Záložný internet v mobile
Napriek snahe poskytovať čo najlepšie služby sa môže stať niečo neočakávané: búrka či víchrica poškodí kábel alebo router a vy ostanete bez pripojenia. My v Telekome chceme, aby ste si naše služby mohli užívať bez prerušení, preto vám prinášame náhradné riešenie, aby ste mohli byť naďalej v spojení s blízkymi či priateľmi alebo pokračovať v pozeraní vášho obľúbeného seriálu.
Zaznamenali ste výpadok služby Magio Internetu, Biznis NETu alebo Magio Televízie?
V prípade výpadku Magio Internetu, Biznis NETu alebo Magio Televízie stačí nahlásiť poruchu v Telekom aplikácii prostredníctvom chatu s virtuálnou asistentkou Olíviou. Ak sa nám nepodarí odstrániť poruchu, Olívia vám ako náhradu ponúkne Záložný internet v mobile – neobmedzené mobilné dáta na 48 hodín zadarmo, aby ste mohli byť naďalej online alebo sledovať televíziu prostredníctvom mobilnej televízie Magio TV.
Poruchu a aktiváciu Záložného internetu v mobile môžete nahlásiť aj na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456 denne od 07:00 do 22:00 hod.
Nie je nevyhnutné, aby ste sa prepájali počas hovoru na nášho operátora, Záložný internet v mobile vám aktivuje aj naša virtuálna asistentka Olívia pri riešení vašej poruchy.
Záložný internet v mobile vám aktivujeme na vami uvedené mobilné telefónne číslo, s programom služieb Telekom paušál, Telekom Biznis paušál, Predplatenka, Easy alebo Fix, okrem programov Nekonečno a Pro.
Dostupnosť Záložného internetu v mobile v kombinácii s inými aktívnymi dátovými balíkmi nájdete v časti Najčastejšie otázky nižšie na stránke.
Aktivujte si Záložný internet v mobile (návod)
Postup, ako nazdieľam internet z môjho telefónu celej rodine
Po aktivácii Záložného internetu v mobile vám zostáva už len pár jednoduchých krokov, ako si môže internet užívať celá rodina. Štandardné smartfóny ponúkajú možnosť zdieľania internetu cez vytvorenie vlastnej wi-fi siete, alebo takzvaného hotspotu. Podľa typu vášho smartfónu si pozrite návod na nastavenie a zdieľanie wi-fi siete. V zariadeniach, ktoré používa vaša rodina, stačí už len vyhľadať novú sieť a pripojiť sa.
Najčastejšie otázky
-
Ku ktorým programom mi aktivujete Záložný internet v mobile?
Záložný internet v mobile vám aktivujeme na vami uvedené mobilné telefónne číslo, s programom služieb Telekom paušál, Telekom Biznis paušál, Predplatenka, Easy alebo Fix, okrem programov Nekonečno a Pro.
-
Aký rýchly bude Záložný internet v mobile? Bude dátovo obmedzený? Budem ho mať spoplatnený?
Po aktivácii Záložného internetu v mobile (obdržíte SMS správu o aktivácii) nebudú všetky mobilné dáta, prenesené vašim mobilným telefónom účtované po dobu 48 hodín od aktivácie. Rýchlosť internetu je obmedzená vašim lokálnym pokrytím. Ak ste v dosahu 4G siete, tak vaša maximálna rýchlosť bude do 375 Mb/s v smere k vám. Overte si rýchlosť vo vašej lokalite na tomto linku. Vaše pokrytie Wi-Fi sieťou vo vašej domácnosti, ktoré si vytvoríte cez prístupový bod, je obmedzené jeho kapacitou a tiež jeho umiestnením v domácnosti.
-
Mám aktivovaný iný dátový balík, ako sa budú čerpať dáta po aktivovaní Záložného internetu v mobile?
Dáta z neobmedzeného dátového balíka Záložný internet v mobile budete čerpať prednostne pred ostatnými dátovými balíkmi aktivovanými vo vzťahu k paušálu, ku ktorému sa aktivuje Záložný internet v mobile. Dáta z takéhoto paušálu alebo iného dátového balíčka k nemu aktivovanému sa počas platnosti Záložného internetu v mobile prestanú čerpať a opätovne sa začnú po 48 hodinách. Platnosť denných dátových balíčkov plynie aj počas platnosti Záložného internetu v mobile. V prípade predplatených služieb Easy a Fix sa Záložný internet v mobile aktivuje ihneď. Aj v prípade služby Predplatenka sa aktivuje hneď, ale ak máte aktívny iný dátový balíček, ktorého zostávajúca doba platnosti je kratšia, ako je platnosť Záložného internetu v mobile, tak sa najprv dočerpajú dáta z tohto balíčka a potom sa začnú čerpať dáta zo Záložného internetu v mobile.
-
Kde môžem využiť Záložný internet v mobile?
Dáta z neobmedzeného balíka Záložný internet v mobile môžete využívať na území SR. Nie je možné ich využívať v roamingu v Zóne 0 a 1. Ak sa budete nachádzať v krajinách patriacich do Zóny 0 alebo 1, budete aj pri aktívnom neobmedzenom dátovom balíku Záložný internet v mobile čerpať dáta zo svojho mobilného paušálu alebo iného dátového balíčka, ktorý ste mali aktívny pred aktiváciou Záložného internetu v mobile.
V prípade Predplatenky, ku ktorej bol aktivovaný Záložný internet v mobile počas trvania platnosti dátového balíka Nekonečné dáta Deň alebo Neobmedzené piatky, sa v roamingu počas platnosti Záložného internetu v mobile neobnoví platnosť dátového balíčka Nekonečné dáta Deň alebo Neobmedzené piatky.
-
Ako sa vaše dáta deaktivujú?
Po 48 hodinách vám zašleme SMS s informáciu o deaktivácii balíka. Od tohto okamihu začnete čerpať dáta z vášho paušálu, prípadne z dátového balíka, ktorý ste už mali aktivovaný predtým. Pri Predplatenke si musíte zakúpiť iný dátový balíček (napr. Denný balík 300 MB), aby ste mohli surfovať ďalej. Ak ste pri Easy a Fix nemali aktívny žiadny balíček, začnete čerpať dáta z internetu na deň.