Obsah | ![]() |
Výročná správa 2000 |
Internet
V roku 2000 zaznamenali
Slovenské telekomunikácie, a. s., takmer 500-percentný nárast záujmu o službu
ST Online zo strany zákazníkov. Zavedením nových balíkov orientovaných na
špecifické trhové segmenty a atraktívnou cenovou politikou dosiahli Slovenské
telekomunikácie, a. s., v decembri 2000 vedúcu pozíciu v poskytovaní internetových
služieb na Slovensku.
Ceny dial-up pripojenia na internet klesli v
marci takmer o 70 %. Cieľom takéhoto radikálneho zníženia bolo získať silnejšie
postavenie na trhu internetových služieb a urýchliť rozvoj internetu na Slovensku.
Reklamná kampaň, ktorá prebiehala v marci a apríli, bola zameraná na komunikáciu
nových balíkov služieb a nízkej ceny. Jej cieľom bolo tiež posilniť povedomie
o značke ST Online.
Od marca začali Slovenské telekomunikácie, a.
s., poskytovať službu Internet ST Online systémom programov, zahrňajúcich
rôznu kombináciu služieb. Jednotlivé programy Kontakt, Kontakt plus, Profit,
Profit plus boli navrhnuté tak, aby oslovovali rôzne trhové segmenty a poskytovali
diferencované riešenia internetovej komunikácie. V máji 2000 boli tieto štyri
základné programy aplikované aj na pripojenie prostredníctvom ISDN a v júni
komunikované širokej verejnosti kampaňou „ST Online cez ISDN". Vyvrcholením
kampane sa stala „Open-air show marathon PREŽITE TO!" - adrenalínový ONLINE
DEŇ, ktorý prebiehal 23. júna 2000 na najfrekventovanejších miestach v Bratislave
– pred OD Tesco, Slovenským národným divadlom, na Námestí slobody pred budovou
Ústredia Slovenských telekomunikácií, a. s., a tiež v priamom prenose na internete.
V apríli Slovenské telekomunikácie, a. s., pilotne
uviedli službu ST Dial VPN, ktorá je efektívnym riešením pre privátne siete
spoločností na báze protokolu IP. Touto službou Slovenské telekomunikácie,
a. s., potvrdili pozíciu poskytovateľa komplexných komunikačných služieb na
slovenskom trhu.
V novembri a decembri Slovenské telekomunikácie,
a. s., pripravili vianočné prekvapenie pre všetkých ST Online zákazníkov,
ktorí takto mohli získať značkový modem za zvýhodnenú cenu. Reklamný spot
„Vianočný balíček" priniesol v decembri 2000 taký prírastok počtu zákazníkov,
ako bol v januári 2000 celkový počet zákazníkov služby ST Online.
Marketingové aktivity v roku 2000 naplnili očakávania
Slovenských telekomunikácií, a. s., a výrazne zvýšili ich podiel na trhu dial-up
internetových prístupov zo 17 % v januári na 27 % v decembri 2000.
Začiatok stránky