Nekonečné dáta pre leto 2021: Telekom motivuje zákazníkov, aby objavovali aj menej známe miesta Slovenska
29. 06. 2021
Telekom štartuje vo štvrtok 1. júla 2021 letnú kampaň pre svojich zákazníkov. Celé dva mesiace budú môcť zákazníci využívať dáta vďaka neobmedzenému balíčku. Nová akcia na júl a august je pripravená aj pre predplatené karty.
2x neobmedzený balík pre paušálistov
Zákazníci s najnovšími rodinami paušálov (Základ, Ideál, Dáta, Nekonečno) i staršími (Áno, Happy) si budú môcť aktivovať nekonečný balík dát počas každého mesiaca, t.j. jeden od 1. júla do 31. júla a druhý od 1. augusta do 31. augusta 2021. Balík sa aktivuje v Telekom aplikácii.
K dispozícii bude aj pre najnovšie biznis paušály (Biznis Mini, Biznis Premium, Biznis Nekonečno) resp. staršie ÁNO Biznis.
Nekonečno aj v 5G sieti
Po prvý raz si budú môcť zákazníci užiť túto formu nekonečných dát zdarma v štyroch sieťach Telekomu: 2G, 3G, 4G a aj najnovšej 5G siete (dostupná už v 17 lokalitách Bratislava i prvých obciach).
Každý zákazník dostáva k paušálu rovnakú porciu dát bez ohľadu na to, aký program využíva. Technicky je nastavený objem dát na 1000 GB mesačne.
Nekonečné dni na Predplatenke
Telekom pripravil špeciálnu akciu aj pre zákazníkov Predplatenky. Ak si medzi 1. júlom a 31. augustom 2021 aktivuje balík Nekonečné pripojenie na 10 dní, môžu získať aj Nekonečné dáta na deň zdarma.
Akcia funguje tak, že počas 10 dní platnosti balíka si bude môcť zákazník cez Telekom aplikáciu aktivovať jeden raz balík Nekonečné dáta na deň za 0 €.
Technicky potom získa na 24 hodín možnosť surfovať plnou rýchlosťou. Po uplynutí tejto doby sa mu vráti rýchlosť na štandardnú 1 Mbps do konca 10-dňového obdobia.
Možnosť aktivácie Nekonečných dát na deň bude k dispozícii pri každej aktivácii balíka v júli a auguste, takže zákazník ju môže využiť aj opakovane. Počas 62 dní ju bude môcť využiť aj päť-šesť ráz.
Nekonečné dáta pre objavovanie Slovenska
„Telekom štartuje letnú dátovú kampaň primárne pre to, aby zákazníci mohli cestovať po Slovensku, užívať si aj menej známe miesta a naplno objavovať destinácie, kde možno ešte v živote neboli. Máme záujem o to, aby naši zákazníci trávili leto na Slovensku a podporili aj domáci cestovný ruch, ktorý v minulých mesiacoch utrpel veľké straty. Veríme, že aj takto sa nám podarí rozhýbať Slovákov po všetkých regiónoch, navštíviť nikdy nevidené hrady, zámky, jazerá či iné krásy našej krajiny,“ uvádza Dušan Švalek, riaditeľ mass market segmentu Slovak Telekom.
Ku štartu letných noviniek pripravuje Telekom aj letnú kampaň, ktorú predstaví v nasledujúcich dňoch.