Užívajte si paušál už aj cez Samsung hodinky so službou Connect my watch
Ako si aktivovať Connect my watch Viac o službe Connect my watchVolajte a dátujte cez smart hodinky
Chcete byť neustále v spojení s blízkymi, kolegami či zákazníkmi, ale nie vždy máte poruke mobil? Aktivujte si Connect my watch len za 5 € mesačne a volajte a dátujte priamo zo svojich Samsung Galaxy smart hodiniek bez toho, aby ste boli v blízkosti svojho telefónu.
Bez mobilu a predsa v spojení
Nechajte mobil doma a využite potenciál svojho paušálu a Samsung Galaxy smart hodiniek. Aktivujte si doplnkovú službu Connect my watch len za 5 € mesačne a môžete cez hodinky:
- uskutočňovať a prijímať hovory cez 4G/LTE sieť,
- písať a prijímať správy cez 4G/LTE sieť,
- synchronizovať kalendár, prijímať pripomienky a notifikácie z aplikácií,
- počúvať hudbu, používať navigáciu a online mapy,
- platiť či používať členské karty v aplikácii Wallet.
Všetko, čo potrebujete na dosah ruky
Bez ohľadu na to, či ste v práci, škole alebo na cestách, smart hodinky so službou Connect my Watch vám prinesú flexibilitu, slobodu a spojenie s blízkymi aj keď nemáte mobil pri sebe. Samsung Galaxy Watch si môžete vybrať aj z našej ponuky k paušálom za zvýhodnenú cenu.
Pozrieť si Samsung hodinky k Telekom paušálom Pozrieť si Samsung hodinky k Biznis paušálomVyberte si zo Samsung zariadení, ktoré navzájom spolupracujú
Ceny sa môžu meniť v závislosti od typu paušálu, ktorý si vyberiete v ďalšom kroku
Aktivujte si Connect my watch ešte dnes
Čo potrebujete pred aktiváciou?
Pred aktiváciou Connect my watch si pripravte 10-miestne Číslo adresáta. Nájdete ho v pravom hornom rohu faktúry.
Ak používate 2 SIM/eSIM v telefóne, druhú SIM si počas aktivácie služby idealne vypnite.
- Stiahnite si do mobilu aplikáciu Samsung Galaxy Wearable, otvorte ju a zvoľte Začíname. Pokračujte v párovaní hodiniek s mobilom podľa pokynov na displeji.
- Po úspešnom spárovaní zvoľte v aplikácii položku Nastavenia hodiniek → Mobilné plány a aktivujte službu Connect my watch podľa pokynov na displeji.
- Po odoslaní požiadavky na aktiváciu služby obdržíte SMS notifikáciu. Zároveň dostanete aj push notifikáciu, ktorá vás informuje, že mobilný plán pre smart hodinky sa pripravuje. Po úspešnom nainštalovaní vášho mobilného plánu/eSIM do smart hodiniek, dostanete druhú push notifikáciu na svoj mobil, čo znamená, že všetko je pripravené na používanie.
NÁŠ TIP: Ak ste notifikácie prehliadli alebo ich máte v nastaveniach mobilu vypnuté, skontrolujte nastavenie služby v aplikácii Samsung Galaxy Wearable v časti Nastavenia – Mobilné plány – kde uvidíte aktívny mobilný plán Telekom SK – xxxF
Pre viac info Prejsť do wiki
UPOZORNENIE: Pre správne fungovanie služby Connect my watch odporúčame používať zariadenia rovnakého výrobcu. Kompatibilitu telefónu a hodiniek pre účely využívania služby Connect my watch je potrebné skontrolovať u výrobcu alebo distribútora smart hodiniek. Upozorňujeme, že na hodinkách alebo telefóne vyrobených pre iný ako európsky trh napriek tomu, že typovo budú v kategórii kompatibilných zariadení, nemusí služba Connect my watch fungovať korektne.
Samsung Galaxy Watch Ultra zakúpené mimo predajnej siete spoločnosti Slovak Telekom, a.s. s dátumom výroby pred 5. 9. 2024 neodporúčame používať so službou Connect my watch, nakoľko nemusia spĺňať minimálne požiadavky z hľadiska rádio-frekvenčných parametrov stanovených spoločnosťou Slovak Telekom, a.s. Preto môže byť kvalita akýchkoľvek hovorov nízka alebo takýto hovor nemusí byť spojený. Dátum výroby si skontrolujte na obale zariadenia alebo u výrobcu. Ostatné modely Samsung Galaxy Watch4 a novšie ako aj modely série Samsung Galaxy Watch Ultra s dátumom výroby po 4.9.2024 podporujeme v plnom rozsahu.
Často kladené otázky
- Ako zaplatím za službu Connect my watch a ako mi bude účtovaná?Vyúčtovanie služby nájdete vo svojej obvyklej faktúre prislúchajúcej k telefónnemu číslu, ku ktorému bola doplnková služba zriadená. Nakoľko je služba neviazaná, je pravdepodobné, že prvý mesiac bude na faktúre účtovaná alikvotná čiastka prislúchajúca obdobiu, kedy bola služba využívaná.
- Mám od Telekomu dobíjaciu kartu (Predplatenku, Easy, Juro) alebo program Bez záväzkov, môžem službu Connect my watch využívať?Službu Connect my watch je možné si aktivovať iba s mobilnými paušálmi od Telekomu. Službu neposkytujeme pri dobíjacích kartách a ani pre program Bez záväzkov.
- Môžem službu Connect my watch využívať, ak som biznis zákazníkom zo segmentu veľkých firiem a verejného sektora?Ak ste Telekom biznis zákazníkom zo segmentu veľké firmy a verejný sektor, kontaktujte agenta na biznis linke 0800 123 500 alebo vášho obchodného zástupcu, ktorý vám s aktiváciou doplnkovej služby pomôže.
- Pre ktoré typy mobilov je služba Connect my watch dostupná?Smart hodinky Samsung je možné používať s telefónmi Samsung alebo inými telefónmi s operačným systémom Android:
- Mobilné telefóny Samsung a Android, ktoré používajú operačný systém 13.0 (operačný systém M OS Mobile) alebo vyšší
- Mobilné telefóny Samsung a Android s mobilnými službami Google (upozorňujeme, že niektoré zariadenia Huawei nemajú prístup k GMS)
Mobilný telefón, ktorý chcete spárovať, musí byť modelom predávaným v Európe. - Ako služba Connect my watch funguje v roamingu?Služba Connect my watch je podporená iba v sieti 4G/LTE Slovak Telekom, tzn. v roamingu služba nebude fungovať (okrem tiesňových volaní). Preto vám odporúčame, aby ste do zahraničia (zóna EU, zóna 2, 3, 4) vždy cestovali aj so svojim mobilom, kde je pripojenie zabezpečené cez Bluetooth.
Z hodiniek môžete v roamingu uskutočniť núdzový hlasový hovor, aj keď telefón nie je pripojený cez Bluetooth. Ak vám záchranná služba potrebuje zavolať späť, hovor bude presmerovaný na váš telefón. Upozorňujeme, že telefón musí byť zapnutý. - Nefungujú mi SMS/MMS správy – kde môže byť chyba?Hodinky vedia posielať a prijímať SMS/MMS. Nevyhnutnou podmienkou je však mať zapnutý mobilný telefón! V prípade, ak je mobil vypnutý, nedochádza k synchronizácii správ a notifikácii cez cloud a preto nie sú doručované na hodinky.
- Nešťastnou náhodou sa mi podarilo odmazať mobilný plán z hodiniek. Ako mám teraz postupovať?Postupujte podľa návodu:
- Spárujte si nové hodinky s mobilným telefónom prostredníctvom aplikácie Samsung Galaxy Wearable.
- Aktualizujte si softvér na hodinkách a mobile na poslednú dostupnú softvérovú verziu.
- Postupujte, ako by ste si chceli aktivovať nový mobilný plán vo svojich hodinkách, tzn. v aplikácii Samsung Galaxy Wearable – nastavenia hodiniek – mobilné plány – pridať mobilný plán. Po overení sa dostanete na stránku, kde si zvolíte možnosť obnoviť službu do pôvodných hodiniek.
- Ako mám postupovať ak som stratil/ukradli mi hodinky s aktívnou službou Connect my watch?V prípade straty/krádeži hodiniek odporúčame službu okamžite deaktivovať, aby nedošlo k zneužitiu vášho telefónneho čísla. Mohli by vám byť účtované všetky vzniknuté poplatky, kým nám neoznámite, že sa vaše zariadenie so službou Connect my watch stratilo alebo vám ho niekto odcudzil. Deaktiváciu zrealizujete podľa návodu na wiki stránke. Ak hodinky nájdete, službu si opätovne aktivujete podľa postupu vyššie.