Obsah Výročná správa 2000

ISDN

     ISDN v roku 2000 zaznamenalo výrazný nárast počtu zákazníkov, čo plne potvrdilo správnosť rozhodnutia orientovať sa na vyššiu kvalitu a tým aj na vyššiu spokojnosť zákazníkov.
     Zámerom Slovenských telekomunikácií, a. s., týkajúceho sa služby ISDN v roku 2000, bolo predstaviť a priblížiť zákazníkom novú kvalitu ISDN. Preto od polovice mája do konca júla prebiehali reklamné a komunikačné kampane. Oslovovali súčasných a potenciálnych zákazníkov z najsledovanejších televíznych a rozhlasových staníc a najčítanejších periodík.
     Kampaň „Zmeňte svoj prístup" komunikovala zriaďovacie súpravy troch druhov zariadení, dvoch značiek a troch cenových hladín. Akciové ISDN zariadenia boli vybrané tak, aby zákazníci mohli aj naďalej používať svoje analógové zariadenia (napr. fax G3) a súčasne mať k dispozícii kvalitu ISDN na dátové prenosy a pripojenie na internet. Akcia „Zmeňte svoj prístup" ponúkla zákazníkom značkovú kvalitu za prijateľné ceny.
     Kampaň „Nepočítajte čas na minúty" komunikovala zmenené vysielanie tarifného impulzu pri pripojení na internet cez ISDN, a to raz za hodinu, čím sa cena hodinového pripojenia v čase od 21.00 do 5.00 hod. dostala na hladinu 2,50 Sk. Zavedenie nočnej internetovej tarify cez základný prístup ISDN zaznamenalo najvýraznejší úspech u bytových zákazníkov. Uvedené marketingové aktivity zvýšili nárast záujmu zákazníkov o službu ISDN v roku 2000 viac ako o 200 %.

Začiatok stránky