Obsah << Predchádzajúca kapitola Výročná správa 2001
Ďaľšia kapitola >>
Zavri   

Centralizácia help desku

Na zabezpečenie ustavičného zlepšovania výkonnosti všetkých úsekov Slovenských telekomunikácií, a. s., sa úsek IT postupne zmenil aj na poskytovateľa interných služieb. Išlo o snahu pomôcť zamestnancom Slovenských telekomunikácií, a. s., využiť pri práci všetky možnosti, ktoré oblasť IT ponúka. Podporuje ju aj centralizovaná prevádzka užívateľského IT help desku. Tento spoločný komunikačný bod zjednodušuje komunikáciu medzi jednotlivými úsekmi Slovenských telekomunikácií, a. s., a kvalifikovaným personálom IT podpory užívateľov, pričom zvyšuje úroveň kvality služieb a možnosti sledovania servisných zásahov. Zároveň umožňuje lepšie plánovanie a regulovanie zdrojov IT podpory užívateľov.

Začiatok stránky