All4Business
Communication
Komunikujte so zákazníkmi moderne a jednoducho z jednej aplikácie
Aké má služba využitie?
Objavte synergiu hovorov, SMS, e-mailu či Mety a obslúžte zákazníka efektívne s možnosťou automatizácie vďaka AI.
Pre koho je služba určená?
Spoločnosti, ktoré hľadajú automatizáciu a urýchlenie komunikácie prispôsobené ich potrebám.
Prečo mať všetky typy komunikácie na jednom mieste?
Základné služby, ktoré vám All4Business Communication poskytne
Doplnkové služby
Vyžiadajte si nezáväznú konzultáciu
Prejdeme si s vami vaše potreby a pripravíme pre vás riešenie na mieru.
Mám záujem o ponuku
Vyplňte náš nezáväzný objednávkový formulár. Najneskôr do dvoch pracovných dní vás budeme kontaktovať.
Kontaktné údaje
* povinné pole
Formulár bol úspešne odoslaný.
Ďakujeme za váš záujem!
Počas najbližších pracovných dní vás budeme kontaktovať.
Formulár sa nepodarilo odoslať
Ľutujeme, ale pri odosielaní formulára došlo k chybe. Kliknite na tlačidlo nižšie a skúste to, prosím, znova.
Obnoviť formulárSte pripravení rásť a zmodernizovať komunikáciu so zákazníkmi?
- Korporátni klienti
Príklad nášho zákazníka: Medzinárodná kuriérska spoločnosť s doručovaním zásielok po celej EÚ
Aj vám môžeme pomôcť zefektívniť biznis:
- Vďaka modernizácii call centra minimalizujete čakacie doby: zabezpečíte tak automatické smerovanie hovorov k správnemu operátorovi a získate prístup k zákazníckym údajom v reálnom čase, vďaka integrácií so CRM systémom. Budete môcť monitorovať a nahrávať hovory, vrátane prepisovania do textovej podoby.
- Rýchlymi a presnými odpoveďami prostredníctvom Voicebota/Chatbota vybavíte automatizovane bežné požiadavky zákazníkov, čím znížite zaťaženie operátorov a skrátenie čakacích dôb.
- Pomocou Chatbota umožnite zákazníkom pohodlne komunikovať nielen prostredníctvom call centra, ale aj cez webchat či mobilnú aplikáciu.
- S prepojenými aplikáciami môžete evidovať komunikáciu kuriéra s koncovým zákazníkom a získate tak prehľad o efektívnosti doručovania.
- Vďaka plynulému doručovaniu so štatistikami nastavíte riadenie doručovania s ochranou kontaktných údajov zákazníkov a môžete použiť štatistiky pre zefektívnenie procesu.
Ponuka služieb
Manažovaná ústredňaMultikanálové Call centrumChatbotVoicebotIntegrácia existujúcich aplikácií - Stredné a väčšie firmy
Príklad nášho zákazníka: Taxi služba s 10 šoférmi a zamestnancami na call centre
Aj vám môžeme pomôcť zefektívniť biznis:
- Vďaka monitorovaniu hovorov a ich vybaveniu už žiadny hovor nebude zmeškaný - spravujte prichádzajúce, odchádzajúce hovory zákazníkov s okamžitou odpoveďou.
- Prepojenie s najbližším dostupným šoférom vám skráti čakaciu dobu, čím zvýšite spokojnosť zákazníka.
- Pomocou automatických oznámení o mieste a čase vyzdvihnutia doprajete zákazníkom komfort.
- Sledovanie spokojnosti zákazníkov vám zabezpečí spätnú väzbu pomocou prieskumu, ktorý môže vylepšiť vaše služby.
- S rezerváciou cesty vopred dáte zákazníkom možnosť pohodlného zabezpečenia služby v predstihu.
- Cielené marketingové kampane vám zvýšia počet zákazníkov a udržíte si aj ich lojalitu.
Ponuka služieb
Manažovaná ústredňaMultikanálové Call centrumVoicebotNahrávanie hovorovIntegrácia existujúcich aplikácií - Podnikatelia a malé firmy
Príklad nášho zákazníka: E-shop
Aj vám môžeme pomôcť zefektívniť biznis:
- Vďaka okamžitým odpovediam zákazníkom 24 hodín/7dní v týždni si ľahko overia termín dodania tovaru a vy dokážete lepšie predpovedať ich potreby.
- Odpovede na často opakujúce sa otázky dajú zákazníkom pocit personalizovaného prístupu.
Ponuka služieb
ChatbotVoicebot
Vyberte si T-Biznis za svojho technologického partnera
Preskúmajte širokú škálu našich služieb telefonovania a internetového pripojenia, doma aj v zahraničí.