zodpovednosť

[skutočná zodpovednosť
 je zodpovednosť voči iným]

Uvedomujeme si svoju spoločenskú
zodpovednosť v oblasti vzdelávania,
umenia, športu a charity.
Projekty, ktoré sme podporili,
priniesli konkrétne výsledky
a stali sa prirodzenou súčasťou
života takmer každého z nás.

Pomáhame

Možno ste tiež zavolali na číslo nadácie "Pre deti Slovenska" v kampani Hodina deťom a pomohli tak deťom v núdzi. Tlieskali ste Vianočnému koncertu nadácie Úsmev ako dar a deti z detských domovov si môžu od leta 2002 oddýchnuť v troch nových rekreačných chatách. Nadácia Liga proti rakovine mohla kúpiť prietokový cytometer, ktorý umožňuje včasné diagnostikovanie rakoviny. Žltý kvet ľudskosti kampane Deň narcisov rozkvitol možno aj na vašom kabáte či v dlani. Ničivé záplavy si pamätajú aj deti v opravenej škole a zdravotnom stredisku v Ľubietovej. Kampaň Piata žena konečne otvorila záujem o pomoc opusteným a týraným ženám. Všade tu sme pomohli aj my. V roku 2002 sme vďaka projektu Linky života zistili, že mnohí potrebujú bezplatnú pomoc či radu. Dospelí aj deti. A budú ju potrebovať aj v roku 2003.

Vzdelávame

Výnimočnou kapitolou je pre nás náš projekt internetizácie základných a stredných škôl na celom Slovensku - eSlovakia. Vďaka nemu stúpol počet pripojených škôl na Slovensku na 845. Nestačí sa len pripojiť, ale mať aj dôvod pripojenia a správnych sprievodcov svetom internetu. Preto sme v rámci projektu Infovek pokračovali aj v podpore vzdelávania učiteľov.

Prinášame výnimočné

Prinášame každý deň do života zákazníkov komunikáciu. A jej ďalším rozmerom je umenie, tanec, spev či divadlo. Boli sme hlavným partnerom Bratislavskej hudobnej jari 2002 a hostiteľom opernej divy Montserrat Caballé. Umožnili sme slovenským divákom zažiť ich vlastnú chvíľu slávy na Medzinárodnom filmovom festivale ArtFilm v Trenčianskych Tepliciach. Tradičný SĽUK v netradičnej show Jána Ďurovčíka Cirkus Svet zažiaril vďaka Slovenským telekomunikáciám, a.s. A záver roka na doskách, čo znamenajú svet a na nich Festival českého divadla 2002.

Spájame sa s najlepšími

Vieme, aké je dôležité podporovať najlepších, ale zároveň vychovávať nové talenty. Od roku 2002 sme sa stali generálnym partnerom najvyššej slovenskej hokejovej súťaže, v ktorej vyrástli majstri sveta 2002. V nasledujúcich troch sezónach od sezóny 2002/2003 bude súťaž niesť oficiálny názov Slovenské telekomunikácie Extraliga.

Hlavné oblasti sponzorských aktivít