Obsah << Predchádzajúca kapitola Výročná správa 2001
Ďaľšia kapitola >>
Zavri   

Centralizácia dátových centier

Zákazníci Slovenských telekomunikácií, a. s., vyžadujú vysokú dostupnosť nových telefonických centier (Call Centres). Na zabezpečenie dostatočnej kvality sa realizovali rozsiahle zmeny v technickej infraštruktúre, na ktorej sú telefonické centrá postavené. Základom týchto zmien bola centralizácia dátových centier, ktoré sú zárukou spoľahlivosti, bezpečnosti a výkonu. Zvyšujúca sa potreba vysoko stabilných univerzálnych IT systémov, podporujúcich rýchlo sa meniace podmienky na slovenskom trhu, viedla k rozhodnutiu vybudovať centralizovanú prevádzku aplikácií a dátových centier, ktoré poskytnú kvalitné IT služby ostatným úsekom Slovenských telekomunikácií, a. s., ako aj externým zákazníkom. V roku 2001 sa začala implementácia centralizovaných dátových centier pre nové systémy s cieľom konsolidovať ich prevádzku v roku 2002.

Dátové centrá sú situované do dvoch lokalít spojených vysokorýchlostným komunikačným prepojením, schopným aj v mimoriadnych situáciách poskytnúť vysokú úroveň bezpečnosti. Kombináciou špičkovej technológie, overených procedúr manažmentu a štandardizovaného vybavenia bola dosiahnutá maximálna efektivita práce IT pracovníkov a najvyššia úroveň výkonu a bezpečnosti.

Začiatok stránky