All4Business
Communication

Komunikujte so zákazníkmi moderne a jednoducho z jednej aplikácie

Aké má služba využitie?

Objavte synergiu hovorov, SMS, e-mailu či Mety a obslúžte zákazníka efektívne s možnosťou automatizácie vďaka AI.

Pre koho je služba určená?

Spoločnosti, ktoré hľadajú automatizáciu a urýchlenie komunikácie prispôsobené ich potrebám.

Prečo mať všetky typy komunikácie na jednom mieste?

  1. Flexibilita firemných hovorov bez obmedzenia na fyzické miesto

  2. Centralizovaná a synchronizovaná komunikácia

  3. Vzájomné prepojenie viacerých platforiem

  4. Škálovanie počas sezónnych nárastov hovorov

  5. Jednoduché a intuitívne užívateľské rozhranie

  6. Automatizovaný a presný reporting

  7. Možnosť zrealizovať prieskum spokojnosti zákazníkov

Základné služby, ktoré vám All4Business Communication poskytne

Manažovaná ústredňa

Je neoddeliteľnou súčasťou multikanálových a mobilných call centier. Ide o virtuálnu ústredňu, v ktorej si zákazník sám nakonfiguruje svoj profil, prístupy, a ďalšie.

Multikanálové Call centrum

Umožňuje obsluhu kanálov, ako sú hovory, SMS, e-maily či chat, na jednom mieste vrátane reportingu.

Mobilné Call Centrum

Zabezpečí geograficky neobmedzený prístup zamestnancov call centra - hovory je možné uskutočniť odkiaľkoľvek.

Chatbot

Simuluje konverzáciu medzi ľuďmi na základe stanovených pravidiel so zapojením prvkov umelej inteligencie.

Voicebot

Nástroj umelej inteligencie na automatické vybavenie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov.

Doplnkové služby

Pokrytie automatizácie prostredníctvom AI (umelej inteligencie).

Nahrávanie hovorov, analýza hlasu, speech-to-text, text-to-speech.

Široké možnosti integrácie (napojenie na IT systémy, napr. CRM a pod.).

Vyžiadajte si nezáväznú konzultáciu

Prejdeme si s vami vaše potreby a pripravíme pre vás riešenie na mieru.

Podporte rast vášho podnikania a objavte nové možnosti komunikácie

Bankovníctvo a poisťovníctvo

Bezpečná komunikácia medzi pobočkami a zákazníkmi

Bankovníctvo a poisťovníctvo

  • Získajte dohľad nad celou komunikáciou v jednej aplikácii.
  • Automatizujte vybavovanie hovorov a skráťte čakaciu dobu.
  • Nahrávajte si hovory: monitorujete tak kvalitu poskytovaných služieb a zabezpečíte si súlad s regulačnými požiadavkami.
  • Napojte vaše CRM do jedného centralizovaného systému pre agentov, aj so štatistikami.
  • Umožnite agentom vybavovať firemné hovory odkiaľkoľvek.

Zdravotníctvo

Komunikácia medzi zdravotníkmi a pacientmi

Zdravotníctvo

  • Získajte prehľad o SMS správach, e-mailoch či chate v jednej aplikácii.
  • Nastavte automatizované odpovede na bežné otázky pacientov.
  • Bezpečne si prepojte elektronické záznamy a dokumentáciu.
  • Zrealizujte prieskum spokojnosti pacientov po návšteve.

Doprava a logistika

Rýchlejšia interná aj externá komunikácia

Doprava a logistika

  • Spracujte a zjednodušte komunikáciu so zasielaním automatických odpovedí.
  • Získajte prehľad a zrýchlite reakčné časy, vďaka koordinácii hovorov, chatu či e-mailov.
  • Doplňte webchat na vašu webovú stránku aj do aplikácie pre zákazníkov.
  • Udržte si lojalitu zákazníkov a oslovte aj nových s cielenou marketingovou reklamou.
  • Do tejto kategórie patria napr.: doručovacie služby, taxi služby či logistické centrá.

Hotelierstvo

Prehľad o rezerváciách aj o komunikácii so zákazníkmi

Hotelierstvo

  • Komunikujte zo Slovenska aj z celého sveta bez obmedzení.
  • Nastavte automatizované odpovede na rezervácie aj na časté otázky týkajúce sa ubytovania a služieb.
  • Zrealizujte prieskum spokojnosti po využití vašich služieb.

Gastro

Komunikácia so zákazníkmi a dodávateľmi

Gastro

  • Centralizujte objednávky prijaté cez telefonát aj online v jednej aplikácii a vybavte ich podľa času objednania.
  • Získajte štatistiky o objednávkach a optimalizujte prevádzku, vďaka presným dátam.
  • Získané dáta vám môžu pomôcť napr. nastaviť časy, kedy potrebujete mať viac personálu, kvôli zvýšenému počtu objednávok.

E-commerce

Komunikácia so zákazníkmi dostupná 24/7

E-commerce

  • Zjednoťte a zjednodušte komunikáciu cez rôzne kanály.
  • Nastavte automatizované odpovede na časté otázky ohľadom produktov, objednávok a doručenia.
  • Analyzujte nákupné správanie a vytvárajte personalizované marketingové kampane.

Vzdelávanie

Komunikácia so študentmi, učiteľmi a administratívou

Vzdelávanie

  • Získajte geograficky neobmedzenú komunikáciu.
  • Nastavte automatizované odpovede na bežné otázky týkajúce sa štúdia, registrácie a ďalších administratívnych záležitostí.
  • Nahraďte alebo prepojte svoje systémy pre efektívnu správu kurzov a študijných materiálov.

Mám záujem o ponuku

Vyplňte náš nezáväzný objednávkový formulár. Najneskôr do 2 pracovných dní vás budeme kontaktovať.

Kontaktné údaje

* povinné pole

Ste pripravení rásť a zmodernizovať komunikáciu so zákazníkmi?

  • Príklad nášho zákazníka: Medzinárodná kuriérska spoločnosť s doručovaním zásielok po celej EÚ

    Aj vám môžeme pomôcť zefektívniť biznis:

    • Vďaka modernizácii call centra minimalizujete čakacie doby: zabezpečíte tak automatické smerovanie hovorov k správnemu operátorovi a získate prístup k zákazníckym údajom v reálnom čase, vďaka integrácií so CRM systémom. Budete môcť monitorovať a nahrávať hovory, vrátane prepisovania do textovej podoby.
    • Rýchlymi a presnými odpoveďami prostredníctvom Voicebota/Chatbota vybavíte automatizovane bežné požiadavky zákazníkov, čím znížite zaťaženie operátorov a skrátenie čakacích dôb.
    • Pomocou Chatbota umožnite zákazníkom pohodlne komunikovať nielen prostredníctvom call centra, ale aj cez webchat či mobilnú aplikáciu.
    • S prepojenými aplikáciami môžete evidovať komunikáciu kuriéra s koncovým zákazníkom a získate tak prehľad o efektívnosti doručovania.
    • Vďaka plynulému doručovaniu so štatistikami nastavíte riadenie doručovania s ochranou kontaktných údajov zákazníkov a môžete použiť štatistiky pre zefektívnenie procesu.

    Ponuka služieb

    Manažovaná ústredňa
    Multikanálové Call centrum
    Chatbot
    Voicebot
    Integrácia existujúcich aplikácií
  • Príklad nášho zákazníka: Taxi služba s 10 šoférmi a zamestnancami na call centre

    Aj vám môžeme pomôcť zefektívniť biznis:

    • Vďaka monitorovaniu hovorov a ich vybaveniu už žiadny hovor nebude zmeškaný - spravujte prichádzajúce, odchádzajúce hovory zákazníkov s okamžitou odpoveďou.
    • Prepojenie s najbližším dostupným šoférom vám skráti čakaciu dobu, čím zvýšite spokojnosť zákazníka.
    • Pomocou automatických oznámení o mieste a čase vyzdvihnutia doprajete zákazníkom komfort.
    • Sledovanie spokojnosti zákazníkov vám zabezpečí spätnú väzbu pomocou prieskumu, ktorý môže vylepšiť vaše služby.
    • S rezerváciou cesty vopred dáte zákazníkom možnosť pohodlného zabezpečenia služby v predstihu.
    • Cielené marketingové kampane vám zvýšia počet zákazníkov a udržíte si aj ich lojalitu.

    Ponuka služieb

    Manažovaná ústredňa
    Multikanálové Call centrum
    Voicebot
    Nahrávanie hovorov
    Integrácia existujúcich aplikácií
  • Príklad nášho zákazníka: E-shop

    Aj vám môžeme pomôcť zefektívniť biznis:

    • Vďaka okamžitým odpovediam zákazníkom 24 hodín/7dní v týždni si ľahko overia termín dodania tovaru a vy dokážete lepšie predpovedať ich potreby.
    • Odpovede na často opakujúce sa otázky dajú zákazníkom pocit personalizovaného prístupu.

    Ponuka služieb

    Chatbot
    Voicebot

Vyberte si T-Biznis za svojho technologického partnera

Preskúmajte širokú škálu našich profesionálnych služieb pre ICT a telekomunikáciu.

Máme pre vás riešenia na mieru

Rozumieme potrebám našich zákazníkov. Naše riešenia prispôsobíme vašim jedinečným požiadavkám tak, aby vám vyhovovali.

Sme technologickí experti, nie len operátor

Máme najväčšiu sieť, infraštruktúru a špičkových odborníkov. Vďaka tomu poskytujeme riešenia pre vaše siete, bezpečnosť a podporu podnikania.

24/7 prémiová starostlivosť

Staráme sa o vás s plným nasadením. Hladký chod vášho biznisu zabezpečia naši obchodníci, špecialisti podpory a technologickí experti.

Preskúmajte aj ďalšie riešenia od Slovak Telekom