Žena stojí pri okne a používa mobilný telefón, ilustrujúc službu Business Messaging na budovanie vzťahov so zákazníkmi prostredníctvom moderných komunikačných kanálov.

Business Messaging

Budujte vzťahy so zákazníkmi prostredníctvom moderných komunikačných kanálov.

Aké má služba využitie?

Služba vám umožní realizovať marketingové kampane a priamy predaj, poskytovať služby či chatovať so zákazníkmi.

Pre koho je služba určená?

Pre spoločnosti, ktoré potrebujú osloviť súčasných i potenciálnych zákazníkov a udržiavať s nimi kontakt atraktívnou formou.

Výhody služby Business Messaging

1.
Multimédia

Rozšírenie SMS komunikácie o multimediálne funkcie, ako sú obrázky, bannery, scrollovateľné prvky, videá či tlačidlá.

2.
Overený odosielateľ

Overená identita odosielateľa vzbudzuje dôveru.

3.
Živá konverzácia

Vzájomná komunikácia so zákazníkom, a to prostredníctvom operátora, pomocou chat-botu alebo AI.

4.
Vysoká miera prečítania

Reportovanie miery prečítania správ umožňuje optimalizovať vaše komunikačné kampane.

5.
Firemný dizajn

Vaše logo a farby upútajú pozornosť klienta.

6.
Žiadne ďalšie aplikácie

Komunikácia prebieha v dostupných aplikáciách v telefóne zákazníka.

Ako to funguje

Komunikačné kanály

Prostredníctvom služby Business Messaging môžete komunikovať a konverzovať so zákazníkmi, a to cez viacero komunikačných kanálov v telefóne príjemcu.

SMS RBM WEB Viber – doplnkový
Interakcia so zákazníkmi

Správy môžete odosielať obohatené o multimediálny obsah, akým sú obrázky či videá. Pridanú hodnotu propagácie prehlbuje interaktivita na strane príjemcu, teda že správy len neprijíma, ale môže na ne aj reagovať a priamo s vami komunikovať.

Úvodné posielanie správ Chatbot
API rozhranie

Komunikácia prebieha cez API rozhranie, ktoré je možné prepojiť s marketingovými platformami.

Portrét muža zobrazený na mobilnom telefóne obklopený ikonami komunikácie, predstavujúci službu Business Messaging na efektívne využitie komunikačných kanálov.
Možnosť objemovej zľavy

Business Messaging

Priblížte sa zákazníkom a vyťažte z komunikačných kanálov maximum.

Riešenie ponúkame štandardizované alebo na mieru podľa vašich špecifických potrieb.

od 21 €

mesačne bez DPH

Mám záujem o ponuku

Vyplňte náš nezáväzný objednávkový formulár. Najneskôr do 2 pracovných dní vás budeme kontaktovať.

Kontaktné údaje

IČO *
Meno a priezvisko *
E-mail *
Telefónne číslo *
Poznámka

* povinné pole

Súhlasím so spracúvaním údajov
Súhlasím so zasielaním marketingových materiálov

Formulár bol úspešne odoslaný

Ďakujeme za váš záujem!
Počas najbližších pracovných dní vás budeme kontaktovať.

Formulár sa nepodarilo odoslať

Ľutujeme, ale pri odosielaní formulára došlo k chybe. Kliknite na tlačidlo nižšie a skúste to, prosím, znova.

Obnoviť formulár

Často kladené otázky

  • Ako služba funguje?

    Business Messaging umožňuje firmám komunikovať a konverzovať so zákazníkmi cez komunikačné kanály SMS, RBM, Viber a ďalšie.

    Kombináciou rôznych komunikáčných kanálov dostiahnete vyššiu angažovanosť zo strany vašich súčasných či potenciálnych zákazníkov a interaktivitu, ktorú jednoduchšie riešenia neposkytujú.

  • Čo je RCS a RBM?

    RCS (Rich Communication Service) umožňuje užívateľom posielať si medzi mobilnými zariadeniami (P2P, peer-to-peer) správy, obrázky či videá v rámci štandardnej aplikácie Správy. Taktiež umožňuje vytváranie chatovacích skupín.

    RCS nájdete v mobilných zariadeniach s operačným systémom Android (od verzi  9.0) a iOS od roku 2025 (od verzie 18.1).

    Takáto komunikácia nahrádza klasické SMS a MMS, je šifrovaná a pre používateľov je zdarma. Podmienkou je aktívna funkcia RCS chat v nastavení telefónu a pripojenie na internet (mobilné dáta alebo WiFi).

    RBM (Rich Business Messaging) je vylepšená funkcionalita RCS a je určená pre firmy. Komunikáciu medzi zariadeniami umožňuje dvomi smermi:

    • A2P (Application-to-Person) – firma komunikuje so zákazníkom
    • P2A (Person-to-Application) – zákazník komunikuje s firmou
  • Je možné komunikovať prostredníctvom RBM s mobilnými užívateľmi v rôznych sieťach?

    Áno, ak daná sieť podporuje RBM a medzi operátormi je zmluvne dohodnutá spolupráca.

  • Je možné RBM správy posielať aj na telefóny Apple?

    Apple oznámil v roku 2023 rozhodnutie využívať v operačných systémoch iOS službu RCS.

    Kedže RBM je založená na službe RCS, v iOS postupným nasadením RCS služby bude možné posielať RBM správy.

    Aktuálne je služba RCS dostupná na iOS od verzie 18.1 v krajinách ako USA, Kanada, Brazília, India, Veľká Británia, Nemecko, Taliansko či Španielsko.

    Pre krajiny strednej Európy, teda aj pre Slovensko, je plán spustenia v polovici roku 2025.

  • Ako je služba Business Messaging spoplatnená?

    Službu je možné aktivovať z dvoch tarifných programov: „Standard“ s možnou objemovou zľavou alebo „Individual“ s prispôsobením riešenia na mieru.

  • Ako môžem začať využívať službu Business Messaging?

    Služba je určená pre firemných zákazníkov. Pre objednanie služby je potrebné vyplniť kontaktný formulár.

    Druhým krokom je vyplnenie registračného formuláru, ktorý vám zašleme a uzatvorenie zmluvy o poskytovaní služby Business Messaging.

    Po uzavretí zmluvy vám bude sprístupnený „odosielateľ“, ktorého si zadefinujete pre komunikáciu so zákazníkmi (pre SMS kanál: mobilné telefónne číslo s textovým identifikátorom, pre RBM: kanál Agenta).

    Pre administráciu jednotlivých nastavení vám bude sprístupnené konto do OmniChannel platformy.

  • Aké obslužné, analytické a reportovacie nástroje služba ponúka?

    OmniChannel platforma umožňuje nastaviť prioritné kanály a/alebo ich povolenia, nastavenie fallback scenára v prípade nemožnosti doručiť správu prioritne vybraným kanálom, ako aj nastavenie doby čakania pre aplikáciu fallback scenára.

    Pre pokročilé využívanie služby budete mať k dispozícii API komunikačné rozhranie s možnosťou priameho napojenia na vaše IT systémy a na naše partnerské CPAAS (Communication Platform as a Service) riešenia, kde vám radi vytvoríme riešenie na mieru.

  • Ako funguje integrácia cez API?

    Technická integrácia s vašimi IT systémami je možná pomocou API rozhrania. Rozhranie je k dispozícii primárne v JSON a XML štandarde.

    Pre jednoduchšiu konfiguráciu je v OmniChannel platforme k dispozícii API manuál.

  • Ako funguje chat-bot v rámci služby Business Messaging?

    Komunikačný kanál RBM (ako aj ďalšie moderné komunikačné kanály) umožňujú natívne využívať obojsmernú komunikáciu – na rozdiel od SMS kanála, kde sú takéto možnosti obmedzené a prioritne sa používa len pre jednosmernú komunikáciu).

    Funkcia obojsmernej komunikácie vytvára predpoklad na využívanie Chat-bot riešení, resp. štruktúrovanej „stromovej“ komunikácie, prípadne aj live textovej konverzácie.

    K jednoduchému a úspešnému vytvoreniu Chat-bot-a je ideálne využiť niektorú z dostupných partnerských CPAAS platforiem.

  • Kontakt pre technické poruchy

    Pre nahlasovanie porúch volajte 0800 123 369 (dostupné non-stop) alebo napíšte na: customer-service-centre@telekom.sk .

Vyberte si T-Biznis za svojho technologického partnera

Preskúmajte širokú škálu našich služieb telefonovania a internetového pripojenia, doma aj v zahraničí.

Máme pre vás riešenia na mieru

Rozumieme potrebám našich zákazníkov. Naše riešenia prispôsobíme vašim jedinečným požiadavkám tak, aby vám vyhovovali.

Sme technologickí experti, nie len operátor

Máme najväčšiu sieť, infraštruktúru a špičkových odborníkov. Vďaka tomu poskytujeme riešenia pre vaše siete, bezpečnosť a podporu podnikania.

24/7 prémiová starostlivosť

Staráme sa o vás s plným nasadením. Hladký chod vášho biznisu zabezpečia naši obchodníci, špecialisti podpory a technologickí experti.

Preskúmajte aj ďalšie riešenia od Slovak Telekom