Preneste si internet  k nám, rýchlo
a bez starostí

Chcem preniesť internet

Prejdite do Telekomu, vybavíme to za vás

1

Vyberte si internet

Uistite sa, že v úvode stránky s ponukou internetu máte zvolenú možnosť prenosu od iného operátora, vyberte si z ponuky a dokončite objednávku. O jej stave vás budeme informovať cez SMS alebo e-mail .

2
Zadarmo pri online prenose

Inštalácia technikom

V dohodnutom termíne vám naši technici nainštalujú Magio Internet. Po ich odchode už budete surfovať na našej sieti. Komunikáciu s vaším aktuálnym operátorom vybavíme za vás.

3

Preplatenie pokuty do 100 €

O preplatenie pokuty nás môžete požiadať po 30 dňoch od zriadenia služby. Ak si internet prenesiete online, preplatíme vám až do 100 €.

Viac o preplatení pokuty

Chcem preniesť internet
Všetko vybavíme za vás

Všetko vybavíme za vás

Celý proces prenosu internetu vybavíme za vás – od odhlásenia starej služby u vášho pôvodného operátora až po zriadenie novej u nás v Telekome. Užívajte si pohodlie bez zbytočných starostí.

Inštalácia technikom zadarmo

Inštalácia technikom zadarmo

Pri prenose nového Magio Internetu cez web alebo aplikáciu získavate bezplatnú inštaláciu technikom. Termín inštalácie si s vami telefonicky dohodneme na čas, ktorý vám bude vyhovovať.

Preplatenie zmluvnej pokuty

Preplatenie zmluvnej pokuty

Najskôr 30 dní po zriadení služby a prijatí faktúry s pokutou od pôvodného operátora požiadajte o preplatenie pokuty online a uveďte bankový účet, na ktorý vám sumu prevedieme.
Požiadať o preplatenie pokuty

Užite si množstvo výhod od Telekomu

Čím viac služieb v Magenta 1 máte, tým viac výhod získate

Čím viac služieb v Magenta 1 máte, tým viac výhod získate

S Magenta 1 automaticky získate zľavu 10 % na vybrané služby, ktorú môžete vymeniť jednoducho online za lákavé benefity, na ktoré vám dáme kredit v dvojnásobnej výške zľavy. Stačí, ak máte kombináciu aspoň dvoch služieb: paušál, internet, TV či pevná linka.

Zistiť viac o Magenta 1
Organizujeme zbierku pre Banskú Štiavnicu

Objavte odmeny a prekvapenia v Magenta Moments

Ako zákazník Telekomu získavate prístup k exkluzívnym zľavám a špeciálnym ponukám na nákupy, cestovanie, kultúru či zábavu. Užite si výhody, ktoré spríjemnia každý deň, a objavte jedinečné momenty, ktoré sme pre vás pripravili. Zistiť viac o Magenta Moments

Často kladené otázky

  • Musím kontaktovať svojho súčasného poskytovateľa internetu, aby mi zrušil internet?
    Nie. Pokiaľ nás požiadate o prenos svojho internetu, o komunikáciu s poskytovateľom sa postaráme my a všetko vybavíme za vás. Pri prenose internetu sa prenáša len samotná služba bez dodatočných balíčkov doplnkových služieb.
    Ak máte u svojho poskytovateľa k internetu zariadenie na splátky, takéto záväzky je potrebné vyriešiť u poskytovateľa.

    Prenos internetu môžete vybaviť z pohodlia domova prostredníctvom online objednávky, kde si vyberiete, o aký typ internetu máte záujem. Pri online prenose získavate inštaláciu technikom zadarmo.

    Prenos internetu taktiež vybavíte osobne v ktoromkoľvek Telekom Centre.
  • U svojho súčasného poskytovateľa mám internet a TV a chcem využívať obe služby od Telekomu. Ako mám postupovať?
    Na našej stránke si môžete požiadať o aktiváciu oboch služieb a požiadať o prenos. Internet vieme v zmysle zákona preniesť za vás. Bude však potrebné, aby ste svojho súčasného poskytovateľa kontaktovali vo veci zrušenia televízie.
  • Na prenos internetu bude potrebné vyplniť tzv. „Identifikátor služby“. Čo je to a kde to nájdem?
    „Identifikátor služby“ je číslo alebo kód, pod ktorým vám súčasný poskytovateľ eviduje váš internet. Tento údaj nájdete na svojej faktúre. Príklady nájdete tu
  • U súčasného poskytovateľa som viazaný a pri odchode mi hrozí pokuta. Čo mám robiť?
    Preneste si služby k nám a zmluvnú pokutu nechajte na nás. V prípade prenosu internetu vám preplatíme zmluvnú pokutu až do výšku 100 €všetko vybavíme za vás.
    Ak u súčasného operátora využívate aj TV, vezmite si od nás aj TV a na zmluvnej pokute môžete dohromady ušetriť až do 200 €. Bude však potrebné, aby ste svojho súčasného poskytovateľa kontaktovali vo veci zrušenia televízie.
  • Ako dlho bude trvať prenos internetu a bude potrebné, aby pri inštalácii nového internetu technik v mojej domácnosti „vŕtal“?
    Prenos bude zrealizovaný podľa termínu zriadenia služby, ktorý podlieha štandardným VOP (= 4 pracovné dni na zaslanie akceptácie + 6 a viac dní na realizáciu).
    Spôsob inštalácie závisí od dostupnej technológie vo vašej lokalite a technickej situácie vo vašej domácnosti. O dohodnutom termíne inštalácie budete informovaný SMS.
  • Nebudem počas prenosu internetu platiť dve faktúry? Svojmu pôvodnému poskytovateľovi aj novému?
    Nie. Pri prenose internetu podniky nesmú účtovať internet duplicitne (odovzdávajúci aj prijímajúci podnik zároveň).
  • Nebudem mať počas prenosu internetu výpadok?
    Nie, počas prenosu internetu od iného poskytovateľa vaše pripojenie zostane stabilné a bez prerušenia.