T-platba
Plaťte na internete jednoducho pomocou mobilného telefónu.
Nestrácajte čas zdĺhavými platbami a komplikovaným prepisovaním údajov zo svojej karty pri transakciách. Teraz môžete platiť jednoducho, pohodlne, ale hlavne bezpečne – a to všetko len pomocou svojho mobilného telefónu.
Obsah
Aké výhody vám služba ponúka?
- Okamžitá možnosť nakupovania bez nutnosti registrácie alebo aktivácie.
- K plateniu vôbec nepotrebujete svoju platobnú kartu. Jednoducho zaplatíte priamo zo svojho mobilného účtu, alebo predplateného kreditu.
- Podpora jednorazových, ale aj pravidelných platieb.
- Všetky platby máte úplne pod kontrolou.
Kde možno platiť?
Google Play, Microsoft Store, Apple App Store, Apple Music, iTunes a iBooks, Boku Pay by Mobile, Fortumo, Centili
Ako zaplatiť?
- Návod na nákup cez partnera Google Play je na tejto linke.
- Návod na nákup cez partnera Microsoft je na tejto linke.
- Návod na nákup cez partnera Apple je na tejto linke, príp. si T-platbu na nákup cez Apple aktivujte priamo tu. (Odporúčame vám použiť prehliadač Safari alebo Chrome).
- Návod na nákup na internete (Boku, Fortumo, Centili):
Vyúčtovanie
Zákazníkom s paušálom príslušnú sumu za digitálny obsah či službu vyúčtujeme v mesačnej faktúre za služby mobilnej siete. Zákazníkom s predplateným kreditom odpočítame príslušnú sumu za digitálny obsah či službu z kreditu.
Limity a poplatky
Všetky limity, poplatky a ďalšie informácie nájdete v obchodných podmienkach služby.
Najčastejšie otázky
-
Kto vydáva daňový doklad za uskutočnený nákup?
Daňový doklad vydáva obchodník, u ktorého ste produkt, službu alebo obsah nakúpili a zaplatili prostredníctvom služby T-platba. Suma na faktúre za služby mobilnej siete neslúži ako daňový doklad.
-
Je možné platiť T-platbou aj v zahraničí?
Áno, aj v zahraničí je možné využívať službu T-platba. Na uskutočnenie platieb je nutné mať aktívne pripojenie na internet. Podrobný cenník, ako aj možnosti pripojenia na internet v zahraničí nájdete tu
-
Na koho sa obrátiť s reklamáciou v prípade, ak som zaplatil T-platbou a produkt/služba/obsah mi neboli doručené?
Služba T-platba zabezpečuje len sprostredkovanie platby obchodníkovi. Pokiaľ ste dostali potvrdenie o realizácii transakcie a platba bola poukázaná v prospech obchodníka, s prípadnými ďalšími reklamáciami sa obráťte už priamo na neho.
-
Kde zistím, aké platby boli pomocou T-platby realizované?
Jednotlivé transakcie si môžete skontrolovať na portáloch partnerov. Partneri zároveň posielajú doklad o nákupe formou SMS alebo e-mailom. Zákazníci faktúrovaných služieb nájdu jednotlivé transakcie aj vo svojej faktúre za služby mobilnej siete. Zákazníci predplatených služieb Easy a Juro, ktorí takú faktúru nemajú, nájdu detail transakcií v detailnom výpise. O výpis treba požiadať a tento výpis je spoplatnený v zmysle platného cenníka.
-
Aké podmienky musím splniť, aby som mohol využiť platobnú metódu T-platba?
Služba je automaticky sprístupnená všetkým zákazníkom mobilných hlasových paušálov (Happy, ÁNO, Bez záväzkov) a predplatených služieb (EASY, Juro). Zablokovanie môžete realizovať na bezplatnom čísle 0800 123 456 alebo osobne v Telekom Centre. O využívanie služby prostredníctvom dátovej karty mobilného internetu je potrebné požiadať telefonicky na čísle 0800 123 456 v prípade fyzickej osoby, alebo na čísle 0800 123 500 v prípade podnikateľa alebo právnickej osoby, alebo osobne na predajnom mieste Telekomu.
-
Aký je limit pre platby za elektronický obsah tretích strán?
Výška transakcií realizovaných za kalendárny mesiac nemôže súhrnne prekročiť 300 EUR. Do tohto limitu spadajú aj ďalšie služby tzv. „platby za produkty tretích strán“ (napr. nákup cestovných lískov formou SMS). Výška jednotlivej transakcie nesmie prekročiť 50 EUR. Poskytovanie služby T-Platba môže byť prerušené na základe žiadosti účastníka o blokovanie služby T-Platba - v prípade fyzickej osoby na Zákazníckej linke 0800 123 456; v prípade fyzickej osoby - podnikateľa alebo právnickej osoby na tel. č. 0800 123 500 alebo osobne v ktoromkoľvek Telekom Centre.