
Posledné týždne sú pre každého z nás mimoriadne náročné. Život, ktorý sme žili doteraz, sa pre nás úplne zmenil v priebehu niekoľkých dní. Zatvorila sa väčšina obchodov, reštaurácií a zmenám sa nevyhlo ani poskytovanie služieb. O to dôležitejšie je, aby sme boli s vami a vy, naši zákazníci, s nami stále v spojení. V dnešnom blogu sa dozviete, v akom režime fungujú naše predajne, aké požiadavky môžete vybaviť telefonicky a aké možnosti ponúka náš web a Telekom aplikácia.
Technická linka vyrieši nefunkčné služby
Výpadok internetu či televízie počas domácej karantény nepoteší nikoho. V prípade, že vám nefunguje niektorá z našich služieb, nezúfajte. Bezplatná linka technickej podpory 0800 123 777 je vám k dispozícii nonstop. Špeciálne vyškolení kolegovia sa na problém detailne pozrú, zdiagnostikujú ho (niektoré poruchy dokážu vyriešiť aj na diaľku) a zaevidujú ho. V prípade, že ide o poruchu, ktorú nie je možné odstrániť okamžite a na diaľku, problém odstránime do dvoch pracovných dní. Ak od nás využívate paušál, k dispozícii máte neobmedzený balík dát, ktorý bude dostupný aj počas apríla a vďaka ktorému môžete internet či televíziu – prostredníctvom Magio GO – využívať bez obmedzení.
Prosíme vás, aby ste pri návšteve technika mali ochranné rúško alebo inú ochranu nosa a úst. Rovnaké ochranné opatrenia vykonávajú aj naši technici v teréne.
Infolinka v upravenom režime
0800 123 456 – jednoduché a známe bezplatné telefónne číslo. Kolegovia sa z kancelárií dočasne presťahovali do domáceho prostredia, a aby sme zákazníkom priniesli väčší komfort, k dispozícii sú aj cez víkend. Dočasne upravené časy, keď sa na infolinku dovoláte, sú nasledujúce:
- víkend: 08:00 – 16:00 h,
- pracovné dni: 08:00 – 21:00 h.
Okrem bežných záležitostí, ako poskytovanie informácií, predaj služieb a zariadení či nastavenie služieb podľa potreby, sú kolegovia pripravení s vami doriešiť aj záležitosti, ktoré bolo doteraz možné vybaviť jedine osobne v pobočke. V prípade, že potrebujete riešiť situáciu, ktorú nie je možné vyriešiť telefonicky, nájdeme pre vás najrýchlejšie, najjednoduchšie a v danej situácii najbezpečnejšie riešenie.
Obmedzenie otváracích hodín pobočiek
Aktuálna situácia sa najviac dotkla našich pobočiek. V záujme ochrany zdravia našich zákazníkov, ale aj zamestnancov vám odporúčame využiť namiesto návštevy pobočky inú možnosť – infolinka, technická podpora, web alebo appka.
V prípade, že je vaša návšteva nevyhnutná, v našich predajniach prevláda sprísnený režim. Každý zákazník, ktorý sa rozhodne pre návštevu predajne, musí:
- svojím vlastným perom podpísať čestné vyhlásenie o tom, že sa nenachádza v štátom nariadenej karanténe, prípadne nečaká na výsledky testov alebo nemá pozitívny výsledok na COVID-19,
- vstúpiť do predajne iba s rúškom, prípadne inou ochranou tváre,
- pri akejkoľvek transakcii je potrebné z hygienických dôvodov platiť kartou.
Viacnásobne chránení sú aj naši zamestnanci. Na webe nájdete vždy aktuálny zoznam otvorených predajní a poskytovaných služieb.
Web a Telekom appka
V náročných situáciách, keď je lepšie zostať doma, pomôžu digitálne kanály. V plnej sile je vám k dispozícii naša webová stránka www.telekom.sk, na ktorej sa dozviete všetky potrebné informácie, a nájdete tam aj prehľad našich služieb. Služby si dokážete nakúpiť cez internet a získate aj extra zľavu na nový mobil k paušálu alebo zľavu na mesačný poplatok za Magio internet, TV a/alebo pevnú linku. Objednávku vám doručí kuriér až k vám domov.
Ak ešte nemáte stiahnutú našu Telekom aplikáciu, rozhodne si ju nainštalujte. Vďaka svojmu modernému dizajnu, jednoduchému ovládaniu a so všetkým dôležitým na jednom mieste vám rozhodne uľahčí život. V aplikácii sa nachádza aj pravidelne aktualizovaná sekcia s informáciami k ochoreniu COVID-19. Obsahuje všetky potrebné informácie o aktuálnych a pripravovaných akciách a obmedzeniach. V pobočke môžete spravovať svoje mobilné, fixné služby, ale aj služby svojich blízkych. Okrem iného v nej uvidíte prehľad a platbu faktúr, ktoré môžete uhradiť bez návštevy pobočky, ale môžete si v nej aj dobiť kredit na Easy karte.
Prehľad toho, čo aplikácia dokáže, si môžete prečítať v staršom článku.
Napísať nám môžete aj na našich sociálnych sieťach a Telekom fóre, kde vám radi poradíme s vaším problémom. Ak nebudeme vedieť odpovedať na vašu otázku, poradíme vám, akým spôsobom ju vyriešite najjednoduchšie a najbezpečnejšie. V týchto dňoch je dôležité, aby sme boli solidárni, zostali doma a využívali moderné digitálne technológie.