![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Rok 2003 bol náročný predovšetkým pre meniace sa trhové podmienky, rastúcu konkurenciu, ako aj intenzitu zavádzania nových telekomunikačných technológií. Akcionárske ciele pretavené do čiastkových úloh si vyžadovali ochotu celého tímu Slovak Telecomu tvrdo pracovať. Po náročnom procese reštrukturalizácie sa podarilo stabilizovať finančné výsledky, zvýšiť kvalitu poskytovaných služieb a priniesť nové technológie pre všetky segmenty zákazníkov. Akcionári našej spoločnosti prijali v polovici roka 2003 rozhodnutie o zmene obchodného mena a firemnej identity. Cieľom tohto rozhodnutia bolo podporiť zmenu vnímania spoločnosti z telekomunikačného operátora hlasových služieb pre bytových zákazníkov na poskytovateľa komplexných komunikačných služieb pre všetky zákaznícke segmenty. Slovak Telecom je členom globálnej telekomunikačnej skupiny Deutsche Telekom AG už tri roky, zmena korporačnej identity bola preto logickým krokom, ktorý bol v modernom technickom prostredí nevyhnutný. Prísľubom novej značky je prinášať riešenia pre lepší život všetkým obyvateľom Slovenska, a to v čase, keď sa celá spoločnosť zodpovedne pripravuje na vstup do Európskej únie. Som rád, že sa Slovak Telecom stal iniciátorom a významným podporovateľom internetizácie a informatizácie Slovenska vlastným projektom eSlovakia. Jeho konkrétne aktivity ako pripájanie základných a stredných škôl do internetu za obojstranne výhodných podmienok, pilotná prevádzka InfoKioskov vo vybraných piatich mestách a kurzov www.kazdom.veku pre širokú verejnosť prispeli k etablovaniu Slovenska v rámci európskej komunity. V náročných podmienkach roku 2003 spoločnosť dosiahla vnútornú stabilitu a preto mi dovoľte poďakovať sa našim zákazníkom, zamestnancom, manažmentu spoločnosti, ako aj akcionárom a dozorným orgánom. Verím, že v roku 2004 sa budeme tešiť z ďalších úspechov. Horst Hermann |
![]() |