Obsah | ![]() |
Výročná správa 2000 |
II. Predaj
Zákaznícke miesta Infotel
Slovenské telekomunikácie, a. s., k 31. decembru
2000 prevádzkovali 81 zákazníckych miest Infotel, rovnomerne rozmiestnených
na celom území Slovenskej republiky.
Nové zákaznícke miesta boli otvorené v Senici
v apríli, v Brezne v máji, v Šahách v júli. Inovácia priestorov pre zákazníkov
bola realizovaná v zákazníckych miestach v Prievidzi (január), Hlohovci (marec),
Považskej Bystrici (apríl), Leviciach (september) a v Nových Zámkoch (november).
O otvorení zákazníckych miest sa verejnosť dozvedela prostredníctvom miestnej
tlače a miestnych televíznych staníc.
Rok 2000 znamenal pre zákaznícke miesta Infotel
systematickú prácu na priblížení služieb širokej verejnosti. Vo väčšine z
nich bola vytvorená možnosť predvádzania služieb ISDN a ST Online. Infotely,
vybavené novými databázovými systémami, sú pripravené okamžite poskytovať
požadované služby. Zjednotili a predĺžili sme otváracie hodiny najmä v krajských
mestách.
Pre zabezpečenie spätnej väzby o predajných činnostiach v zákazníckych miestach
Infotel bol zavedený nový informačný systém, vďaka ktorému sú denne k dispozícii
aktuálne informácie o predaji služieb a koncových telekomunikačných zariadení.
Slovenské telekomunikácie, a. s., majú veľký
záujem o získavanie spätnej väzby aj od svojich zákazníkov, preto sme v roku
2000 vo vybraných zákazníckych miestach zaviedli permanentné ankety. Zákazníci
môžu napísať svoje návrhy a pripomienky na anketové lístky a vhodiť ich do
viditeľne umiestnených anketových schránok. Ak si želajú na svoj podnet odpoveď,
pracovníci Slovenských telekomunikácií, a. s, odpovedia spôsobom, aký si zákazníci
určia.
Začiatok stránky