Mohlo by vás zaujímať
Často kladené otázky
Vypnite a zapnite telefón, prípadne zapnite a vypnite letový režim a skontrolujte nastavenia siete/technológie v mobilnom telefóne – pripojenie cez 4G/5G.
Skontrolujte si nastavenia 4G internetu v telefóne podľa vášho operačného systému.
Vyskúšajte pripojenie aj na iné stránky alebo aplikácie.
Skontrolujte si v Telekom aplikácii, či ste nespotrebovali dáta.
Skontrolujte, či nemáte zapnutý letový režim. Ak nie, zvyčajne pomôže vypnutie a zapnutie telefónu.
Uistite sa, že máte správne vloženú SIM kartu v telefóne a skontrolujte, či sa na displeji zobrazuje ikona s mobilným signálom.
Skontrolujte v Telekom aplikácii, či máte uhradené faktúry alebo dostatočný kredit na dobíjacej karte.
Vyskúšajte vložiť SIM kartu do iného telefónu. Ak bude fungovať, problém je pravdepodobne vo vašom telefóne. Ak nebude fungovať, navštívte najbližšie Telekom Centrum ohľadom jej výmeny. Ak váš telefón podporuje eSIM, môžete ju vymeniť pár dotykmi v Telekom aplikácii podľa jednoduchého návodu.
Otestujte svoj telefón na iných miestach. Ak je vo vašej lokalite slabý signál, môže vám pomôcť doplnková služba Volanie cez WiFi.
Telefóny s OS Android
Skontrolujte správne nastavenia v telefóne podľa zvyčajného postupu: Otvorte Správy > ⋮ > Nastavenia > Rozšírené > Číslo strediska SMS. Správne číslo strediska je +421903333000. Ak máte v nastaveniach iné číslo, zmeňte ho a uložte.
Po uložení čísla reštartujte telefón.
Telefóny s iOS
Prejdite do menu Nastavenia > Všeobecné > Prenos alebo resetovanie iPhonu > Resetovať > Resetovať nastavenia siete.
Reštartujte telefón.
Pokiaľ vám neprichádzajú správy len z jedného čísla, skontrolujte si, či ste pre dané číslo nenastavili blokovanie správ.
Plánované výpadky nám umožňujú modernizovať technológie a poskytnúť vám ešte vyššiu kvalitu a rozsah mobilnej siete.
Neplánované výpadky môžu byť spôsobené viacerými faktormi (napr. výpadok elektriny, nepriaznivé počasie a pod.) a na ich odstránení sa snažíme intenzívne pracovať.
Ak je možné vykonať údržbu mimo špičky, vždy sa o to snažíme a prípadné lokálne výpadky obmedzujeme na nevyhnutné minimum. Niektoré druhy prác sa však môžu vykonávať len počas dňa (napr. z dôvodu dodržiavania zásad bezpečnosti práce).
Ak máte v blízkosti dostupnú Wi-Fi sieť, skúste sa k nej pripojiť a volať pomocou služby Volanie cez Wi-Fi alebo využite komunikačné aplikácie či sociálne médiá.
Pozor, cez Wi-Fi nie je možné volať na linku 112. Odporúčame vám kontaktovať blízku osobu, ktorá vám zavolá potrebnú pomoc.
Podkladové dáta, mapy: @ OpenStreetMap contributors, CC-BY-SA
Spracovanie: @ Position s.r.o.
NaviGate Web Server: @ Position s.r.o. 2024