Žena stojí pri okne a používa mobilný telefón, ilustrujúc službu Business Messaging na budovanie vzťahov so zákazníkmi prostredníctvom moderných komunikačných kanálov.

Business Messaging

Budujte vzťahy so zákazníkmi prostredníctvom moderných komunikačných kanálov.

Aké má služba využitie?

Služba vám umožní realizovať marketingové kampane a priamy predaj, poskytovať služby či chatovať so zákazníkmi.

Pre koho je služba určená?

Pre spoločnosti, ktoré potrebujú osloviť súčasných i potenciálnych zákazníkov a udržiavať s nimi kontakt atraktívnou formou.

Výhody služby Business Messaging

1.
Multimédia

Rozšírenie SMS komunikácie o multimediálne funkcie, ako sú obrázky, bannery, scrollovateľné prvky, videá či tlačidlá.

2.
Overený odosielateľ

Overená identita odosielateľa vzbudzuje dôveru.

3.
Živá konverzácia

Vzájomná komunikácia so zákazníkom, a to prostredníctvom operátora, pomocou chat-botu alebo AI.

4.
Vysoká miera prečítania

Reportovanie miery prečítania správ umožňuje optimalizovať vaše komunikačné kampane.

5.
Firemný dizajn

Vaše logo a farby upútajú pozornosť klienta.

6.
Žiadne ďalšie aplikácie

Komunikácia prebieha v dostupných aplikáciách v telefóne zákazníka.

Ako to funguje

Prioritne sú doručované atraktívne a interaktívne typy správ. Ak ich nie je možné doručiť, vaša správa adresátovi príde vo forme SMS.

Vizualizácia fungovania služby Business Messaging, zobrazujúca tvorbu správy na notebooku a následné doručenie cez preferované komunikačné kanály – najskôr cez RBM s multimediálnym obsahom, a ak nie je dostupný, cez SMS.

S Business Messaging získate

Komunikačné kanály

Prostredníctvom služby Business Messaging môžete komunikovať a konverzovať so zákazníkmi, a to cez viacero komunikačných kanálov v telefóne príjemcu.

SMS RBM Viber – doplnkový
Interakcia so zákazníkmi

Správy môžete odosielať obohatené o multimediálny obsah, akým sú obrázky či videá. Pridanú hodnotu propagácie prehlbuje interaktivita na strane príjemcu, teda že správy len neprijíma, ale môže na ne aj reagovať a priamo s vami komunikovať.

Úvodné posielanie správ Chatbot
API rozhranie

Komunikácia prebieha cez API rozhranie, ktoré je možné prepojiť s marketingovými platformami.

Objemová zľava

Vypočítajte si, koľko zaplatíte

Čím viac správ rozpošlete, tým väčšiu zľavu môžete získate.

Kalkulačka pre Business Messaging vám vypočíta cenu a aj výšku zľavy v závislosti od počtu rozposlaných správ.

Ponúkame tiež riešenie na mieru, ktoré vám pripravíme a naceníme na základe vašich špecifických potrieb.

Mesačná spotreba v rámci SR

Počet správ do 160 znakov
Počet multimediálnych správ alebo správ s viac ako 160 znakmi
Počet konverzácií

Cena služby
Výška zľavy

Mesačná cena služby po zľave

bez DPH
Ceníme si váš záujem o naše služby. Pri takomto type dopytu vám veľmi radi pripravíme ponuku na mieru s výraznou objemovou zľavou.

Ako služba Business Messaging pomáha budovať vzťah so zákazníkmi?

Detail ruky používateľa držiaceho smartfón pri klávesnici, znázorňujúci digitálnu komunikáciu v rámci bankovej aplikácie.
Banka, ktorá svojim novým klientom otvorila cestu k aplikácii

Veľká banka sa rozhodla zlepšiť prvý kontakt s novými klientmi. Hneď po otvorení účtu služba Business Messaging automaticky odoslala uvítaciu správu cez RBM s odkazom na nastavenie mobilnej aplikácie a rýchly prístup k podpore. Tam, kde RBM nebolo dostupné, prišla správa ako SMS. Výsledok? Klienti začali aplikáciu aktívne používať už od prvého dňa a počet hovorov na zákaznícku linku klesol.

Banka, ktorá svojim novým klientom otvorila cestu k aplikácii

Veľká banka sa rozhodla zlepšiť prvý kontakt s novými klientmi. Hneď po otvorení účtu služba Business Messaging automaticky odoslala uvítaciu správu cez RBM s odkazom na nastavenie mobilnej aplikácie a rýchly prístup k podpore. Tam, kde RBM nebolo dostupné, prišla správa ako SMS. Výsledok? Klienti začali aplikáciu aktívne používať už od prvého dňa a počet hovorov na zákaznícku linku klesol.

Mladá žena doma otvára balík s oblečením a drží mobilný telefón, čo symbolizuje efektívne spracovanie objednávok e-shopu bez potreby newsletterov.
E-shop, ktorý zvládol sezónny výpredaj bez zbytočných newsletterov

Zaujať zákazníkov počas sezónnych výpredajov nie je jednoduché. E-shop sa rozhodol využiť službu Business Messaging a poslal zákazníkom interaktívnu správu s ponukou 30% zľavy na vybraný tovar. Správa obsahovala tlačidlo, ktoré zákazníka presmerovalo priamo na akciovú ponuku. Zákazníci, ktorí nedostali RBM správu, obdržali SMS so zľavovým kódom. Viac ako 65% zákazníkov kliklo na odkaz a predaje vďaka tejto kampani vzrástli.

E-shop, ktorý zvládol sezónny výpredaj bez zbytočných newsletterov

Zaujať zákazníkov počas sezónnych výpredajov nie je jednoduché. E-shop sa rozhodol využiť službu Business Messaging a poslal zákazníkom interaktívnu správu s ponukou 30% zľavy na vybraný tovar. Správa obsahovala tlačidlo, ktoré zákazníka presmerovalo priamo na akciovú ponuku. Zákazníci, ktorí nedostali RBM správu, obdržali SMS so zľavovým kódom. Viac ako 65% zákazníkov kliklo na odkaz a predaje vďaka tejto kampani vzrástli.

Kuriér odovzdáva balík zákazníkovi pred domom, pričom za ním stojí dodávka, čo znázorňuje efektívne doručovanie zásielok vďaka Business Messaging.
Kuriérska služba, ktorá si našla cestu k srdciam zákazníkov

Kuriérska služba chcela zákazníkom spríjemniť doručovanie zásielok. Vďaka službe Business Messaging začala posielať interaktívne notifikácie s presným časom doručenia. Zákazníci si mohli jednoducho upraviť termín doručenia alebo kontaktovať vodiča. Ak nebol RBM kanál dostupný, prišla SMS s odkazom na zmenu termínu a kontaktom na vodiča. Úspešnosť doručenia na prvý pokus vzrástla o 30% a spokojnosť zákazníkov sa výrazne zvýšila.

Kuriérska služba, ktorá si našla cestu k srdciam zákazníkov

Kuriérska služba chcela zákazníkom spríjemniť doručovanie zásielok. Vďaka službe Business Messaging začala posielať interaktívne notifikácie s presným časom doručenia. Zákazníci si mohli jednoducho upraviť termín doručenia alebo kontaktovať vodiča. Ak nebol RBM kanál dostupný, prišla SMS s odkazom na zmenu termínu a kontaktom na vodiča. Úspešnosť doručenia na prvý pokus vzrástla o 30% a spokojnosť zákazníkov sa výrazne zvýšila.

Mám záujem o ponuku

Vyplňte náš nezáväzný objednávkový formulár. Najneskôr do 2 pracovných dní vás budeme kontaktovať.

Kontaktné údaje

IČO *
Meno a priezvisko *
E-mail *
Telefónne číslo *
Poznámka

* povinné pole

Súhlasím so spracúvaním údajov
Súhlasím so zasielaním marketingových materiálov

Formulár bol úspešne odoslaný

Ďakujeme za váš záujem!
Počas najbližších pracovných dní vás budeme kontaktovať.

Formulár sa nepodarilo odoslať

Ľutujeme, ale pri odosielaní formulára došlo k chybe. Kliknite na tlačidlo nižšie a skúste to, prosím, znova.

Obnoviť formulár

Často kladené otázky

  • Ako služba funguje?

    Business Messaging umožňuje firmám komunikovať a konverzovať so zákazníkmi cez komunikačné kanály SMS, RBM, Viber a ďalšie.

    Kombináciou rôznych komunikáčných kanálov dostiahnete vyššiu angažovanosť zo strany vašich súčasných či potenciálnych zákazníkov a interaktivitu, ktorú jednoduchšie riešenia neposkytujú.

  • Čo je RCS a RBM?

    RCS (Rich Communication Service) umožňuje užívateľom posielať si medzi mobilnými zariadeniami (P2P, peer-to-peer) správy, obrázky či videá v rámci štandardnej aplikácie Správy. Taktiež umožňuje vytváranie chatovacích skupín.

    RCS nájdete v mobilných zariadeniach s operačným systémom Android (od verzi  9.0) a iOS od roku 2025 (od verzie 18.1).

    Takáto komunikácia nahrádza klasické SMS a MMS, je šifrovaná a pre používateľov je zdarma. Podmienkou je aktívna funkcia RCS chat v nastavení telefónu a pripojenie na internet (mobilné dáta alebo WiFi).

    RBM (Rich Business Messaging) je vylepšená funkcionalita RCS a je určená pre firmy. Komunikáciu medzi zariadeniami umožňuje dvomi smermi:

    • A2P (Application-to-Person) – firma komunikuje so zákazníkom
    • P2A (Person-to-Application) – zákazník komunikuje s firmou
  • Je možné komunikovať prostredníctvom RBM s mobilnými užívateľmi v rôznych sieťach?

    Áno, ak daná sieť podporuje RBM a medzi operátormi je zmluvne dohodnutá spolupráca.

  • Je možné RBM správy posielať aj na telefóny Apple?

    Apple oznámil v roku 2023 rozhodnutie využívať v operačných systémoch iOS službu RCS.

    Kedže RBM je založená na službe RCS, v iOS postupným nasadením RCS služby bude možné posielať RBM správy.

    Aktuálne je služba RCS dostupná na iOS od verzie 18.1 v krajinách ako USA, Kanada, Brazília, India, Veľká Británia, Nemecko, Taliansko či Španielsko.

    Pre krajiny strednej Európy, teda aj pre Slovensko, je plán spustenia v polovici roku 2025.

  • Ako je služba Business Messaging spoplatnená?

    Službu je možné aktivovať z dvoch tarifných programov: „Standard“ s možnou objemovou zľavou alebo „Individual“ s prispôsobením riešenia na mieru.

  • Ako môžem začať využívať službu Business Messaging?

    Služba je určená pre firemných zákazníkov. Pre objednanie služby je potrebné vyplniť kontaktný formulár.

    Druhým krokom je vyplnenie registračného formuláru, ktorý vám zašleme a uzatvorenie zmluvy o poskytovaní služby Business Messaging.

    Po uzavretí zmluvy vám bude sprístupnený „odosielateľ“, ktorého si zadefinujete pre komunikáciu so zákazníkmi (pre SMS kanál: mobilné telefónne číslo s textovým identifikátorom, pre RBM: kanál Agenta).

    Pre administráciu jednotlivých nastavení vám bude sprístupnené konto do OmniChannel platformy.

  • Aké obslužné, analytické a reportovacie nástroje služba ponúka?

    OmniChannel platforma umožňuje nastaviť prioritné kanály a/alebo ich povolenia, nastavenie fallback scenára v prípade nemožnosti doručiť správu prioritne vybraným kanálom, ako aj nastavenie doby čakania pre aplikáciu fallback scenára.

    Pre pokročilé využívanie služby budete mať k dispozícii API komunikačné rozhranie s možnosťou priameho napojenia na vaše IT systémy a na naše partnerské CPAAS (Communication Platform as a Service) riešenia, kde vám radi vytvoríme riešenie na mieru.

  • Ako funguje integrácia cez API?

    Technická integrácia s vašimi IT systémami je možná pomocou API rozhrania. Rozhranie je k dispozícii primárne v JSON a XML štandarde.

    Pre jednoduchšiu konfiguráciu je v OmniChannel platforme k dispozícii API manuál.

  • Ako funguje chat-bot v rámci služby Business Messaging?

    Komunikačný kanál RBM (ako aj ďalšie moderné komunikačné kanály) umožňujú natívne využívať obojsmernú komunikáciu – na rozdiel od SMS kanála, kde sú takéto možnosti obmedzené a prioritne sa používa len pre jednosmernú komunikáciu).

    Funkcia obojsmernej komunikácie vytvára predpoklad na využívanie Chat-bot riešení, resp. štruktúrovanej „stromovej“ komunikácie, prípadne aj live textovej konverzácie.

    K jednoduchému a úspešnému vytvoreniu Chat-bot-a je ideálne využiť niektorú z dostupných partnerských CPAAS platforiem.

  • Kontakt pre technické poruchy

    Pre nahlasovanie porúch volajte 0800 123 369 (dostupné non-stop) alebo napíšte na: customer-service-centre@telekom.sk .

Vyberte si T-Biznis za svojho technologického partnera

Preskúmajte širokú škálu našich profesionálnych služieb pre ICT a telekomunikáciu.

Máme pre vás riešenia na mieru

Rozumieme potrebám našich zákazníkov. Naše riešenia prispôsobíme vašim jedinečným požiadavkám tak, aby vám vyhovovali.

Sme technologickí experti, nie len operátor

Máme najväčšiu sieť, infraštruktúru a špičkových odborníkov. Vďaka tomu poskytujeme riešenia pre vaše siete, bezpečnosť a podporu podnikania.

24/7 prémiová starostlivosť

Staráme sa o vás s plným nasadením. Hladký chod vášho biznisu zabezpečia naši obchodníci, špecialisti podpory a technologickí experti.

Preskúmajte aj ďalšie riešenia od Slovak Telekom