Poistite si svoje nové zariadenie za najvýhodnejšiu cenu
Chcem si poistiť zariadenieOchráňte svoje zariadenia
s poistením od 0 € mesačne si zo zničeného mobilu, tabletu alebo iného elektronického zariadenia už nemusíte viac robiť ťažkú hlavu. Poistiť si môžete nový mobil alebo iné zariadenie zakúpené k paušálu alebo pevným službám od Telekomu. Odteraz už aj pohodlne online, priamo pri kúpe zariadenia.
Chcem si poistiť zariadenieAké riziká kryje poistenie nového zariadenia?
Ponuka poistenia pre nové zariadenia
Výška mesačného poistného sa odvíja od cenovej hladiny zariadenia. Pre zákazníkov s vybranými Telekom paušálmi a Telekom Biznis paušálmi (od 32 €) máme prichystanú exkluzívnu ponuku:
Cenové hladiny zariadenia | Štandardná ponuka mesačné poistné | Paušál od 32 € mesačné poistné | Paušál od 48 € mesačné poistné | Paušál v cene 80 € mesačné poistné | Spoluúčasť |
---|---|---|---|---|---|
do 199,99 € | 2,99 € | 2,99 € | 2,99 € | 2,99 € zadarmo | 10 %, min 20 € |
od 200 € do 399,99 € | 3,99 € | 3,99 € | 3,99 € | 3,99 € zadarmo | |
od 400 € do 599,99 € | 6,99 € | 6,99 € | 6,99 € 6,00 € | 6,99 € zadarmo | |
od 600 € do 999,99 € | 9,99 € | 9,99 € 7,00 € | 9,99 € 6,00 € | 9,99 € zadarmo | 10 %, min 50 € |
od 1000 € do 1500 € | 14,99 € | 14,99 € 7,00 € | 14,99 € 6,00 € | 14,99 € zadarmo |
Pre určenie konkrétnej cenovej hladiny zariadenia sa posudzuje cena elektronického zariadenia s DPH, ktorá bola platná v deň nadobudnutia zariadenia a publikovaná v Cenníku neakciových zariadení. V prípade, že objednávka obsahuje viacero zariadení, akciová cena poistenia sa vzťahuje len na 1 zariadenie s najvyššou kúpnou cenou. Zmluvu je možné vypovedať kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu. Poistiť si je možné nové zariadenie, ktorého neakciová cena je vyššia ako 1 € a je zakúpené k paušálom alebo iným vybraným službám od Telekomu.
Ochráňte svoje nové zariadenie a poistite si ho ešte dnes
Svoje zariadenie si môžete jednoducho poistiť viacerými spôsobmi. Pri kúpe alebo predĺžení paušálu online je vám k dispozícii možnosť poistiť si zariadenie priamo počas nákupu. V ostatných prípadoch môžete požiadať o poistenie nového zariadenia osobne v ľubovoľnom Telekom Centre.
Aktivácia pri kúpe paušálu
Poistite si svoje zariadenie priamo pri nákupe alebo predĺžení paušálu online. Výhodné poistenie proti poškodeniu či krádeži nájdete pri nákupe zariadenia ako doplnkovú službu.
Navštívte Telekom Centrum
Navštívte naše predajné miesta, kde vám naši predajcovia ochotne ponúknu poistenie na mieru k vášmu novému zariadeniu. Poistenie si môžete zriadiť 90 dní od kúpy vášho zariadenia.
Poistná udalosť a zánik poistenia
Dokumenty na stiahnutie
Podrobné podmienky poistenia nájdete v nasledujúcich dokumentoch:
Dohoda o vyhotovení úplného (konsolidovaného) znenia poistnej zmluvy skupinového poistenia elektronických zariadení č. 9059800035
PDF | 3.9.2024 | 202 kBDohoda o vyhotovení úplného (konsolidovaného) znenia poistnej zmluvy skupinového poistenia elektronických zariadení č. 9059803770
PDF | 3.9.2024 | 264 kBVšeobecné poistné podmienky MZ 19 (platné od 20. 12. 2021)
PDF | 20.12.2021 | 239 kBSúhlas so zaradením elektronického zariadenia do poistenia platný od 5.9.2023
PDF | 05.09.2023 | 138 kBSúhlas so zaradením elektronického zariadenia do poistenia platný od 20.12.2021 do 4.9.2023
PDF | 20.12.2021 | 115 kBSúhlas so zaradením elektronického zariadenia pre paušály Nekonečno platný od 5.9.2023
PDF | 05.09.2023 | 137 kBSúhlas so zaradením elektronického zariadenia pre paušály Nekonečno platný od 20.12.2021 do 4.9.2023
PDF | 20.12.2021 | 115 kBInformácie podľa zákona č.186/2009 Z.z. o finančnom sprostredkovaní
PDF | 05.09.2023 | 116 kBInformačný dokument o poistnom produkte platný od 20. 12. 2021 do 4.9.2023
PDF | 20.12.2021 | 157 kBInformácie o spracúvaní osobných údajov – Generali
PDF | 27.04.2016 | 2,0 MBInformačný dokument o poistnom produkte platný od 5.9.2023
PDF | 05.09.2023 | 924 kBArchív dokumentov
Súhlas so zaradením elektronického zariadenia do poistenia platný od 26. 11. 2020 do 19. 12. 2021
PDF | 26.11.2020 | 95,4 kBSúhlas so zaradením elektronického zariadenia pre paušály Nekonečno platný od 24. 6. 2021 do 19. 12. 2021
PDF | 24.06.2021 | 95 kBInformačný dokument o poistnom produkte platný od 24. 06. 2021 do 19. 12. 2021
PDF | 24.06.2021 | 122 kBVšeobecné poistné podmienky MZ 19 (platné od 01. 01. 2019 do 19. 12. 2021)
PDF | 01.01.2019 | 250 kBDodatok č.1 k poistnej zmluve č.9059800035
PDF | 20.11.2018 | 123 kBDodatok č.2 k poistnej zmluve č.9059800035
PDF | 20.11.2018 | 208 kBDodatok č.3 k poistnej zmluve č.9059800035
PDF | 20.11.2018 | 210 kBDodatok č.4 k poistnej zmluve č.9059800035
PDF | 20.11.2018 | 36,1 kBDodatok č.5 k poistnej zmluve č.9059800035
PDF | 20.11.2018 | 130 kBDodatok č.6 k poistnej zmluve č.9059800035
PDF | 05.09.2023 | 107 kBDodatok č.1 k poistnej zmluve č.9059803770
PDF | 30.06.2021 | 133 kBDodatok č.2 k poistnej zmluve č.9059803770
PDF | 30.06.2021 | 146 kBDodatok č.3 k poistnej zmluve č.9059803770
PDF | 05.09.2023 | 141 kBČasto kladené otázky
- Prečo sa oplatí poistiť si zariadenie?Poistenie zariadenia má niekoľko dôvodov, ktoré môžu byť pre vás veľmi prospešné. Tu je niekoľko hlavných dôvodov, prečo by ste mohli zvážiť poistenie svojho zariadenia:
- Mobil, tablet môže kedykoľvek spadnúť na zem – rozbitý display stojí často aj stovky Eur, poistenie stojí zlomok z danej ceny zariadenia
- Mobil môže spadnúť do vane/záchodu/do mora – oprava je drahšia omnoho viac ako poistenie
- Notebook – pri práci na ňom ho môžete vy, alebo deti obliať – aj tieto škody kryje poistenie
- Notebook – pri práci na ňom ho môžete vy, deti, alebo pes zhodiť zo stola, poškodiť displej – poistenie stojí menej ako nový notebook
- Kolobežka/Hodinky – spadnú na zem, do mora, nechtiac narazíte do steny – rozbitá kolobežka, alebo hodinky stoja omnoho viac ako poistenie
- TV – deti, domáci miláčik do neho môžu nechtiac buchnúť a rozbiť obrazovku
- Vysávač – nechtiac do neho kopnete, narazí do steny, spadne zo schodov
- 2 ročná zákonná záruka nekryje poškodenie a zničenie zariadenia, poistenie ÁNO
- Čo všetko kryje poistenie zariadenia?Poistenie nového zariadenia kryje tieto poistene udalosti:
- Poškodenie/zničenie zariadenia
- Krádež zariadenia
- Lúpežné prepadnutie
- Zneužitie SIM karty po krádeži/lúpeži zariadenia
- Vrecková krádež (platí len na území SR)
- Aké sú hlavné výhody poistenia nového zariadenia v Telekome?
- Poistenie platné kdekoľvek na svete (len pri vreckovej krádeží je územná platnosť iba na území SR)
- Určené pre fyzické aj právnické osoby
- Mesačná platba vo faktúre za Telekom služby
- Na čo sa poistenie nevzťahuje?Poistenie zariadenia môže mať rôzne vylúčenia a obmedzenia, ktoré určujú, na čo sa poistenie nevzťahuje. Tu je prehľad situácií, na ktoré sa poistenie zariadenia nevzťahuje:
- strata zariadenia
- poškodenie zariadenia, ktoré neobmedzuje jeho funkčnosť
- opotrebovanie, postupné starnutie tovaru a zanedbanie údržby
- udalosti, ktoré spôsobíte úmyselne alebo z Vášho podnetu tretia osoba
- udalosti spôsobené nerešpektovaním inštrukcií výrobcu, nekvalifikovaným zásahom alebo zmenou parametrov
- veci zakúpené za účelom ďalšieho predaja
- príslušenstvo mobilného zariadenia
- Aká je platnosť poistenia?Poistenie je dojednávané na dobu určitú a to 24 mesiacov. Po uplynutí 24 mesiacov poistenie automaticky zaniká, nie je potrebné ho vypovedať.
Zmluvu je možné vypovedať kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu.
Poistenie zaniká automaticky v prípade, že si zákazník prenáša telefónne číslo k inému mobilnému operátorovi.
Poistenie taktiež zaniká pri totálnej škode zariadenia, kedy je zákazníkovi vyplatená časová hodnota zariadenia.
- Je možné si zariadenie dopoistiť?Poistenie si môžete zriadiť 90 dní od kúpy vášho zariadenia v ktoromkoľvek Telekom centre.
- Ako si najjednoduchšie vybavím poistnú udalosť?Pri poškodení, zničení zariadenia navštívte najbližšie Telekom centrum, ktoré zabezpečí opravu, vybavenie poistnej udalosti, poskytnutie náhradného koncového zariadenia, bez nutnosti kontaktovať poisťovňu.
Opravu zariadenia je však možné vykonať aj samostatne, vo vami preferovanom servisnom stredisku, následne je potrebné hlásiť poistnú udalosť priamo v poisťovni Generali.
Pri odcudzení podajte čo najskôr trestné oznámenie na polícii a požiadajte operátora o zablokovanie SIM karty, nahláste poistnú udalosť v Generali.
- Kde je moje zariadenie opravované?Telekom centrum poskytuje možnosť opravy v autorizovanom aj neautorizovanom servise (Pôjdeto) , podľa preferencie zákazníka.
Zákazník si môže opravu zariadenia vykonať aj samostatne, vo ním preferovanom servisnom stredisku, následne kontaktuje priamo poisťovňu Generali.
- Ako prebieha vybavovanie poistnej udalosti?V prípade opravy cez Telekom centrum všetko vybavíme za vás.
V prípade opravy v preferovanom servisnom stredisku zákazníka (mimo Slovak Telekom) kontaktuje zákazník po oprave poisťovňu priamo.
- Aká je výška spoluúčasti?Spoluúčasť zákazníka pri poistnej udalosti je 10% z hodnoty danej poistnej udalosti, minimálne však 20 alebo 50 Eur.