Volania a dáta už aj v Apple Watch
Ostaňte v kontakte s blízkymi alebo si pozrite novinky na sociálnych sieťach aj bez iPhonu. Aktivujte si Connect my watch a volajte či dátujte zo svojich Apple Watch bez nutnosti mať pri sebe iPhone.
Vyskúšajte 3 mesiace zadarmo
Využite svoj paušál naplno a volajte či dátujte aj cez Apple Watch. Aktivujte si službu Connect my watch do 10. 12. 2024 a na prvé 3 mesiace ju získate bez akýchkoľvek poplatkov. Navyše ju môžete kedykoľvek bezplatne deaktivovať.
Potom mesačne:
5,00 €
Vyberte si z Apple zariadení, ktoré navzájom spolupracujú
Ceny sa môžu meniť v závislosti od typu paušálu, ktorý si vyberiete v ďalšom kroku
Aktivujte si Connect my watch ešte dnes
Pozrite si, čo potrebujete mať pred aktiváciou
Návod, ako si službu Connect my watch jednoducho aktivovať prostredníctvom iPhonu
-
Otvorte aplikáciu Apple Watch vo svojom iPhone.
-
V menu vyberte položku Mobilné.
-
Zvoľte možnosť Nastaviť mobilné pripojenie.
Čo robiť ak možnosť nevidím? -
Kliknite na tlačidlo Nastaviť mobilné pripojenie.
-
Zadajte svoje Číslo adresáta, ktoré nájdete vo faktúre alebo v Telekom apke a kliknite na Overiť.
-
Kliknite na tlačidlo Objednať s povinnosťou platby.
-
Stačí už len kliknúť na tlačidlo “Zatvoriť” a vaša požiadavka bude spracovaná v priebehu 10 minút.
-
Počkajte na doručenie SMS správy o úspešnej aktivácii služby Connect my watch.
-
Hotovo. Váš paušál je nainštalovaný v Apple Watch. Obe zariadenia odporúčame reštartovať.
UPOZORNENIE: Pre správne fungovanie služby Connect my watch odporúčame používať zariadenia rovnakého výrobcu. Kompatibilitu telefónu a Apple Watch pre účely využívania služby Connect my watch je potrebné skontrolovať u výrobcu alebo distribútora Apple Watch. Upozorňujeme, že v Apple Watch alebo telefónoch vyrobených pre iný ako európsky trh napriek tomu, že typovo budú v kategórii kompatibilných zariadení, nemusí služba Connect my watch fungovať korektne.
Ak používate 2 SIM/eSIM v telefóne, druhú SIM si počas aktivácie služby vypnite.
Často kladené otázky
- Bude mi služba fungovať, pokiaľ nemám aktuálny operačný systém?Spárované zariadenie – iPhone s Apple Watch a služba Connect my watch sa bude dať aktivovať a správne fungovať iba s verziou operačného systému uvedeného vyššie alebo novším. Neodporúčame službu aktivovať a používať s Beta verziou operačného systému. V prípade, ak v iPhone používate služby od viacerých operátorov, v čase aktivácie služby Connect my watch musíte byť iPhone registrovaný v sieti Slovak Telekom prostredníctvom SIM/eSIM karty od Telekomu.
- Môžem s jedným mobilným telefónnym číslom od Telekomu využívať službu Connect my watch aj s viacerými spárovanými Apple Watch?K jednému telefónnemu číslu a teda iPhonu môžete aktivovať iba jednu službu Connect my watch.
- Koľko eSIM/mobilných programov môžem mať aktívnych v jedných Apple Watch?V Apple Watch je možné mať súbežne až 5 eSIM profilov/mobilných programov, avšak aktívny môže byť iba jeden.
- Ako zaplatím za službu Connect my watch a ako mi bude účtovaná?Vyúčtovanie služby nájdete vo svojej obvyklej faktúre prislúchajúcej k telefónnemu číslu, ku ktorému bola doplnková služba zriadená. Nakoľko je služba neviazaná, je pravdepodobné, že prvý mesiac bude na faktúre účtovaná alikvotná čiastka prislúchajúca obdobiu, kedy bola služba využívaná.
- Mám od Telekomu dobíjaciu kartu (Predplatenku, Easy, Juro) alebo program SWIPE, Bez záväzkov, môžem službu Connect my watch využívať?Službu Connect my watch je možné si aktivovať iba s mobilnými paušálmi od Telekomu. Službu v súčasnosti neposkytujeme pri dobíjacích kartách a ani pre program SWIPE a Bez záväzkov.
- Čo mám robiť, ak som biznis zákazníkom zo segmentu veľkých firiem a verejného sektora alebo v mobile nemám možnosť "Nastaviť mobilné dáta"?Ak ste Telekom biznis zákazníkom zo segmentu veľké firmy a verejný sektor, kontaktujte agenta na biznis linke 0800 123 500 alebo vášho obchodného zástupcu, ktorý vám s aktiváciou doplnkovej služby pomôže.
Pred zadaním požiadavky na aktiváciu si overte, či máte aktualizovaný operačný systém v iPhone a v Apple Watch. Overíte to jednoducho tým, či v aplikácii "Watch" vo vašom iPhone v časti "Mobilné" vidíte možnosť "Nastaviť mobilné pripojenie" ako je na obrázku č. 3. Ak túto možnosť nevidíte, overte si či máte správne nastavenia operátora. V nastaveniach vášho iPhonu v časti "Všeobecné" – "Informácie" – "Operátor" je potrebné mať uvedenú verziu "Telekom SK 58.1" alebo vyššiu. V prípade nižšej verzie vám váš iPhone automaticky ponúkne aktualizáciu.
V prípade, ak v iPhone používate služby od viacerých operátorov či viac SIM/eSIM súčasne, v čase aktivácie služby Connect my watch musíte byť s iPhonom registrovaný v sieti Slovak Telekom prostredníctvom SIM/eSIM karty od Telekomu s telefónnym číslom, na ktorom požadujete službu aktivovať. V opačnom prípade vaša objednávka nebude vybavená korektne a nedôjde k inštalácii eSIM do Apple Watch. - Ako služba Connect my watch funguje v roamingu?Služba Connect my watch je podporená iba v sieti 4G/LTE Slovak Telekom, tzn. v roamingu služba nebude fungovať (okrem tiesňových volaní). Preto vám odporúčame, aby ste do zahraničia (zóna EU, zóna 2, 3, 4) vždy cestovali aj so svojim iPhonom, kde je pripojenie zabezpečené cez Bluetooth.
Z Apple Watch môžete v roamingu uskutočniť núdzový hlasový hovor, aj keď iPhone nie je pripojený cez Bluetooth. Ak vám záchranná služba potrebuje zavolať späť, hovor bude presmerovaný na váš iPhone. Upozorňujeme, že iPhone musí byť zapnutý. - Nefungujú mi SMS/MMS správy alebo notifikácie – kde môže byť chyba?Apple Watch vedia posielať a prijímať iba iMessage. Vďaka iPhone budú na iMessage prevedené aj štandardné SMS/MMS správy a zaslané na Apple Watch a opačne. Preto nevyhnutnou podmienkou je mať zapnutý iPhone, ktorý je registrovaný v sieti! V prípade, ak je iPhone vypnutý, nedochádza ku synchronizácii štandardných SMS/MMS správ a preto nie sú doručované na Apple Watch.
Tzn. pri zasielaní správ záleží, v akom stave je váš iPhone. Ak je zapnutý a píšete niekomu správy na zariadenia s operačným systémom Android odošle sa správa ako štandardná SMS/MMS. V prípade, ak je iPhone vypnutý, ale Apple Watch sú pripojené naWi-Fi alebo sú pripojené v mobilnej sieti, odosielate iba iMessage a na iné ako Apple zariadenia sa správy doručovať nebudú. - Nešťastnou náhodou sa mi podarilo odmazať mobilný plán z Apple Watch. Ako mám teraz postupovať?Postupujte podľa návodu:
- Spárujte si Apple Watch s iPhonom prostredníctvom aplikácie Watch.
- Aktualizujte si softvér na oboch zariadeniach na poslednú dostupnú softvérovú verziu.
- Postupujte, ako by ste si chceli aktivovať nový mobilný plán vo svojich Apple Watch, tzn. v aplikácii Watch – Mobilné → Mobilné plány → Pridať nový program → Nastaviť mobilné pripojenie.
Po overení sa dostanete na stránku, kde si zvolíte možnosť obnoviť službu do pôvodných Apple Watch.
- Ako mám postupovať ak som stratil/ukradli mi Apple Watch s aktívnou službou Connect my watch?V prípade straty/krádeže Apple Watch odporúčame službu okamžite deaktivovať, aby nedošlo k zneužitiu vášho telefónneho čísla. Mohli by vám byť účtované všetky vzniknuté poplatky, kým nám neoznámite, že sa vaše zariadenie so službou Connect my watch stratilo alebo vám ho niekto odcudzil. Deaktiváciu zrealizujete podľa návodu na wiki stránke. Ak Apple Watch nájdete, službu si opätovne aktivujete podľa postupu vyššie.