Obsah | << Predchádzajúca kapitola | Výročná správa 2001 |
Centralizácia
dátových centier
Zákazníci Slovenských telekomunikácií, a. s., vyžadujú vysokú dostupnosť nových
telefonických centier (Call Centres). Na zabezpečenie dostatočnej kvality
sa realizovali rozsiahle zmeny v technickej infraštruktúre, na ktorej sú telefonické
centrá postavené. Základom týchto zmien bola centralizácia dátových centier,
ktoré sú zárukou spoľahlivosti, bezpečnosti a výkonu. Zvyšujúca sa potreba
vysoko stabilných univerzálnych IT systémov, podporujúcich rýchlo sa meniace
podmienky na slovenskom trhu, viedla k rozhodnutiu vybudovať centralizovanú
prevádzku aplikácií a dátových centier, ktoré poskytnú kvalitné IT služby
ostatným úsekom Slovenských telekomunikácií, a. s., ako aj externým zákazníkom.
V roku 2001 sa začala implementácia centralizovaných dátových centier pre
nové systémy s cieľom konsolidovať ich prevádzku v roku 2002.
Dátové centrá sú situované do dvoch
lokalít spojených vysokorýchlostným komunikačným prepojením, schopným aj v
mimoriadnych situáciách poskytnúť vysokú úroveň bezpečnosti. Kombináciou špičkovej
technológie, overených procedúr manažmentu a štandardizovaného vybavenia bola
dosiahnutá maximálna efektivita práce IT pracovníkov a najvyššia úroveň výkonu
a bezpečnosti.
Začiatok stránky