadajte zariadenie, ktorému chcete pozastaviť internet jednoducho jedným ťuknutím.

Často kladené otázky

  • Ako si službu Wi-Fi Manager aktivujem a koľko stojí využívanie služby?
    Väčšina zákazníkov má službu už aktivovanú. Za aktiváciu a používanie služby neplatíte počas celej doby používania služby.
  • Čo mám urobiť, ak mám záujem využívať službu Wi-Fi Manager?
    Stačí si otvoriť Telekom aplikáciu, a na hlavnej obrazovke ťuknutím na internetovú službu si overiť, či túto službu v aplikácii už nemáte aktivovanú, prípadne si v tejto časti službu zapnúť. Ak by ste potrebovali poradiť, na stránke https://www.telekom.sk/wiki/internet/wi-fi-manager nájdete jednoduchý návod, ako na to. O aktiváciu služby Wi-Fi Manager môžete požiadať aj telefonicky na bezplatnej Zákazníckej linke pre podnikateľov a firmy 0800 123 500, prípadne v ktorejkoľvek predajni.
  • Na pripojenie k Wi-Fi používam vlastný router, nie ten od Telekomu. Môžem službu Wi-Fi Manager využívať?
    Ak využívate svoj vlastný router zapojený za routerom od Telekomu, ktorý je nastavený v tzv. bridge móde (na Telekom routeri je vypnutá Wi-Fi ), využívanie služby Wi-Fi Manager nie je možné. Ak by ste chceli túto službu využívať, stačí si požiadať o zapnutie Wi-Fi na Telekom routeri (zapnutie tzv. route módu). O zmenu môžete požiadať telefonicky na bezplatnej Zákazníckej linke pre podnikateľov a firmy 0800 123 500, prípadne v ktorejkoľvek predajni. Okamihom aktivácie Wi-Fi na Telekom routeri už vlastný router na pripojenie k Wi-Fi nebude potrebné využívať. Spolu s touto zmenou si môžete požiadať o aktiváciu služby Wi-Fi Manager, alebo si môžete službu aktivovať sami v Telekom aplikácii.
  • Aké zariadenia podporujú službu Wi-Fi Manager?
    Základné funkcie podporujú takmer všetky zariadenia. Rozšírené funkcie podporujú iba niektoré zariadenia. Zoznam zariadení s podporovanými funkciami nájdete na https://www.telekom.sk/wiki/internet/wi-fi-manager. Pokiaľ vaše zariadenie nepodporuje všetky funkcie služby Wi-Fi Manager, máte možnosť požiadať o výmenu vášho zariadenia (routera) za prémiové. Urobíte tak v ktorejkoľvek predajni alebo na  Zákazníckej linke pre podnikateľov a firmy 0800 123 500. 
  • Mám viac internetových pripojení. Je možné službu Wi-Fi Manager používať na každom internetovom pripojení?
    Áno, služba Wi-Fi Manager sa používa pre každú službu pevného internetu zvlášť.
  • Je služba Wi-Fi Manager kompatibilná so službou Wow Wi-Fi ?
    Aktuálne služba Wow Wi-Fi nepodporuje využívanie služby Wi-Fi Manager.
  • Je možné pauzovať internet aj na všetkých pripojených zariadeniach naraz?
    Áno, pričom je možné si nastaviť zariadenia, ktoré sa od internetu nikdy neodpoja (zariadenia je potrebné zaradiť na tzv. Zoznam povolených zariadení).
  • V prípade, že pozastavím internet pre vybrané zariadenie alebo aplikujem časové pravidlá, bude zariadenie odpojené od internetu úplne?
    V tomto prípade zariadenie stráca pripojenie na internet cez Wi-Fi alebo aj keď je pripojené LAN káblom. Stále však môže používať pripojenie cez internet (mobilné dáta), pokiaľ takýmto pripojením zariadenie disponuje. Ide napríklad o mobil alebo tablet so SIM kartou.
  • Bude užívateľ zariadenia notifikovaný v prípade, že stratí pripojenie na internet cez Wi-Fi ?
    Závisí to od typu daného zariadenia. Mnohé zariadenia užívateľa o strate pripojenia informujú, viaceré ale nie.
  • Čo sa stane v prípade, ak odpojím užívateľov mobil/tablet od internetového pripojenia cez Wi-Fi , ale zároveň toto zariadenie využíva aj mobilné dátové pripojenie?
    Užívateľ samozrejme môže aj naďalej zostať pripojený cez mobilné dáta, a tieto dáta sú čerpané z mobilnej služby - predplatených dát mesačného programu alebo z dátového balíka.
  • Čo znamená, že služba Wi-Fi Manager umožňuje spracovanie technických údajov a monitorovanie stavu siete pre hladký chod internetového pripojenia?
    So službou Wi-Fi Manager je možné dohliadať na funkčnosť internetového pripojenia na základe údajov, ktoré poskytuje router. Tieto údaje slúžia na technické zabezpečenie a odstraňovanie porúch a spomalení. V žiadnom prípade neslúžia na sledovanie zákazníckeho správania na internete.
    Na poskytovanie služby Wi-Fi Manager ako doplnku prístupu k internetu sa vzťahuje ochrana súkromia a dôvernosti osobných a prevádzkových údajov v zmysle zákona.