Business Messaging
Budujte vzťahy so zákazníkmi prostredníctvom moderných komunikačných kanálov.
Aké má služba využitie?
Služba vám umožní realizovať marketingové kampane a priamy predaj, poskytovať služby či chatovať so zákazníkmi.
Pre koho je služba určená?
Pre spoločnosti, ktoré potrebujú osloviť súčasných i potenciálnych zákazníkov a udržiavať s nimi kontakt atraktívnou formou.
Výhody služby Business Messaging
Ako to funguje
Business Messaging
Priblížte sa zákazníkom a vyťažte z komunikačných kanálov maximum.
Riešenie ponúkame štandardizované alebo na mieru podľa vašich špecifických potrieb.
od 21 €
mesačne bez DPH
Mám záujem o ponuku
Vyplňte náš nezáväzný objednávkový formulár. Najneskôr do 2 pracovných dní vás budeme kontaktovať.
Kontaktné údaje
* povinné pole
Formulár bol úspešne odoslaný
Ďakujeme za váš záujem!
Počas najbližších pracovných dní vás budeme kontaktovať.
Formulár sa nepodarilo odoslať
Ľutujeme, ale pri odosielaní formulára došlo k chybe. Kliknite na tlačidlo nižšie a skúste to, prosím, znova.
Obnoviť formulárČasto kladené otázky
- Ako služba funguje?
Business Messaging umožňuje firmám komunikovať a konverzovať so zákazníkmi cez komunikačné kanály SMS, RBM, Viber a ďalšie.
Kombináciou rôznych komunikáčných kanálov dostiahnete vyššiu angažovanosť zo strany vašich súčasných či potenciálnych zákazníkov a interaktivitu, ktorú jednoduchšie riešenia neposkytujú.
- Čo je RCS a RBM?
RCS (Rich Communication Service) umožňuje užívateľom posielať si medzi mobilnými zariadeniami (P2P, peer-to-peer) správy, obrázky či videá v rámci štandardnej aplikácie Správy. Taktiež umožňuje vytváranie chatovacích skupín.
RCS nájdete v mobilných zariadeniach s operačným systémom Android (od verzi 9.0) a iOS od roku 2025 (od verzie 18.1).
Takáto komunikácia nahrádza klasické SMS a MMS, je šifrovaná a pre používateľov je zdarma. Podmienkou je aktívna funkcia RCS chat v nastavení telefónu a pripojenie na internet (mobilné dáta alebo WiFi).
RBM (Rich Business Messaging) je vylepšená funkcionalita RCS a je určená pre firmy. Komunikáciu medzi zariadeniami umožňuje dvomi smermi:
- A2P (Application-to-Person) – firma komunikuje so zákazníkom
- P2A (Person-to-Application) – zákazník komunikuje s firmou
- Je možné komunikovať prostredníctvom RBM s mobilnými užívateľmi v rôznych sieťach?
Áno, ak daná sieť podporuje RBM a medzi operátormi je zmluvne dohodnutá spolupráca.
- Je možné RBM správy posielať aj na telefóny Apple?
Apple oznámil v roku 2023 rozhodnutie využívať v operačných systémoch iOS službu RCS.
Kedže RBM je založená na službe RCS, v iOS postupným nasadením RCS služby bude možné posielať RBM správy.
Aktuálne je služba RCS dostupná na iOS od verzie 18.1 v krajinách ako USA, Kanada, Brazília, India, Veľká Británia, Nemecko, Taliansko či Španielsko.
Pre krajiny strednej Európy, teda aj pre Slovensko, je plán spustenia v polovici roku 2025.
- Ako je služba Business Messaging spoplatnená?
Službu je možné aktivovať z dvoch tarifných programov: „Standard“ s možnou objemovou zľavou alebo „Individual“ s prispôsobením riešenia na mieru.
- Ako môžem začať využívať službu Business Messaging?
Služba je určená pre firemných zákazníkov. Pre objednanie služby je potrebné vyplniť kontaktný formulár.
Druhým krokom je vyplnenie registračného formuláru, ktorý vám zašleme a uzatvorenie zmluvy o poskytovaní služby Business Messaging.
Po uzavretí zmluvy vám bude sprístupnený „odosielateľ“, ktorého si zadefinujete pre komunikáciu so zákazníkmi (pre SMS kanál: mobilné telefónne číslo s textovým identifikátorom, pre RBM: kanál Agenta).
Pre administráciu jednotlivých nastavení vám bude sprístupnené konto do OmniChannel platformy.
- Aké obslužné, analytické a reportovacie nástroje služba ponúka?
OmniChannel platforma umožňuje nastaviť prioritné kanály a/alebo ich povolenia, nastavenie fallback scenára v prípade nemožnosti doručiť správu prioritne vybraným kanálom, ako aj nastavenie doby čakania pre aplikáciu fallback scenára.
Pre pokročilé využívanie služby budete mať k dispozícii API komunikačné rozhranie s možnosťou priameho napojenia na vaše IT systémy a na naše partnerské CPAAS (Communication Platform as a Service) riešenia, kde vám radi vytvoríme riešenie na mieru.
- Ako funguje integrácia cez API?
Technická integrácia s vašimi IT systémami je možná pomocou API rozhrania. Rozhranie je k dispozícii primárne v JSON a XML štandarde.
Pre jednoduchšiu konfiguráciu je v OmniChannel platforme k dispozícii API manuál.
- Ako funguje chat-bot v rámci služby Business Messaging?
Komunikačný kanál RBM (ako aj ďalšie moderné komunikačné kanály) umožňujú natívne využívať obojsmernú komunikáciu – na rozdiel od SMS kanála, kde sú takéto možnosti obmedzené a prioritne sa používa len pre jednosmernú komunikáciu).
Funkcia obojsmernej komunikácie vytvára predpoklad na využívanie Chat-bot riešení, resp. štruktúrovanej „stromovej“ komunikácie, prípadne aj live textovej konverzácie.
K jednoduchému a úspešnému vytvoreniu Chat-bot-a je ideálne využiť niektorú z dostupných partnerských CPAAS platforiem.
- Kontakt pre technické poruchy
Pre nahlasovanie porúch volajte 0800 123 369 (dostupné non-stop) alebo napíšte na: customer-service-centre@telekom.sk .
Vyberte si T-Biznis za svojho technologického partnera
Preskúmajte širokú škálu našich služieb telefonovania a internetového pripojenia, doma aj v zahraničí.