Najmenšia pobočka vo vašom mobile

Naše predajne majú štandardné otváracie hodiny. Telekom aplikáciu však máte poruke 24/7 a nájdete v nej všetko, čo potrebujete. Stiahnite si ju a navštívte ešte dnes.

Stiahnuť Telekom aplikáciu

Obľúbené časy v predajniach

Kedy je predajňa najviac vyťažená zákazníkmi? Overte si to priamo v mape kliknutím na predajňu, ktorú chcete navštíviť a príďte v čase, ktorý vám najviac vyhovuje.

So zodpovednosťou k životnému prostrediu

Záleží nám na prírode, preto v Telekome dbáme, aby naše aktivity, produkty a služby boli dlhodobo udržateľné a ohľaduplné k životnému prostrediu. Pridajte sa k nám aj vy.

Viac o recyklácii elektroodpadu

Často kladené otázky

  • Prečo neposkytujete priame telefónne číslo do predajne?
    Na našej stránke odkazujeme na Zákaznícku linku 0800 123 456, nakoľko sa naši predajcovia venujú zákazníkom, ktorí sú fyzicky na predajnom mieste.
  • Môžem si u vás zakúpiť lístky na koncert / divadlo / podujatie cez partnera Predpredaj? Viem si u vás aj vyzdvihnúť a vytlačiť lístok?
    Áno, v každej našej predajni sú kolegovia k dispozícii v čase otvorenia prevádzok. V prípade stornovania lístkov odporúčame skôr poobedňajšie časy kvôli hotovostnej platbe.
  • Ako vás môžem kontaktovať mimo otváracích hodín?
    Okrem štandardných otváracích hodín predajní, ktoré získate priamo v mape po kliknutí na konkrétnu predajňu a Zákazníckej linky 0800 123 456 v pracovnej dobe po-pi 08:00-20:00 vám odporúčame využiť našu virtuálnu asistentku. Viac o komunikácii s virtuálnou asistentkou
  • Môžem priniesť svoje staré zariadenie do predajne, aby ste ho ekologicky zlikvidovali?
    Áno, v každej našej predajni sú k dispozícii pracovníci, ktorí od vás prevezmú zariadenie (mobilný telefón, tablet, notebook, atď.). Navyše ušetríte pri kúpe akéhokoľvek nového mobilu. Viac o recyklácii zariadení
  • Menil som svoju službu internetu alebo televízie a mám odozvdať svoje staré zariadenia. Čo všetko mám doniesť?
    V informačnej sms od nás ste dostali pokyny, čo všetko by malo odovzdanie zahŕňať (v prípade routeru – samotné zariadenie, napájací kábel, prepájací kábel, v prípade boxu k Magio TV na pevnej sieti / Magio TV cez internet samotný box, napájací kábel, sieťový kábel, HDMI kábel).

Podkladové dáta, mapy: @ OpenStreetMap contributors, CC-BY-SA
Spracovanie: @ Position s.r.o.
NaviGate Web Server: @ Position s.r.o. 2024