Volajte neobmedzene cez spoľahlivú pevnú linku s kvalitným zvukom

Vybrať si pevnú linku

Overte sa a spoznajte ponuku pre vás

Chcem predĺžiť / dokúpiť službu
Zvoľte, ak už na svojej adrese máte Internet, Televíziu či Pevnú linku
Chcem novú službu
Zvoľte, ak na adrese ešte nemáte Internet, Televíziu ani Pevnú linku

Pre overenie zadajte ID služby (v prípade pevnej linky telefónne číslo)

Overiť

ID služby je identifikátor, ktorý nájdete v Telekom appke alebo vo faktúre. Ak máte viac Magio služieb, zadajte len jedno ID ktorejkoľvek z týchto služieb.

Náhľad ID v Telekom appke Náhľad ID vo faktúre

Ak si chcete aktivovať novú službu, overte adresu, na ktorej chcete službu zriadiť

Vyberte si služby podľa seba

magenta one

Varianty pevnej linky

Všetky uvedené ceny sú vrátane DPH a s viazanosťou na 24 mesiacov.
Službou Pevná linka v programoch M, L alebo XL sa rozumie služba Doma Happy v programoch M, L alebo XL uvedená v Cenníku a právnych dokumentoch spoločnosti Slovak Telekom, a.s.

Predbehnite sa v rade!
Zavoláme vám s ponukou len pre vás.
Zavolajte mi
Záložný-internet

Čím viac služieb v Magenta 1 máte, tým viac výhod získate

S Magenta 1 automaticky získate zľavu 10 % na vybrané služby, ktorú môžete vymeniť jednoducho online za lákavé benefity, na ktoré vám dáme kredit v dvojnásobnej výške zľavy. Stačí, ak máte kombináciu aspoň dvoch služieb: paušál, internet, TV či pevná linka.


Zistiť viac o Magenta 1

Užite si tisíce darčekov v Magenta Moments

Vďaka Magenta Moments v Telekom appke potešíte seba a svojich blízkych tým pravým darčekom. Každé 2 týždne až do Vianoc čakajú na Telekom zákazníkov nové prekvapenia, skvelé ponuky a zábavné hry. 


Zistiť viac

Často kladené otázky

  • Čo znamená inštalácia technikom?
    Inštalácia technikom zjednodušene znamená, že technik spojazdní u vás službu, čiže inštaláciu zásuvky ako aj zapojenie zariadení vykoná on. V tomto prípade môžete službu využívať hneď, resp. po malej chvíli od odchodu technika.
  • Aké presne aktivity vykonáva technik v prípade inštalácie technikom?
    • Pripojenie koncového zariadenia do zásuvky.
    • V prípade televízie pripojenie prvého Magio Boxu.
    • Prepojenie zariadení káblom, ak ide o rôzne miestnosti/poschodia a nutné vŕtanie.
    • Prichytenie kábla o stenu, zatiahnutie do externých chráničiek, voľné položenie na podlahu/za nábytok /do zákazníkom otvoreného podhľadu, začistenie stôp (bez maľovania).
    • Ak je druhý Magio Box v prípade televízie alebo PC v prípade internetu v inej miestnosti ako router, zákazník má možnosť použiť Powerline.
  • Ako si mám aktivovať Magio GO TV, ak som túto službu ešte nikdy nepoužil?
    Služba Magio GO TV je určená každému, kto chce sledovať televízne programy vo svojom mobile, tablete alebo počítači. Pre zákazníkov Magio Televízie (v pevnej sieti alebo cez satelit) je Magio GO TV zadarmo. V prípade, ak nemáte službu aktívnu, viete si ju aktivovať prostredníctvom bezplatnej Zákazníckej linky na čísle 0800 123 456 alebo v ktorejkoľvek predajni Telekomu. Po aktivácií dostanete SMS s prihlasovacími údajmi. Televíziu tak môžete pozerať prostredníctvom počítača (internetový prehliadač Chrome) alebo mobilu či tabletu (iOS alebo Android). Do mobilu alebo tabletu je potrebné stiahnuť si aplikáciu z Google Play alebo App Store. Následne si môžete vybrať z dostupných balíčkov a službu si jednoducho objednať.
  • Bude musieť technik vŕtať v mojom byte alebo dome?
    Pre využívanie služby potrebujete mať v byte nainštalovanú zásuvku, tzv. koncový bod siete. Ak zásuvku podľa technológie v byte máte, nebude potrebné nič inštalovať ani vŕtať. V opačnom prípade bude potrebné, aby sa technik s káblom, či už metalickým alebo optickým, dostal do bytu alebo domu. Znamená to, že prevŕta prieraz k najbližšej elektrickej zásuvke, aby zriadil koncový bod siete. Technik vždy však hľadá najjednoduchšiu a pre zákazníka najmenej „bolestivú“ cestu, ako službu zriadiť.
Prejsť do Wiki