Spravujte firemnú sieť s bezplatnou službou Wi-Fi Manager
Skúsiť službu Wi-Fi Manager v apke Objaviť výhody služby Wi-Fi ManagerNastavenia vašej Wi-Fi vždy poruke v Telekom aplikácii
So službou Wi-Fi Manager je správa vašej firemnej Wi-Fi siete hračka.
Objavte výhody služby Wi-Fi Manager
Zoznámte sa s jedinečnými výhodami, ktoré vám služba Wi-Fi Manager ponúka k Biznis NETu a Magio Internetu. Rýchlo a jednoducho v Telekom aplikácii.
Objavte všetky výhody služby Wi-Fi Manager v Telekom aplikácii.
Ak Telekom aplikáciu ešte nemáte, stiahnite si ju teraz.
Zaujala vás služba Wi-Fi Manager, ale nemáte BiznisNET?
Prejdite si našu výhodnú ponuku.
Pozrite si, ako jednoducho ovládate svoju firemnú Wi-Fi cez Telekom aplikáciu
Zdieľanie Wi-Fi cez QR kód
V Telekom aplikácii v časti Prehľad ťuknite na službu internetu a vyberte možnosť Pripojiť zariadenia, v ktorej nájdete QR kód pre jednoduché zdieľanie svojej Wi-Fi.
Zmena hesla a názvu Wi-Fi
V Telekom aplikácii v časti Prehľad ťuknite na službu internetu a vyberte možnosť Nastavenia, v ktorých viete upraviť názov a heslo k svojej Wi-Fi.
Pozastavenie pripojenia vybraného zariadenia
V Telekom aplikácii v časti Prehľad ťuknite na službu internetu, vyberte možnosť Pripojené zariadenia a vyhľadajte zariadenie, ktorému chcete pozastaviť internet jednoducho jedným ťuknutím.
Často kladené otázky
- Ako si službu
Wi-Fi Manager aktivujem a koľko stojí využívanie služby?Väčšina zákazníkov má službu už aktivovanú. Za aktiváciu a používanie služby neplatíte počas celej doby používania služby. - Čo mám urobiť, ak mám záujem využívať službu
Wi-Fi Manager?Stačí si otvoriť Telekom aplikáciu, a na hlavnej obrazovke ťuknutím na internetovú službu si overiť, či túto službu v aplikácii už nemáte aktivovanú, prípadne si v tejto časti službu zapnúť. Ak by ste potrebovali poradiť, na stránke https://www.telekom.sk/wiki/internet/wi-fi-manager nájdete jednoduchý návod, ako na to. O aktiváciu službyWi-Fi Manager môžete požiadať aj telefonicky na bezplatnej Zákazníckej linke pre podnikateľov a firmy 0800 123 500, prípadne v ktorejkoľvek predajni. - Na pripojenie k
Wi-Fi používam vlastný router, nie ten od Telekomu. Môžem službuWi-Fi Manager využívať?Ak využívate svoj vlastný router zapojený za routerom od Telekomu, ktorý je nastavený v tzv. bridge móde (na Telekom routeri je vypnutáWi-Fi ), využívanie službyWi-Fi Manager nie je možné. Ak by ste chceli túto službu využívať, stačí si požiadať o zapnutieWi-Fi na Telekom routeri (zapnutie tzv. route módu). O zmenu môžete požiadať telefonicky na bezplatnej Zákazníckej linke pre podnikateľov a firmy 0800 123 500, prípadne v ktorejkoľvek predajni. Okamihom aktivácieWi-Fi na Telekom routeri už vlastný router na pripojenie kWi-Fi nebude potrebné využívať. Spolu s touto zmenou si môžete požiadať o aktiváciu službyWi-Fi Manager, alebo si môžete službu aktivovať sami v Telekom aplikácii. - Aké zariadenia podporujú službu
Wi-Fi Manager?Základné funkcie podporujú takmer všetky zariadenia. Rozšírené funkcie podporujú iba niektoré zariadenia. Zoznam zariadení s podporovanými funkciami nájdete na https://www.telekom.sk/wiki/internet/wi-fi-manager. Pokiaľ vaše zariadenie nepodporuje všetky funkcie službyWi-Fi Manager, máte možnosť požiadať o výmenu vášho zariadenia (routera) za prémiové. Urobíte tak v ktorejkoľvek predajni alebo na Zákazníckej linke pre podnikateľov a firmy 0800 123 500. - Mám viac internetových pripojení. Je možné službu
Wi-Fi Manager používať na každom internetovom pripojení?Áno, službaWi-Fi Manager sa používa pre každú službu pevného internetu zvlášť. - Je služba
Wi-Fi Manager kompatibilná so službou WowWi-Fi ?Aktuálne služba Wow Wi-Fi nepodporuje využívanie služby Wi-Fi Manager. - Je možné pauzovať internet aj na všetkých pripojených zariadeniach naraz?Áno, pričom je možné si nastaviť zariadenia, ktoré sa od internetu nikdy neodpoja (zariadenia je potrebné zaradiť na tzv. Zoznam povolených zariadení).
- V prípade, že pozastavím internet pre vybrané zariadenie alebo aplikujem časové pravidlá, bude zariadenie odpojené od internetu úplne?V tomto prípade zariadenie stráca pripojenie na internet cez
Wi-Fi alebo aj keď je pripojené LAN káblom. Stále však môže používať pripojenie cez internet (mobilné dáta), pokiaľ takýmto pripojením zariadenie disponuje. Ide napríklad o mobil alebo tablet so SIM kartou. - Bude užívateľ zariadenia notifikovaný v prípade, že stratí pripojenie na internet cez
Wi-Fi ?Závisí to od typu daného zariadenia. Mnohé zariadenia užívateľa o strate pripojenia informujú, viaceré ale nie. - Čo sa stane v prípade, ak odpojím užívateľov mobil/tablet od internetového pripojenia cez
Wi-Fi , ale zároveň toto zariadenie využíva aj mobilné dátové pripojenie?Užívateľ samozrejme môže aj naďalej zostať pripojený cez mobilné dáta, a tieto dáta sú čerpané z mobilnej služby - predplatených dát mesačného programu alebo z dátového balíka. - Čo znamená, že služba
Wi-Fi Manager umožňuje spracovanie technických údajov a monitorovanie stavu siete pre hladký chod internetového pripojenia?So službouWi-Fi Manager je možné dohliadať na funkčnosť internetového pripojenia na základe údajov, ktoré poskytuje router. Tieto údaje slúžia na technické zabezpečenie a odstraňovanie porúch a spomalení. V žiadnom prípade neslúžia na sledovanie zákazníckeho správania na internete.
Na poskytovanie službyWi-Fi Manager ako doplnku prístupu k internetu sa vzťahuje ochrana súkromia a dôvernosti osobných a prevádzkových údajov v zmysle zákona.