Moja Firma od Telekomu – riešenie pre správu firemných služieb a prehľad firemných dát

Moja Firma

Správa telekomunikačných služieb pre firmy nebola nikdy jednoduchšia – všetko zvládnete online, rýchlo a pohodlne, presne vtedy, keď to potrebujete.

Aké má služba využitie?

Zákaznícky portál, ktorý umožňuje prehľadnú a efektívnu administráciu služieb od Slovak Telekom.

Pre koho je služba určená?

Portál Moja Firma je k dispozícii zadarmo pre biznis zákazníkov – firmy a verejnú správu.

Prečo používať portál Moja Firma?

1.
Správa služieb 24/7

Majte svoje telekomunikačné služby pod kontrolou online, aj počas víkendov.

2.
Jednoduché prihlásenie

Prihlásiť sa môžete dvojfaktorovým overením cez počítač alebo mobilný telefón a pomocou PID kódu pridať svoju firmu do portálu

3.
Rýchlosť a prehľadnosť

Používatelia si pochvaľujú prehľadné vyhľadávanie služieb, efektívnu správu obsahu a praktický dizajn portálu.

4.
Intuitívnosť používania

Orientácia naprieč portálom je nenáročná aj pre tých, ktorí nie sú technicky zdatní.

5.
Neustále vylepšovanie

Portál Moja Firma sa pravidelne zdokonaľuje, aby spĺňal aktuálne potreby zákazníkov.

6.
Bezpečný prístup

Odblokujte si SIM kartu pomocou PUK kódu, ktorý nájdete zobrazený v portáli Moja Firma rýchlo a bezpečne.

Zaregistrujte sa do portálu Moja Firma

Viac ako 1000 spoločností už využíva tento pokročilý bezplatný nástroj na správu svojich služieb. Pridajte sa k nim a zefektívnite svoje podnikanie.

Detail služieb portálu Moja Firma - Volania, Správy, Dáta, Roaming

Naši zákazníci najčastejšie využívajú tieto funkcie. Vyskúšajte ich aj vy

Dostupné varianty programu v rámci portálu Moja Firma od Telekomu
Úprava programov T-Biznis Flex a MT Professional Plus Classic

Prispôsobte si programy tak, aby čo najlepšie vyhovovali vašim aktuálnym biznis požiadavkám.

Zoznam faktúr na portály Moja Firma od Telekomu
Sťahovanie faktúr a podrobných výpisov

Získajte prístup k faktúram a detailným prehľadom o vašich službách.

Ponuka dátových balíkov na dokúpenie dát pre firmy v portáli Moja Firma od Telekomu
Dokupovanie doplnkových dátových a roamingových balíkov

Dokupujte si doplnkové balíky bez zdĺhavého čakania, kedykoľvek potrebujete.

Objavte aj ďalšie funkcie samoobslužnej zóny

Aktivácia a správa služieb

Aktivujte doplnkové služby, ako sú dátové a roamingové balíky, hlasové služby či euroroaming.

Administrácia čísel

V prípade straty alebo krádeže mobilného zariadenia môžete číslo zablokovať. Ak číslo prestanete na určitú dobu využívať, môžete ho tiež dočasne odpojiť.

Správa eSIM a SIM

Portál vám umožňuje výmenu SIM a eSIM kariet, vrátane realizácie zmien na kartách, prípadne blokovanie služieb.

Správa účtov a faktúr

Stiahnite si všetky dôležité výpisy a faktúry z uplynulých mesiacov kedykoľvek potrebujete.

Nastavenie prístupov

Vytvorte prístupy viacerým užívateľom vašej spoločnosti a priraďte im potrebné role na správu služieb.

Detail služieb portálu Moja Firma - Volania, Správy, Dáta, Roaming

Bezplatné vzdelávanie a podpora

Rádi vás naučíme efektívne využívať náš portál.

Bezplatné kurzy
Podpora v slovenčine
Prehľadný návod
Pravidelné informácie o novinkách a zmenách

Zmodernizujte svoje podnikanie s portálom Moja Firma

Vybavte to, čo potrebujete rýchlo, online a bez zbytočného čakania.

Zákaznícka zóna je pre vás dostupná nepretržite a zadarmo.

Mám záujem o školenie

Radi vám zabezpečíme bezplatné zaškolenie do funkcionalít portálu. Nechajte nám vaše údaje, ozveme sa vám do 5 pracovných dní a spoločne dohodneme detaily priebehu školenia.

Kontaktné údaje

IČO *
Meno a priezvisko *
E-mail *
Telefónne číslo *
Poznámka

* povinné pole

Súhlasím so spracúvaním údajov
Súhlasím so zasielaním marketingových materiálov

Formulár bol úspešne odoslaný

Ďakujeme za váš záujem!
Počas najbližších pracovných dní vás budeme kontaktovať.

Formulár sa nepodarilo odoslať

Ľutujeme, ale pri odosielaní formulára došlo k chybe. Kliknite na tlačidlo nižšie a skúste to, prosím, znova.

Obnoviť formulár

Často kladené otázky a dokumenty na stiahnutie

  • Ako sa môžem zaregistrovať do portálu Moja Firma?

    Registrácia do portálu je možná pre zákazníkov, ktorí disponujú svojim IČO a PID kódom. Ak ste nový užívateľ, registráciu si vytvoríte cez registračný formulár a to vyplnením požadovaných riadkov. Na vami zadanú emailovú adresu bude zaslané potvrdenie o registrácií.

    Po potvrdení registrácie budete presmerovaný na portál Moja Firma, kde sa prihlásite pomocou vytvoreného prihlasovacieho mena a hesla. Pre vyššiu bezpečnosť vašich služieb je potrebné sa dodatočne po prihlásení overiť bezpečnostných kódom, ktorý vám bude zaslaný na zadaný email pri registrácií. Po úspešnom overení budete prihlásený do portálu Moja Firma, kde si pomocou IČO a PID pridáte firmu, ktorú bude možné spravovať cez portál.

  • Čo robiť, ak som zabudol svoje prihlasovacie údaje?

    Ak ste zabudli svoje heslo, kliknite na možnosť „zabudli ste heslo?“, zadajte svoju emailovú adresu a kliknite na tlačidlo „odoslať“. Na zadaný email vám budú zaslané pokyny pre obnovenie hesla.

  • Môžem do portálu pridať viacerých používateľov z našej firmy?

    Portál vám ponúka možnosť vytvorenia viacerých oprávnení pre spravovanie vašich služieb. V časti Správa firmy/Nastavenie práv používateľa nájdete možnosť "Pridať používateľa“ - po kliknutí sa vám zobrazia aktuálne delegácie, ktorými viete pridať nových používateľov portálu.

    Po vybraní konkrétnej delegácie budú novému užívateľovi zadané pokyny na email, ktorý uvediete do riadku „kontaktný email“. Po prijatí zvolenej delegácie dostáva zákazník oprávnenie pre využívanie portálu Moja Firma.

  • Ako si viem stiahnuť faktúry za predchádzajúce mesiace?

    Faktúry si cez portál viete zobraziť a stiahnuť až 18 mesiacov spätne. Cez možnosť „Faktúry“ sa dostanete na prehľad fakturačných profilov, pod ktorými sú vygenerované faktúry. Faktúry máte možnosť stiahnuť v jednotlivých formátoch. Pri použití tlačidla „dvojšípky“ máte možnosť stiahnuť faktúry za celý fakturačný profil.

  • Ako si viem stiahnuť podrobný výpis?

    Podrobné výpisy si cez portál viete zobraziť a stiahnuť buď jednotlivo za samotné telefónne číslo, alebo za celý fakturačný profil. Stiahnutie a zobrazenia podrobného výpisu pre jednotlivé číslo nájdete v detaile čísla v najčastejších akciách.

    Podrobné výpisy je možné stiahnuť v jednotlivých formátoch za aktuálny mesiac a tri mesiace spätne pri použití tlačidla „Stiahnuť podrobný výpis“. Podrobný výpis máte možnosť stiahnuť a zobraziť za celý fakturačný profil v časti Fakturačný profil, po výbere konkrétneho fakturačného profilu použite možnosť „Podrobný výpis“, kde je možné stiahnuť PV v jednotlivých formátoch za aktuálny mesiac a tri mesiace spätne použitím tlačidla „Stiahnuť výpis“

  • Je prístup do portálu dostupný aj na mobilných zariadeniach?

    Prístup do portálu je možný aj cez vaše mobilné zariadenie. Stačí zadať adresu www.moja-firma.telekom.sk a prihlásiť sa existujúcim účtom.

  • Ako môžem spravovať eSIM a SIM karty v rámci portálu?

    Cez detail mobilného čísla v najčastejších akciách nájdete možnosť „výmena SIM/eSIM“, kde si zvolíte o aký typ výmeny SIM máte záujem. Pri výbere plastovej SIM karty je potrebné mať k dispozícií prázdnu SIM kartu určenú na výmenu existujúceho tel. čísla, ktorej výrobné číslo zapíšete do kolónky „výrobné číslo novej SIM karty“ a použijete tlačidlo „pokračovať“.

    Pri výbere výmeny eSIM je potrebné zadať údaje pre aktiváciu eSIM a postupovať podľa postupu, ktorý bude zaslaný na vami zadanú emailovú adresu.

  • Ako získam pomoc, ak narazím na problém v portáli?

    V prípade, ak narazíte na problém, s ktorým si nedokážete poradiť, neváhajte nás telefonicky kontaktovať na linke 0800 123 500 v pracovných dňoch od 8:00 – 16:00.

  • Aké služby a funkcie môžem upravovať online?

    Cez portál si na mobilných službách dokážete online zrealizovať zmeny ako: Dočasné odpojenie, Blokovanie strata/krádež, Výmena SIM/eSIM, zmena programu pre programy MT Professional Plus Classic a T-Biznis Flex, úprava dátových, hlasových, smskových balíkov, zmena euroroamingu, zmena kontroly dát v roamingu, nákup jednorázových alebo opakovaných dátových balíkov, nákup roamingových dátových balíkov, blokovanie nákupu dátových roamingových balíkov.

  • Môžem si aktivovať ďalšie balíky, ako sú dáta alebo roaming, priamo v portáli?

    Cez portál si viete jednoducho a rýchlo navýšiť dáta cez detail telefónneho čísla „widget dáta“ /Detail/Dokúpiť balík. Jednorázové balíky zakúpite pomocou tlačidla „kúpiť“ pre opakované balíky použijete tlačidlo „Aktivovať“.

    Pre zakúpenie roamingových balíkov použite „widget roaming“/Detail/Správa roamingových balíkov. Po výbere príslušného balíka použijete tlačidlo „kúpiť“ a vami vybraný balík bude aktivovaný pre konkrétne telefónne číslo.

Vyberte si T-Biznis za svojho technologického partnera

Preskúmajte širokú škálu našich služieb telefonovania a internetového pripojenia, doma aj v zahraničí.

Máme pre vás riešenia na mieru

Rozumieme potrebám našich zákazníkov. Naše riešenia prispôsobíme vašim jedinečným požiadavkám tak, aby vám vyhovovali.

Sme technologickí experti, nie len operátor

Máme najväčšiu sieť, infraštruktúru a špičkových odborníkov. Vďaka tomu poskytujeme riešenia pre vaše siete, bezpečnosť a podporu podnikania.

24/7 prémiová starostlivosť

Staráme sa o vás s plným nasadením. Hladký chod vášho biznisu zabezpečia naši obchodníci, špecialisti podpory a technologickí experti.