Obsah | << Predchádzajúca kapitola | Výročná správa 2001 |
A. Distribučné kanály
4. Telefonické centrum služieb zákazníkom 0800
123 456
V auguste 2001 rozbehli Slovenské telekomunikácie, a. s., prvú fázu programu Starostlivosť o zákazníka a fakturácia. Tento projekt umožňuje spoločnosti lepšie a pružnejšie uspokojovať požiadavky súčasných a potenciálnych zákazníkov. Prvým významným krokom tohto projektu bolo otvorenie Telefonického centra služieb zákazníkom v novembri 2001. Zákazníci dostali možnosť kontaktovať spoločnosť prostredníctvom bezplatného čísla 0800 123 456. Zákazníci majú tiež možnosť získať informácie o vybraných produktoch a službách poskytovaných operátorom alebo automatickou hláskou. Do konca roku 2001 bolo novootvorené Telefonické centrum služieb zákazníkom schopné poskytnúť svoje služby priemerne až 1700 zákazníkom denne.
Začiatok stránky |