Firemná identita

Naša vízia

Našou víziou je byť najspoľahlivejšou a na zákazníka orientovanou spoločnosťou spájajúcou komunikačný a informačný svet, ktorá prispieva k pozitívnemu vývoju Slovenskej republiky a kvality života v nej.

Poslanie našej spoločnosti

Naším poslaním je:

  • byť osobne zodpovední za každú požiadavku našich zákazníkov, rozumieť ich potrebám, plniť svoje sľuby a neustále zlepšovať naše služby s cieľom byť vnímaní ako cenovo dostupný, spoľahlivý a inovatívny partner našich zákazníkov,
  • využívať naše skúsenosti a vedomosti v oblasti integrácie služieb v prospech našich zákazníkov s cieľom zvyšovať kvalitu ich pracovného i osobného života,
  • poskytovať modernú telekomunikačnú infraštruktúru a produkty s cieľom podporovať rast podnikania v našej krajine a zlepšovať pozíciu Slovenskej republiky v medzinárodnom prostredí,
  • byť spoluzodpovední za ekonomický rast našej spoločnosti,
  • motivovať, rozvíjať a ponúkať atraktívne možnosti schopným a zanieteným pracovníkom a odmeňovať pracovníkov podávajúcich výkony.

Firemné hodnoty

ST SPIRIT – firemné hodnoty, ktoré vyznávame:

  • Smerujeme k zvyšovaniu hodnoty firmy.
  • Potreby zákazníka sú pre nás prvoradé.
  • Inováciu vnímame ako princíp.
  • Rešpekt je základom práce nášho veľkého tímu.
  • Integritou slov a činov budeme zodpovední voči sebe a nášmu okoliu.
  • Trh si žiada kvalitu a my ju vieme ponúknuť.

Etický kódex zamestnancov

Etický kódex zamestnancov je základným dokumentom pre formovanie firemnej kultúry našej spoločnosti. Vychádza z našej vízie a hodnôt a cielene podporuje našu obchodnú stratégiu. Zároveň predstavuje spojenie našej spoločnosti s víziami, hodnotami a stratégiou materskej spoločnosti Deutsche Telekom.

Na Etický kódex, obsahujúci Princípy správania, ku ktorým sa hlásime, nadväzujú Štandardy zákazníckej orientácie a správania. Tie obsahujú konkrétne, praktické návody a formy správania. Uplatňujeme ich voči našim zákazníkom a externým partnerom, rovnako ako voči našim kolegom, teda našim interným zákazníkom. Akceptovanie Etického kódexu zamestnancov Slovak Telecomu je základným predpokladom úspešnej spolupráce na základe prijatých princípov a pravidiel. Dodržiavaním jeho ustanovení sa stávame dôveryhodným partnerom zákazníkov a kolegov.