Majte všetky zariadenia pod kontrolou so službou Wi‑Fi Manager

Skúsiť službu Wi-Fi Manager v apke Objaviť výhody služby Wi-Fi Manager

Nastavenia vašej Wi-Fi vždy poruke v Telekom aplikácii

So službou Wi-Fi Manager je správa vašej domácej Wi-Fi siete hračka.

ico

Rýchla správa  Wi-Fi

Efektívna správa domáceho internetu na jednom mieste, s ktorou máte svoju domácu Wi-Fi pod palcom.

ico

Bezplatne k internetu

Služba je zadarmo a bez viazanosti k programom Magio Internet a Magio Internet vzduchom FWA (iba outdoor).

ico

Hladký chod pripojenia

Wi-Fi Manager zaisťuje kvalitné pripojenie spracovaním údajov a monitorovaním stavu siete vášho internetu.

ico

Pre telefón alebo tablet

Službu Wi-Fi Manager môžu využívať telefóny a tablety s verziou Android 5 a vyššie, a iPhone/iPad s iOS od verzie 12.

ico

Ovládanie cez aplikáciu

K Wi-Fi si môžete všetko nastaviť v Telekom aplikácii, stačí pridať službu pevného internetu medzi produkty.

Objavte výhody služby Wi-Fi Manager

Zoznámte sa s jedinečnými výhodami, ktoré vám bezplatná služba Wi-Fi Manager ponúka k Magio Internetu. Rýchlo a jednoducho v Telekom aplikácii.

tv cez internet

Časové pravidlá

Spánok, večera alebo domáce úlohy? Časové pravidlá vám umožňujú určiť, kedy nemajú vybrané zariadenia prístup na internet cez vašu domácu Wi-Fi. Stačí ich nastaviť raz a pravidlá sa budú uplatňovať automaticky každý deň.

archiv

Pozastavenie pripojenia

Čas na nedeľný obed, no deti sa hrajú s tabletom či konzolou? Teraz viete dočasne odpojiť vybrané zariadenia od svojej domácej Wi-Fi. Videá či online hry tak pre deti už nebudú dostupné, pokiaľ si na ne nechcú minúť svoje mobilné dáta.

tv-box

Pripojenie pomocou QR kódu

Návštevám už nemusíte diktovať zdĺhavé alebo zložité heslo k svojej domácej Wi-Fi. Stačí pomocou Telekom aplikácie návšteve jednoducho nazdieľať prístup k Wi-Fi cez QR kód. Rýchle, jednoduché a bez starostí.

tv-box

Zoznam zariadení v sieti

Chcete vedieť, ktoré zariadenia sú pripojené k vašej domácej sieti? V Telekom aplikácii si teraz viete zobraziť všetky pripojené zariadenia - k Wi-Fi aj "cez kábel". Môžete ich tiež jednoducho premenovať či upraviť im ikony.

tv-box

Zmena názvu Wi-Fi a hesla

Páčilo by sa vám prispôsobiť si názov svojej domácej Wi-Fi? Alebo mať heslo, ktoré si viete zapamätať? So službou Wi-Fi Manager viete teraz názov či heslo svojej Wi-Fi jednoducho upraviť v Telekom aplikácii.

tv-box

Vypnutie a zapnutie Wi-Fi

Je nočný pokoj časom, kedy radi vypínate svoju domácu Wi-Fi sieť? S Telekom aplikáciou to zvládne naozaj každý. Jednoduchým ťuknutím v nastaveniach vypnete Wi-Fi sieť na routeri a ráno ju opäť zapnete.

Objavte všetky výhody služby Wi-Fi Manager v Telekom aplikácii.
Ak Telekom aplikáciu ešte nemáte, stiahnite si ju teraz.

Zaujala vás služba Wi-Fi Manager, ale nemáte Magio Internet?
Prejdite si našu výhodnú ponuku.

Pozrite si, ako jednoducho ovládate svoju domácu Wi-Fi cez Telekom aplikáciu

Zdieľanie Wi-Fi cez QR kód

V Telekom aplikácii v časti Prehľad ťuknite na službu internetu a vyberte možnosť Pripojiť zariadenia, v ktorej nájdete QR kód pre jednoduché zdieľanie vašej Wi-Fi.

Zmena hesla a názvu Wi-Fi

V Telekom aplikácii v časti Prehľad ťuknite na službu internetu a vyberte možnosť Nastavenia, v ktorých viete upraviť názov a heslo k svojej Wi-Fi.

Pozastavenie pripojenia vybraného zariadenia

V Telekom aplikácii v časti Prehľad ťuknite na službu internetu, vyberte možnosť Pripojené zariadenia a vyhľadajte zariadenie, ktorému chcete pozastaviť internet jednoducho jedným ťuknutím.

Často kladené otázky

  • Ako si službu Wi-Fi Manager aktivujem a koľko stojí využívanie služby?
    Väčšina zákazníkov má službu už aktivovanú. Za aktiváciu a používanie služby neplatíte počas celej doby používania služby.
  • Čo mám urobiť, ak mám záujem využívať službu Wi-Fi Manager?
    Stačí si otvoriť Telekom aplikáciu, a na hlavnej obrazovke ťuknutím na internetovú službu si overiť, či túto službu v aplikácii už nemáte aktivovanú, prípadne si v tejto časti službu zapnúť. Ak by ste potrebovali poradiť, na stránke https://www.telekom.sk/wiki/internet/wi-fi-manager nájdete jednoduchý návod, ako na to. O aktiváciu služby Wi-Fi Manager môžete požiadať aj telefonicky na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456, prípadne v ktorejkoľvek predajni.
  • Na pripojenie k Wi-Fi používam vlastný router, nie ten od Telekomu. Môžem službu Wi-Fi Manager využívať?
    Ak využívate svoj vlastný router zapojený za routerom od Telekomu, ktorý je nastavený v tzv. bridge móde (na Telekom routeri je vypnutá Wi-Fi ), využívanie služby Wi-Fi Manager nie je možné. Ak by ste chceli túto službu využívať, stačí si požiadať o zapnutie Wi-Fi na Telekom routeri (zapnutie tzv. route módu). O zmenu môžete požiadať telefonicky na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456, prípadne v ktorejkoľvek predajni. Okamihom aktivácie Wi-Fi na Telekom routeri už vlastný router na pripojenie k Wi-Fi nebude potrebné využívať. Spolu s touto zmenou si môžete požiadať o aktiváciu služby Wi-Fi Manager, alebo si môžete službu aktivovať sami v Telekom aplikácii.
  • Aké zariadenia podporujú službu Wi-Fi Manager?
    Základné funkcie podporujú takmer všetky zariadenia. Rozšírené funkcie podporujú iba niektoré zariadenia. Zoznam zariadení s podporovanými funkciami nájdete na https://www.telekom.sk/wiki/internet/wi-fi-manager. Pokiaľ vaše zariadenie nepodporuje všetky funkcie služby Wi-Fi Manager, máte možnosť požiadať o výmenu vášho zariadenia (routera) za prémiové. Urobíte tak v ktorejkoľvek predajni alebo na  Zákazníckej linke 0800 123 456.
  • Mám viac internetových pripojení. Je možné službu Wi-Fi Manager používať na každom internetovom pripojení?
    Áno, služba Wi-Fi Manager sa používa pre každú službu pevného internetu zvlášť.
  • Je služba Wi-Fi Manager kompatibilná so službou Wow Wi-Fi ?
    Aktuálne služba Wow Wi-Fi nepodporuje využívanie služby Wi-Fi Manager.
  • Je možné pauzovať internet aj na všetkých pripojených zariadeniach naraz?
    Áno, pričom je možné si nastaviť zariadenia, ktoré sa od internetu nikdy neodpoja (zariadenia je potrebné zaradiť na tzv. Zoznam povolených zariadení).
  • V prípade, že pozastavím internet pre vybrané zariadenie alebo aplikujem časové pravidlá, bude zariadenie odpojené od internetu úplne?
    V tomto prípade zariadenie stráca pripojenie na internet cez Wi-Fi alebo aj keď je pripojené LAN káblom. Stále však môže používať pripojenie cez internet (mobilné dáta), pokiaľ takýmto pripojením zariadenie disponuje. Ide napríklad o mobil alebo tablet so SIM kartou.
  • Bude užívateľ zariadenia notifikovaný v prípade, že stratí pripojenie na internet cez Wi-Fi ?
    Závisí to od typu daného zariadenia. Mnohé zariadenia užívateľa o strate pripojenia informujú, viaceré ale nie.
  • Čo sa stane v prípade, ak odpojím mobil/tablet svojho dieťaťa od internetového pripojenia cez Wi-Fi , ale zároveň toto zariadenie využíva aj mobilné dátové pripojenie?
    Dieťa samozrejme môže aj naďalej zostať pripojené cez mobilné dáta, a tieto dáta sú čerpané z mobilnej služby - predplatených dát mesačného programu alebo z dátového balíka.
  • Čo znamená, že služba Wi-Fi Manager umožňuje spracovanie technických údajov a monitorovanie stavu siete pre hladký chod internetového pripojenia?
    So službou Wi-Fi Manager je možné dohliadať na funkčnosť internetového pripojenia na základe údajov, ktoré poskytuje router. Tieto údaje slúžia na technické zabezpečenie a odstraňovanie porúch a spomalení. V žiadnom prípade neslúžia na sledovanie zákazníckeho správania na internete.
    Na poskytovanie služby Wi-Fi Manager ako doplnku prístupu k internetu sa vzťahuje ochrana súkromia a dôvernosti osobných a prevádzkových údajov v zmysle zákona.