All4Business
Communication

Komunikujte so zákazníkmi moderne a jednoducho z jednej aplikácie

Aké má služba využitie?

Objavte synergiu hovorov, SMS, e-mailu či Mety a obslúžte zákazníka efektívne s možnosťou automatizácie vďaka AI.

Pre koho je služba určená?

Spoločnosti, ktoré hľadajú automatizáciu a urýchlenie komunikácie prispôsobené ich potrebám.

Prečo mať všetky typy komunikácie na jednom mieste?

1.

Flexibilita firemných hovorov bez obmedzenia na fyzické miesto

2.

Centralizovaná a synchronizovaná komunikácia

3.

Vzájomné prepojenie viacerých platforiem

4.

Rýchla obsluha zákazníkov a nonstop dostupnosť

5.

Škálovanie počas sezónnych nárastov hovorov

6.

Jednoduché a intuitívne užívateľské rozhranie

7.

Automatizovaný a presný reporting

8.

Možnosť zrealizovať prieskum spokojnosti zákazníkov

Základné služby, ktoré vám All4Business Communication poskytne

Manažovaná ústredňa

Je neoddeliteľnou súčasťou multikanálových a mobilných call centier. Ide o virtuálnu ústredňu, v ktorej si zákazník sám nakonfiguruje svoj profil, prístupy, a ďalšie.

Multikanálové Call centrum

Umožňuje obsluhu kanálov, ako sú hovory, SMS, e-maily či chat, na jednom mieste vrátane reportingu.

Mobilné Call Centrum

Zabezpečí geograficky neobmedzený prístup zamestnancov call centra - hovory je možné uskutočniť odkiaľkoľvek.

Chatbot

Simuluje konverzáciu medzi ľuďmi na základe stanovených pravidiel so zapojením prvkov umelej inteligencie.

Voicebot

Nástroj umelej inteligencie na automatické vybavenie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov.

Doplnkové služby

Pokrytie automatizácie prostredníctvom AI (umelej inteligencie).

Nahrávanie hovorov, analýza hlasu, speech-to-text, text-to-speech.

Široké možnosti integrácie (napojenie na IT systémy, napr. CRM a pod.).

Vyžiadajte si nezáväznú konzultáciu

Prejdeme si s vami vaše potreby a pripravíme pre vás riešenie na mieru.

Podporte rast vášho podnikania a objavte nové možnosti komunikácie

Bankovníctvo a poisťovníctvo
Bankovníctvo a poisťovníctvo

Bezpečná komunikácia medzi pobočkami a zákazníkmi

Bankovníctvo a poisťovníctvo
  • Získajte dohľad nad celou komunikáciou v jednej aplikácii.
  • Automatizujte vybavovanie hovorov a skráťte čakaciu dobu.
  • Nahrávajte si hovory: monitorujete tak kvalitu poskytovaných služieb a zabezpečíte si súlad s regulačnými požiadavkami.
  • Napojte vaše CRM do jedného centralizovaného systému pre agentov, aj so štatistikami.
  • Umožnite agentom vybavovať firemné hovory odkiaľkoľvek.
Zdravotníctvo
Zdravotníctvo

Komunikácia medzi zdravotníkmi a pacientmi

Zdravotníctvo
  • Získajte prehľad o SMS správach, e-mailoch či chate v jednej aplikácii.
  • Nastavte automatizované odpovede na bežné otázky pacientov.
  • Bezpečne si prepojte elektronické záznamy a dokumentáciu.
  • Zrealizujte prieskum spokojnosti pacientov po návšteve.
Doprava a logistika
Doprava a logistika

Rýchlejšia interná aj externá komunikácia

Doprava a logistika
  • Spracujte a zjednodušte komunikáciu so zasielaním automatických odpovedí.
  • Získajte prehľad a zrýchlite reakčné časy, vďaka koordinácii hovorov, chatu či e-mailov.
  • Doplňte webchat na vašu webovú stránku aj do aplikácie pre zákazníkov.
  • Udržte si lojalitu zákazníkov a oslovte aj nových s cielenou marketingovou reklamou.
  • Do tejto kategórie patria napr.: doručovacie služby, taxi služby či logistické centrá.
Hotelierstvo
Hotelierstvo

Prehľad o rezerváciách aj o komunikácii so zákazníkmi

Hotelierstvo
  • Komunikujte zo Slovenska aj z celého sveta bez obmedzení.
  • Nastavte automatizované odpovede na rezervácie aj na časté otázky týkajúce sa ubytovania a služieb.
  • Zrealizujte prieskum spokojnosti po využití vašich služieb.
Gastro
Gastro

Komunikácia so zákazníkmi a dodávateľmi

Gastro
  • Centralizujte objednávky prijaté cez telefonát aj online v jednej aplikácii a vybavte ich podľa času objednania.
  • Získajte štatistiky o objednávkach a optimalizujte prevádzku, vďaka presným dátam.
  • Získané dáta vám môžu pomôcť napr. nastaviť časy, kedy potrebujete mať viac personálu, kvôli zvýšenému počtu objednávok.
E-commerce
E-commerce

Komunikácia so zákazníkmi dostupná 24/7

E-commerce
  • Zjednoťte a zjednodušte komunikáciu cez rôzne kanály.
  • Nastavte automatizované odpovede na časté otázky ohľadom produktov, objednávok a doručenia.
  • Analyzujte nákupné správanie a vytvárajte personalizované marketingové kampane.
E-commerce
Vzdelávanie

Komunikácia so študentmi, učiteľmi a administratívou

Vzdelávanie
  • Získajte geograficky neobmedzenú komunikáciu.
  • Nastavte automatizované odpovede na bežné otázky týkajúce sa štúdia, registrácie a ďalších administratívnych záležitostí.
  • Nahraďte alebo prepojte svoje systémy pre efektívnu správu kurzov a študijných materiálov.

Mám záujem o ponuku

Vyplňte náš nezáväzný objednávkový formulár. Najneskôr do dvoch pracovných dní vás budeme kontaktovať.

Kontaktné údaje

IČO *
Meno a priezvisko *
E-mail *
Telefónne číslo *
Poznámka

* povinné pole

Súhlasím so spracúvaním údajov
Súhlasím so zasielaním marketingových materiálov

Formulár bol úspešne odoslaný.

Ďakujeme za váš záujem!
Počas najbližších pracovných dní vás budeme kontaktovať.

Formulár sa nepodarilo odoslať

Ľutujeme, ale pri odosielaní formulára došlo k chybe. Kliknite na tlačidlo nižšie a skúste to, prosím, znova.

Obnoviť formulár

Ste pripravení rásť a zmodernizovať komunikáciu so zákazníkmi?

  • Korporátni klienti

    Príklad nášho zákazníka: Medzinárodná kuriérska spoločnosť s doručovaním zásielok po celej EÚ

    Aj vám môžeme pomôcť zefektívniť biznis:

    • Vďaka modernizácii call centra minimalizujete čakacie doby: zabezpečíte tak automatické smerovanie hovorov k správnemu operátorovi a získate prístup k zákazníckym údajom v reálnom čase, vďaka integrácií so CRM systémom. Budete môcť monitorovať a nahrávať hovory, vrátane prepisovania do textovej podoby.
    • Rýchlymi a presnými odpoveďami prostredníctvom Voicebota/Chatbota vybavíte automatizovane bežné požiadavky zákazníkov, čím znížite zaťaženie operátorov a skrátenie čakacích dôb.
    • Pomocou Chatbota umožnite zákazníkom pohodlne komunikovať nielen prostredníctvom call centra, ale aj cez webchat či mobilnú aplikáciu.
    • S prepojenými aplikáciami môžete evidovať komunikáciu kuriéra s koncovým zákazníkom a získate tak prehľad o efektívnosti doručovania.
    • Vďaka plynulému doručovaniu so štatistikami nastavíte riadenie doručovania s ochranou kontaktných údajov zákazníkov a môžete použiť štatistiky pre zefektívnenie procesu.

    Ponuka služieb

    Manažovaná ústredňa
    Multikanálové Call centrum
    Chatbot
    Voicebot
    Integrácia existujúcich aplikácií
    Korporátni klienti
  • Stredné a väčšie firmy

    Príklad nášho zákazníka: Taxi služba s 10 šoférmi a zamestnancami na call centre

    Aj vám môžeme pomôcť zefektívniť biznis:

    • Vďaka monitorovaniu hovorov a ich vybaveniu už žiadny hovor nebude zmeškaný - spravujte prichádzajúce, odchádzajúce hovory zákazníkov s okamžitou odpoveďou.
    • Prepojenie s najbližším dostupným šoférom vám skráti čakaciu dobu, čím zvýšite spokojnosť zákazníka.
    • Pomocou automatických oznámení o mieste a čase vyzdvihnutia doprajete zákazníkom komfort.
    • Sledovanie spokojnosti zákazníkov vám zabezpečí spätnú väzbu pomocou prieskumu, ktorý môže vylepšiť vaše služby.
    • S rezerváciou cesty vopred dáte zákazníkom možnosť pohodlného zabezpečenia služby v predstihu.
    • Cielené marketingové kampane vám zvýšia počet zákazníkov a udržíte si aj ich lojalitu.

    Ponuka služieb

    Manažovaná ústredňa
    Multikanálové Call centrum
    Voicebot
    Nahrávanie hovorov
    Integrácia existujúcich aplikácií
    Stredné a väčšie firmy
  • Podnikatelia a malé firmy

    Príklad nášho zákazníka: E-shop

    Aj vám môžeme pomôcť zefektívniť biznis:

    • Vďaka okamžitým odpovediam zákazníkom 24 hodín/7dní v týždni si ľahko overia termín dodania tovaru a vy dokážete lepšie predpovedať ich potreby.
    • Odpovede na často opakujúce sa otázky dajú zákazníkom pocit personalizovaného prístupu.

    Ponuka služieb

    Chatbot
    Voicebot
    Podnikatelia a malé firmy

Vyberte si T-Biznis za svojho technologického partnera

Preskúmajte širokú škálu našich služieb telefonovania a internetového pripojenia, doma aj v zahraničí.

Máme pre vás riešenia na mieru

Rozumieme potrebám našich zákazníkov. Naše riešenia prispôsobíme vašim jedinečným požiadavkám tak, aby vám vyhovovali.

Sme technologickí experti, nie len operátor

Máme najväčšiu sieť, infraštruktúru a špičkových odborníkov. Vďaka tomu poskytujeme riešenia pre vaše siete, bezpečnosť a podporu podnikania.

24/7 prémiová starostlivosť

Staráme sa o vás s plným nasadením. Hladký chod vášho biznisu zabezpečia naši obchodníci, špecialisti podpory a technologickí experti.

Preskúmajte aj ďalšie riešenia od Slovak Telekom

Magenta Office

Firemná komunikácia prostredníctvom pevných liniek a VPN.

T-Biznis Flex

Flexibilita mobilných služieb spolu s ochranou firemných dát.

RBM Direct

Marketingový nástroj na posielanie hromadných správ s interakciou užívateľa.