zodpovednosť
[skutočná zodpovednosť
je zodpovednosť voči iným]
Uvedomujeme si svoju spoločenskú
zodpovednosť v oblasti vzdelávania,
umenia, športu a charity.
Projekty, ktoré sme podporili,
priniesli konkrétne výsledky
a stali sa prirodzenou súčasťou
života takmer každého z nás. |
 |
 |
Pomáhame
Možno ste tiež zavolali na číslo nadácie "Pre
deti Slovenska" v kampani Hodina deťom a pomohli tak
deťom v núdzi. Tlieskali ste Vianočnému koncertu nadácie Úsmev
ako dar a deti z detských domovov si môžu od leta 2002 oddýchnuť
v troch nových rekreačných chatách. Nadácia Liga proti rakovine
mohla kúpiť prietokový cytometer, ktorý umožňuje včasné diagnostikovanie
rakoviny. Žltý kvet ľudskosti kampane Deň narcisov rozkvitol
možno aj na vašom kabáte či v dlani. Ničivé záplavy si pamätajú
aj deti v opravenej škole a zdravotnom stredisku v Ľubietovej.
Kampaň Piata žena konečne otvorila záujem o pomoc opusteným
a týraným ženám. Všade tu sme pomohli aj my. V roku 2002 sme
vďaka projektu Linky života zistili, že mnohí potrebujú bezplatnú
pomoc či radu. Dospelí aj deti. A budú ju potrebovať aj v
roku 2003.
Vzdelávame
Výnimočnou kapitolou je pre nás náš projekt internetizácie
základných a stredných škôl na celom Slovensku - eSlovakia.
Vďaka nemu stúpol počet pripojených škôl na Slovensku na 845.
Nestačí sa len pripojiť, ale mať aj dôvod pripojenia a správnych
sprievodcov svetom internetu. Preto sme v rámci projektu Infovek
pokračovali aj v podpore vzdelávania učiteľov.
Prinášame výnimočné
Prinášame každý deň do života zákazníkov komunikáciu. A
jej ďalším rozmerom je umenie, tanec, spev či divadlo. Boli
sme hlavným partnerom Bratislavskej hudobnej jari 2002 a hostiteľom
opernej divy Montserrat Caballé. Umožnili sme slovenským divákom
zažiť ich vlastnú chvíľu slávy na Medzinárodnom filmovom festivale
ArtFilm v Trenčianskych Tepliciach. Tradičný SĽUK v netradičnej
show Jána Ďurovčíka Cirkus Svet zažiaril vďaka Slovenským
telekomunikáciám, a.s. A záver roka na doskách, čo znamenajú
svet a na nich Festival českého divadla 2002.
Spájame sa s najlepšími
Vieme, aké je dôležité podporovať najlepších, ale zároveň
vychovávať nové talenty. Od roku 2002 sme sa stali generálnym
partnerom najvyššej slovenskej hokejovej súťaže, v ktorej
vyrástli majstri sveta 2002. V nasledujúcich troch sezónach
od sezóny 2002/2003 bude súťaž niesť oficiálny názov
Slovenské telekomunikácie Extraliga.
Hlavné oblasti sponzorských aktivít |
 |
|