Obsah Výročná správa 2000

Internet

     V roku 2000 zaznamenali Slovenské telekomunikácie, a. s., takmer 500-percentný nárast záujmu o službu ST Online zo strany zákazníkov. Zavedením nových balíkov orientovaných na špecifické trhové segmenty a atraktívnou cenovou politikou dosiahli Slovenské telekomunikácie, a. s., v decembri 2000 vedúcu pozíciu v poskytovaní internetových služieb na Slovensku.


     Ceny dial-up pripojenia na internet klesli v marci takmer o 70 %. Cieľom takéhoto radikálneho zníženia bolo získať silnejšie postavenie na trhu internetových služieb a urýchliť rozvoj internetu na Slovensku. Reklamná kampaň, ktorá prebiehala v marci a apríli, bola zameraná na komunikáciu nových balíkov služieb a nízkej ceny. Jej cieľom bolo tiež posilniť povedomie o značke ST Online.
     Od marca začali Slovenské telekomunikácie, a. s., poskytovať službu Internet ST Online systémom programov, zahrňajúcich rôznu kombináciu služieb. Jednotlivé programy Kontakt, Kontakt plus, Profit, Profit plus boli navrhnuté tak, aby oslovovali rôzne trhové segmenty a poskytovali diferencované riešenia internetovej komunikácie. V máji 2000 boli tieto štyri základné programy aplikované aj na pripojenie prostredníctvom ISDN a v júni komunikované širokej verejnosti kampaňou „ST Online cez ISDN". Vyvrcholením kampane sa stala „Open-air show marathon PREŽITE TO!" - adrenalínový ONLINE DEŇ, ktorý prebiehal 23. júna 2000 na najfrekventovanejších miestach v Bratislave – pred OD Tesco, Slovenským národným divadlom, na Námestí slobody pred budovou Ústredia Slovenských telekomunikácií, a. s., a tiež v priamom prenose na internete.
     V apríli Slovenské telekomunikácie, a. s., pilotne uviedli službu ST Dial VPN, ktorá je efektívnym riešením pre privátne siete spoločností na báze protokolu IP. Touto službou Slovenské telekomunikácie, a. s., potvrdili pozíciu poskytovateľa komplexných komunikačných služieb na slovenskom trhu.
     V novembri a decembri Slovenské telekomunikácie, a. s., pripravili vianočné prekvapenie pre všetkých ST Online zákazníkov, ktorí takto mohli získať značkový modem za zvýhodnenú cenu. Reklamný spot „Vianočný balíček" priniesol v decembri 2000 taký prírastok počtu zákazníkov, ako bol v januári 2000 celkový počet zákazníkov služby ST Online.
     Marketingové aktivity v roku 2000 naplnili očakávania Slovenských telekomunikácií, a. s., a výrazne zvýšili ich podiel na trhu dial-up internetových prístupov zo 17 % v januári na 27 % v decembri 2000.

Začiatok stránky