Obsah | << Predchádzajúca kapitola | Výročná správa 2001 |
Centralizácia help desku
Na zabezpečenie ustavičného zlepšovania výkonnosti všetkých úsekov Slovenských
telekomunikácií, a. s., sa úsek IT postupne zmenil aj na poskytovateľa interných
služieb. Išlo o snahu pomôcť zamestnancom Slovenských telekomunikácií, a.
s., využiť pri práci všetky možnosti, ktoré oblasť IT ponúka. Podporuje ju
aj centralizovaná prevádzka užívateľského IT help desku. Tento spoločný komunikačný
bod zjednodušuje komunikáciu medzi jednotlivými úsekmi Slovenských telekomunikácií,
a. s., a kvalifikovaným personálom IT podpory užívateľov, pričom zvyšuje úroveň
kvality služieb a možnosti sledovania servisných zásahov. Zároveň umožňuje
lepšie plánovanie a regulovanie zdrojov IT podpory užívateľov.
Začiatok stránky