Získajte teraz k Biznis NETu viac darčekov než kedykoľvek predtým
Vybrať si z vianočnej nádielky Viac o darčekochOverte sa a spoznajte ponuku pre vás
Pre overenie zadajte ID služby (v prípade pevnej linky telefónne číslo)
ID služby je identifikátor, ktorý nájdete v Telekom appke alebo vo faktúre. Ak máte viac Magio služieb, zadajte len jedno ID ktorejkoľvek z týchto služieb.
Náhľad ID v Telekom appke Náhľad ID vo faktúreAk si chcete aktivovať novú službu, overte adresu, na ktorej chcete službu zriadiť
Varianty Biznis NETu
Všetky uvedené ceny sú vrátane DPH a s viazanosťou na 24 mesiacov.
Limitovaná ponuka akciových zariadení
K Biznis NETu si môžete vybrať jedno zo zariadení z našej akciovej ponuky. Ponáhľajte sa, skladové zásoby sa míňajú!
Načítať ďalšie zariadeniaVyužite vianočnú ponuku a získajte 3 darčeky len za 12 centov
Vyberte si nový Samsung Galaxy S24 pri kúpe alebo predĺžení akéhokoľvek Biznis NETu alebo Magio Televízie a my vám darujeme ďalšie 3 darčeky navyše len za 0,12 €.
Využiť vianočnú ponuku
Užite si tisíce darčekov v Magenta Moments
Vďaka Magenta Moments v Telekom appke potešíte seba a svojich blízkych tým pravým darčekom. Každé 2 týždne až do Vianoc čakajú na Telekom zákazníkov nové prekvapenia, skvelé ponuky a zábavné hry.
Zistiť viac
Chráňte svoje zariadenia či pripojenie na internet so službou Magenta Security
S Magenta Security získate spoľahlivé digitálne softvérové riešenie ochrany zariadení ako notebooky, stolové počítače, mobilné telefóny a Android TV, ktoré používajú operačné systémy Windows, macOS, alebo Android.
Zistiť viac
Čím viac služieb v Magenta 1 Biznis máte, tým viac výhod získate
S Magenta 1 Biznis automaticky získate zľavu 10 % na vybrané služby, ktorú môžete vymeniť jednoducho online za lákavé benefity, na ktoré vám dáme kredit v dvojnásobnej výške zľavy. Stačí, ak máte kombináciu aspoň dvoch služieb: paušál, internet, TV či pevná linka.
Zistiť viac o Magenta 1 Biznis
Často kladené otázky
- Ako prebieha doručenie po objednávke z e-shopu?Zásielka je kupujúcemu odovzdaná výhradne do vlastných rúk po preukázaní svojej totožnosti kuriérovi platným občianskym preukazom. Súčasťou zásielky je zmluva, tlačivo na identifikáciu zákazníka a prípadne ďalšie sprievodné dokumenty. Pri doručovaní kuriér od zákazníka požaduje:
- ID doklad - občiansky preukaz
- Živnostenský list, Výpis z obchodného alebo živnostenského registra alebo príslušný doklad preukazujúci oprávnenia na podnikanie, v prípade právnickej osoby preukazujúci právnu subjektivitu a osobu štatutára
- Splnomocnenie s úradne osvedčeným podpisom splnomocniteľa (ak nekoná účastník/poistník osobne)
- Podpísanie dokumentov podmieňujúcich odovzdanie zásielky (Zmluvu, Identifikačné tlačivo)
- Ako funguje odstránenie poruchy do 24 hodín?Už sa nemusíte báť žiadneho nečakaného výpadku. V prípade poruchy zavolajte na zákaznícku linku 0800 123 777 a budete spojený s operátorom, ktorý dohliadne na poruchu. Odstránenie poruchy do 24 hodín sa netýka poruchy routra (koncového zariadenia), ktorý je súčasťou služby Biznis NET a ani poruchy, pri ktorej sa vyžaduje výjazd technika.
- Kto je T-Master?T-Master je dedikovaný agent na linke zákazníckej podpory, ktorého získava každý biznis zákazník automaticky prechodom alebo aktiváciou nového Biznis paušálu alebo Biznis NETu. T-Master poskytuje prémiovú starostlivosť biznis zákazníkom v podobe poradenstva, konzultácie a riešenia ich potrieb.
- Ak mám službu Magio Internet na rodné číslo, môžem si aktivovať Biznis NET?Nie, služba Biznis NET je určená pre právnické osoby a fyzické osoby podnikateľov. V prípade, že máte niektorý z Magio Internetov aktivovaný na rodné číslo a zároveň sa končí viazanosť na vašej službe alebo ste v pokrytí lepšej technológie, je potrebné urobiť najprv prepis z rodného čísla na IČO a následne si môžete aktivovať niektorý z nových Biznis NET programov.
- Kde a ako si môžem aktivovať Biznis NET?Službu Biznis NET si môžete aktivovať v predajni, cez zákaznícku linku 0800 123 500 alebo online.
- Ak sa mi končí viazanosť na existujúcom Magio Internete/Magenta Office Internete alebo ak mám dostupnosť lepšej technológie VDSL alebo Optik, môžem prejsť na službu Biznis NET?Môžete. Službu Biznis NET si môžete aktivovať v predajni, cez zákaznícku linku 0800 123 500 alebo online s podpisom nového dodatku, prípadne zmluvy.
- Aká je dostupnosť služby Biznis NET? Kedy je možné ju zriadiť?Dostupnosť služby si overíte na adrese: www.telekom.sk/biznis/biznis-net. Na základe objednávky služby cez predajňu, telefonickú linku 0800 123 500 alebo online a jej potvrdenia ieme povedať, že je možné službu zriadiť.
- Súčasťou služby Biznis NET je aj OnNet security. Čo to znamená?OnNet security je integrované bezpečnostné riešenie, ktoré chráni vaše dáta pred potenciálnymi hrozbami, ako sú malware a phishing útoky (vírusy, ransomware, spyware, trójsky kôň) ešte skôr, ako zasiahnu sieť
- Aké sú spôsoby inštalácie služby Biznis NET?Ponúkame pre zákazníkov v prípade mesačnej viazanosti 12/24: Zriadenie samoinštaláciou – bezplatne. Zriadenie služby technikom podniku za 30 € s DPH.
- Čo v prípade, ak sa budem sťahovať na inú adresu?Službu môžete prepísať na nového používateľa (právnickú osobu alebo fyzickú osobu podnikateľa), ktorý bude službu naďalej využívať vo vašom pôvodnom mieste inštalácie (v byte, dome...), alebo môžete službu previesť (preložiť) na inú adresu, ak budú splnené podmienky na zriadenie služby Biznis NET. Prípadne môžete zmluvu pri sťahovaní vypovedať, avšak v prípade, že ste viazaný, bude vám uplatnená zmluvná pokuta.
- Nefunguje mi internetové pripojenie služby Biznis NET. Kde môžem nahlásiť poruchu?V prípade technického výpadku zákazníci so službou Biznis NET volajú na nonstop technickú linku 0800 123 777. Sú spojení so špeciálne vyškolenými agentmi technickej podpory.
- Je možné zaradiť si službu Biznis NET do Magenta 1 Biznis?Áno. Službu Biznis NET vám automaticky zaradíme do Magenta 1 Biznis, pokiaľ spĺňate podmienky pre jej vytvorenie. Viac o podmienkach Magenta 1 Biznis nájdete na www.telekom.sk/biznis/magenta1.
- Aké typy koncových zariadení poskytujete k službe Biznis NET?V prípade služby Biznis NET poskytujeme prémiové zariadenia. Podľa dostupnej technológie a cieľového programu s doplnkovými službami vám dodávame:
- Vantiva FGA2235 (wi-fi 802.11ax na 2,4 GHz a 5 GHz frekvencii) (optická technológia), Manuál na stiahnutie nájdete tu.
- ADB SV4251 (IEEE 802.11n (2,4 GHz), 2 x 2 spatial multiplexing) (ADSL/VDSL/optická technológia v prípade špeciálnych doplnkových služieb), Manuál na stiahnutie nájdete tu.
- BC Sercomm (wi-fi 802.11n na 2,4 GHz a 802.11ac na 5 GHz) (ADSL/VDSL technológia), Manuál na stiahnutie nájdete tu.
- Sagemcom (wi-fi 802.11n na 2,4 GHz a 802.11ac na 5 GHz) (optická technológia), Manuál na stiahnutie nájdete tu.
- ONT HG8145V5 (wi-fi 802.11n na 2,4 GHz) (optická technológia), Manuál na stiahnutie nájdete tu.
- alebo iné koncové zariadenie zabezpečujúce plnú funkčnosť služby*
Prehľad ďalších manuálov k routrom nájdete tu.
*Iné koncové zariadenie môže byť poskytnuté po technickom šetrení infraštruktúry a jeho následnom odporúčaní zo strany technika ST.
Koncové zariadenia ADB SV4251 v kombinácii s ONT Huawei HG8145V5, ADB SV4251 samostatne, BC Sercomm, Sagemcom má funkcionalitu route alebo bridge modu.
Čo znamená používanie routra v route móde? Naše zariadenia sa po zapojení do siete automaticky nakonfigurujú s prihlasovacími údajmi k službe Biznis NET. O úspešnom vybavení objednávky budete informovaní prostredníctvom SMS a potom je nutná výmena zariadenia za prémiové zariadenie. Technicky to znamená, že sa pripojíte na internet so svojím zariadením (počítač/notebook) s použitím ethernetového kábla k routru alebo prostredníctvom wifi siete bez použitia ethernetového kábla.
Príklad využívania služby prostredníctvom routra v route móde: používanie služby internet ako samostatnej služby alebo v kombinácii s ďalšími službami ako TV a/alebo TP bez nutnosti manuálneho nastavovania routra zo strany zákazníka
Čo znamená používanie routra v bridge móde? Využívate vlastné zariadenie (Ethernetový WiFi router alebo server ), ktoré si musíte zapojiť za naše koncové zariadenie bez Wifi a zároveň si sám na ňom nakonfigurujete prístup do internetu vrátane Wifi. Konfiguráciu uskutočníte podľa návodu a nesiete plnú zodpovednosť za svoje koncové zariadenie. Inštaláciu zariadenia si môžete zrealizovať až po doručení SMS správy o úspešnom vybavení objednávky. Pokiaľ potrebujete pomoc s inštaláciou, môžete kontaktovať platenú službu Pôjdeto. Technicky to znamená, že koncové zariadenie poskytované zo strany Slovak Telekom, funguje ako modem, ktorý prenáša z optickej alebo DSL technológii dátový tok transparentne na jeden ethernetový port, do ktorého si pripojíte vlastný router alebo server. V prípade, pripojenia do internetu cez Wifi sieť, používate vlastné zariadenie.
Priklad využívania služby prostredníctvom routra v bridge móde: zákazník používa vlastný router a aj vlastné nastavenie v sieti