Obsah | ![]() |
Výročná správa 2000 |
ISDN
ISDN v roku 2000 zaznamenalo výrazný nárast
počtu zákazníkov, čo plne potvrdilo správnosť rozhodnutia orientovať sa na
vyššiu kvalitu a tým aj na vyššiu spokojnosť zákazníkov.
Zámerom Slovenských telekomunikácií, a. s.,
týkajúceho sa služby ISDN v roku 2000, bolo predstaviť a priblížiť zákazníkom
novú kvalitu ISDN. Preto od polovice mája do konca júla prebiehali reklamné
a komunikačné kampane. Oslovovali súčasných a potenciálnych zákazníkov z najsledovanejších
televíznych a rozhlasových staníc a najčítanejších periodík.
Kampaň „Zmeňte svoj prístup" komunikovala zriaďovacie
súpravy troch druhov zariadení, dvoch značiek a troch cenových hladín. Akciové
ISDN zariadenia boli vybrané tak, aby zákazníci mohli aj naďalej používať
svoje analógové zariadenia (napr. fax G3) a súčasne mať k dispozícii kvalitu
ISDN na dátové prenosy a pripojenie na internet. Akcia „Zmeňte svoj prístup"
ponúkla zákazníkom značkovú kvalitu za prijateľné ceny.
Kampaň „Nepočítajte čas na minúty" komunikovala
zmenené vysielanie tarifného impulzu pri pripojení na internet cez ISDN, a
to raz za hodinu, čím sa cena hodinového pripojenia v čase od 21.00 do 5.00
hod. dostala na hladinu 2,50 Sk. Zavedenie nočnej internetovej tarify cez
základný prístup ISDN zaznamenalo najvýraznejší úspech u bytových zákazníkov.
Uvedené marketingové aktivity zvýšili nárast záujmu zákazníkov o službu ISDN
v roku 2000 viac ako o 200 %.