Informácie o otváracích hodinách predajní počas vianočných sviatkov nájdete v PDF súbore.
Často kladené otázky
Aby sa naši predajcovia mohli naplno venovať zákazníkom, ktorí sú prítomní v predajniach, neuvádzame ich telefónne čísla. Pre informácie a podporu nás môžete kontaktovať cez naše online kanály alebo na Zákazníckej linke 0800 123 456 (v pracovných dňoch po-pi 08:00-20:00).
Áno, môžete tak urobiť v každej Telekom predajni počas otváracích hodín. V prípade stornovania lístkov odporúčame skôr poobedňajšie časy kvôli hotovostnej platbe.
Okrem štandardných otváracích hodín predajní, ktoré získate priamo v mape po kliknutí na konkrétnu predajňu, nám môžete napísať cez viaceré online kanály, napr. cez chat, kde je vám nonstop k dispozícii naša virtuálna asistentka Olívia. Počas pracovných dní (po-pi 08:00-20:00) nás môžete kontaktovať aj na Zákazníckej linke 0800 123 456.
Áno, v každej našej predajni sú k dispozícii pracovníci, ktorí od vás prevezmú zariadenie (mobilný telefón, tablet, notebook, a pod.).
Viac o recyklácii zariadení
V informačnej SMS od nás ste dostali pokyny, čo všetko je potrebné vrátiť (v prípade internetu napr. router a káble, v prípade TV môže ísť o Magio Box, sieťový kábel a pod.).
Podkladové dáta, mapy: @ OpenStreetMap contributors, CC-BY-SA
Spracovanie: @ Position s.r.o.
NaviGate Web Server: @ Position s.r.o. 2024